Die Erik van Muiswinkel betekent niks voor de mensenrechten in China, het betekent alleen wat voor zijn ego.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het trieste is vooral dat een Nederlander zich meer inzet voor de mensenrechten van de Chinezen dan dat iemand van Chinese afkomst dat doet.
Achterlijke vrouw ook.
Je kunt ook helemáál niks doen natuurlijk, maar dat zou ook weinig nut hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Die Erik van Muiswinkel betekent niks voor de mensenrechten in China, het betekent alleen wat voor zijn ego.
Ik vind het zelfs een onwaarheidquote:
Ik vond "sambal bij" niet leuk, hoezo cliche?quote:
Ze komt uit Peking...die vrouwen zijn heel erg "geemancipeerd" en vurig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer overgeslagen toen ik in de gastenlijst de naam van dat hysterische wijf Lulu Wang zag staan.
Dat zal wel!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ik vond "sambal bij" niet leuk, hoezo cliche?
Lulu was vurig in haar betoog en overtuigt...als ik de reacties op de website van Pauw en Witteman lees, dan zijn heel wat mensen met haar eens
En Sonja Bakker was saaaai!
Ik vond haar maar schreeuwen en weinig-steekhoudende argumenten en analogieën gebruiken (martelen is vergelijkbaar met gezellige bejaardenhuizen vond ik bijvoorbeeld een opvallende stelling die ik nu ietwat overdrijf, maar toch)quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ik vond "sambal bij" niet leuk, hoezo cliche?
Lulu was vurig in haar betoog en overtuigt...als ik de reacties op de website van Pauw en Witteman lees, dan zijn heel wat mensen met haar eens
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik moet haar niet omdat zij snel veel geld heeft verdiend en ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef jens007 het volgende:
En wat hebben jullie tegen Sonja Bakker? Okej, ik geloof ook niet in die methodes, maar is toch best een grappig wijfie (...)
Dit was de meest boeiende uitzending sinds Peter vs Joranquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer overgeslagen toen ik in de gastenlijst de naam van dat hysterische wijf Lulu Wang zag staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |