Lijkt me wel aardig zo op het eerste gezicht. Denk dat Jan Jaap beter op zijn plaats is bij een spontaner programma dan bij de, naar mijn mening, tegenvallende oudejaarsconference. Nu nog leuke BN'ers die echt wat te zeggen hebben.quote:Jan Jaap van der Wal in Room 101 (VPRO)
HILVERSUM (ANP) - Voor de BBC-kijker is het programma al dertien jaar een begrip en vanaf 6 februari kan de Nederland 3-kijker ook kennis nemen van Room 101. In die VPRO-talkshow (21.55 uur) vertellen bekende Nederlanders aan presentator Jan Jaap van der Wal waar ze zich zoal aan ergeren.
In de zesdelige reeks probeert de BN'er Van der Wal te overtuigen van de ernst van zijn of haar ergernis. ,,Deze zaken moeten de wereld uit. Weg ermee! Naar Room 101!'', legt een VPRO-zegsvrouw het principe van het komische praatprogramma uit.
Dat kan 'ie ook niet, maar Room 101 is natuurlijk wel een makkelijk (doch best wel briljant) concept... Van d'r Wal moet bijna z'n best doen om dat te verprutsen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef CaptainCab het volgende:
Ik keek dit graag altijd op de BBC, maar ik vraag me af of het daar permanent afgelopen is nu Paul Merton zichzelf in room 101 heeft gestopt. Ik denk ook niet dat zo iemand als Jan Jaap tegen Paul Merton op kan, kijk maar naar Dit Was Het Nieuws/Have I Got News For You
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat kan 'ie ook niet, maar Room 101 is natuurlijk wel een makkelijk (doch best wel briljant) concept... Van d'r Wal moet bijna z'n best doen om dat te verprutsen...
Een beetje je gast laten zeiken over van alles en nog wat en daar vervolgens met een paar bijdehante opmerkingen tegen ingaan.
Het probleem wordt alleen de gasten... Dit was het nieuws is geen zak meer aan, voornamelijk omdat ze van die flauwe gasten hebben de laatste paar jaar.
op de BBC is het erg leuk, ben benieuwd hoe de Nederlandse versie zal wordenquote:Van der Wal in Room 101
HILVERSUM - Voor de BBC-kijker is het programma al dertien jaar een begrip en vanaf 6 februari kan de Nederland 3-kijker ook kennis nemen van Room 101. In die VPRO-talkshow (21.55 uur) vertellen bekende Nederlanders aan presentator Jan Jaap van der Wal waar ze zich zoal aan ergeren.
In de zesdelige reeks probeert de BN'er Van der Wal te overtuigen van de ernst van zijn of haar ergernis. ,,Deze zaken moeten de wereld uit. Weg ermee! Naar Room 101!'', legt een VPRO-zegsvrouw het principe van het komische praatprogramma uit.
(ANP)
Kut natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de BBC is het erg leuk, ben benieuwd hoe de Nederlandse versie zal worden
Ja net zoals dat Doe maar gek zooi, dat was ook zo'n aanfluiting. Waarom moeten we altijd Engeland na willen doen.quote:
omdat het gewoon ijzersterke formules zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja net zoals dat Doe maar gek zooi, dat was ook zo'n aanfluiting. Waarom moeten we altijd Engeland na willen doen.
Maar DWHN was in het begin ook geen succes en omdat het de tijd kreeg is het uitgegroeid tot een topper. Typisch Nederland om iets weer af te schieten alvorens het op TV is of al naar 1 afleveringquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
Dit Was het Nieuws vind ik een geslaagde kopie, hoewel ze iets te vaak over politiek lullen. Ik hoop dat dit ook wel een succes gaat worden, want Paul Merton deed het altijd erg leuk.
vanaf 6 februari op tvquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:34 schreef wormwood het volgende:
Op de VPRO site staat dat er 27 januari 2 opnames zijn.
Verder niks te vinden over uitzenddatum ofzo.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En programma's waar ze fragmenten uit andere programma's laten zien waar bekende Nederlanders vervolgens hun mening over geven hebben we trouwens ook wel gezien
Dit Char gebrabbel is ook een inkoppertje uit 1974
Hoorde ik daar 1408?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:35 schreef PDOA het volgende:
Ging Jan Jaap nou maar in 1408 zitten.
Het was dan ook hilarischquote:Op donderdag 7 februari 2008 03:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoorde ik daar 1408?
Zet een streepje tussen 14 en 08, plak er 2008 aan en dat is dan de achtste verjaardag van The Weakest Link.
(Sorry, dit was off-topic. Soms heb ik ook mijn pleziertje nodig.)
Jij wilt het niveau van Room 101 samenvatten in één post?quote:Op donderdag 7 februari 2008 03:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoorde ik daar 1408?
Zet een streepje tussen 14 en 08, plak er 2008 aan en dat is dan de achtste verjaardag van The Weakest Link.
(Sorry, dit was off-topic. Soms heb ik ook mijn pleziertje nodig.)
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef dwerg het volgende:
En? Was ´t wat?
Ik moet nog een aflevering bekijken. Die post was bedoeld om het vuur weer aan te wakkeren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij wilt het niveau van Room 101 samenvatten in één post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |