Echt mijn jeugdboek, en mijn jeugdfilm ...ook al vonden mijn ouders er me al te oud voor...
[Dit bericht is gewijzigd door Sheridana op 06-02-2001 14:01]
quote:Jaaa.....dat zou goed kunnen: chocoladehuidje, tuinbroekies...en die haaartjes
Op 06 februari 2001 13:58 schreef Sheridana het volgende:
Volgens mij Oempa Loempa's!!
verder uiteraard een gewelidge film.. echt jeugdsentiment..
quote:Ik ook, bij de Blokker voor een prikkie.Wizard Of Oz is ook een aanrader!!
Op zaterdag 20 juli 2002 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb 'm op DVD. Kan er geen genoeg van krijgen
quote:De klassieke of de jaren-70-versie? Heb de laatste geloof ik nog niet op DVD gezien.
Op zaterdag 20 juli 2002 22:54 schreef schatje het volgende:[..]
Wizard Of Oz is ook een aanrader!!
want hij doet dat ook een keer zingen in Jackass, en dan is ie ook zo verkleed als die oempa loempas ofzo
quote:Lijkt me sterk, the Wizard is in 1939 opgenomen
Op zaterdag 20 juli 2002 22:58 schreef Bolderbast het volgende:
daar speelt dat ventje van Jackass ook in ofniet, ik dacht m ff te herkennen in 1 van die dwergenwant hij doet dat ook een keer zingen in Jackass, en dan is ie ook zo verkleed als die oempa loempas ofzo
Verder vind ik dat je er als kind niet snel te oud voor zult zijn, eerder misschien te jong. Kleine kinderen zullen misschien best wel bang zijn als ze zien wat er met die "afvallers" gebeurt.
quote:En Annie??
Op zaterdag 20 juli 2002 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Heb ik ook
quote:Annie heb ik niet (was wel leuk, maar dat liedje Tomorrow hangt me een tikje teveel de keel uit
Op zaterdag 20 juli 2002 23:08 schreef schatje het volgende:[..]
En Annie??
Mary Poppins wil ik ook nog hebben.
quote:Zeker!!
Op zaterdag 20 juli 2002 23:14 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Mary Poppins heb ik wel overwogen, maar nog nooit gezien, moet ik zeggen. Is het wat?
quote:Uhuh.
Op zaterdag 20 juli 2002 23:06 schreef Lorelei het volgende:
Kleine kinderen zullen misschien best wel bang zijn als ze zien wat er met die "afvallers" gebeurt.
No way dat ik die boterham heb opgegeten! Ik was baaaaaaaaaaangg
quote:
Op zondag 21 juli 2002 12:51 schreef Breuls het volgende:No way dat ik die boterham heb opgegeten! Ik was baaaaaaaaaaangg
Daar gaat het stoere imago van Breuls
quote:Weeman! episode, ik dacht, 2 van season 1.
Op zaterdag 20 juli 2002 22:58 schreef Bolderbast het volgende:
daar speelt dat ventje van Jackass ook in ofniet, ik dacht m ff te herkennen in 1 van die dwergenwant hij doet dat ook een keer zingen in Jackass, en dan is ie ook zo verkleed als die oempa loempas ofzo
quote:
Op zondag 21 juli 2002 12:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Daar gaat het stoere imago van Breuls
Pas in 2005 komt ie...
Willy Wonka! Willy Wonka!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef amaracus het volgende:
Voor iedereen die de trailer wil zien:
http://www.apple.com/trai(...)tefactory/large.html
Ik ook. Heb hem zelf nog op videoband liggen. Maar ik kijk nu ook weer op SBSquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:47 schreef ThomasBerge het volgende:
NostalgieIk heb deze film behoorlijk vaak gezien
Ach...ik kan mij er niet zo druk om maken...het is maar een vertaling..(Waar maak je je druk om)...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef Canisfire het volgende:
Aargh ik krijg zo jeuk van mensen die Sjakie en de Chocoladefabriek zeggen in plaats van Charlie and the Chocolate Factory.. Serieus waarom heeft iemand de naam Charlie ooit in het Amsterdamse aso achtige Sjakie veranderd ? Dat is toch om te kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |