G-Hquote:
Gefeliciteerd met de progressiequote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:02 schreef MissBliss het volgende:
13e van de 19![]()
![]()
En het andere team 19e van de 19
Hehe, Re werd dus laatste?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:02 schreef MissBliss het volgende:
13e van de 19![]()
![]()
Wat een losers, die anderenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:02 schreef MissBliss het volgende:
13e van de 19![]()
![]()
Die pubquiz is pas echt tof als er nog een Fok team meedoetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat een losers, die anderen![]()
Wie zaten in dat team?
iig niet die losers van een GH en DAquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie zaten in dat team?
"He je kent me, je ken me vertrouwen, je weet toch."quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:46 schreef Svensational het volgende:
G-H
misschien kan hij wat met dat discofilmpje van XM??quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
Straks lekker op opa oppassenBen benieuwd of ie weer naar de kroeg wil
Vastquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef babette21 het volgende:
misschien kan hij wat met dat discofilmpje van XM??
Je kan beter vragen wie er in mijn superteam zaten!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie zaten in dat team?
Who caresquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie er in mijn superteam zaten!
Klote.quote:
Tofheid.quote:
Oh nee joh, begroet mij vooral nietquote:
Ik heb je gekrabbeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Oh nee joh, begroet mij vooral niet![]()
![]()
!!!!!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb je gekrabbeldEn een tik
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hij is alweer weg?!
Zeker een te hoog fokgehalte?![]()
Wanneer gaan ze eindelijk de deur uit?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef Sanne het volgende:
Drie keer raden wat ik aan het doen ben.
[ afbeelding ]
quote:
En programma's waar ze fragmenten uit andere programma's laten zien waar bekende Nederlanders vervolgens hun mening over geven hebben we trouwens ook wel gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dat Room 101 valt zo vanuit mijn ooghoek nogal tegen trouwens. Ik vind sowieso dat Van Muiswinkel wel genoeg heeft gezeikt deze afgelopen weken.
ik vind het wel vermakelijk, zo op de achtergrond (heb die van Muiswinkel dan ook al eeuwen niet gezien of gehoord)quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dat Room 101 valt zo vanuit mijn ooghoek nogal tegen trouwens. Ik vind sowieso dat Van Muiswinkel wel genoeg heeft gezeikt deze afgelopen weken.
Ik vond hem geweldig met zijn zomercolumns in DZDD, maar ben hem nu wel zat.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef babette21 het volgende:
ik vind het wel vermakelijk, zo op de achtergrond (heb die van Muiswinkel dan ook al eeuwen niet gezien of gehoord)
......quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef babette21 het volgende:
zou wel leuk zijn als mensen ook dingen kunnen terughalen, dat er volgende week een gast zit die zegt: Char, helemaal geweldig, terug met dat mens!!
(en dat er daarna een rel tussen die gasten komt, wat uitgevochten wordt in boulevart, dwdd, en noem maar op... bijkomend voordeel is dat na een week niemand meer interesse heeft in Joram)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |