Die Erik van Muiswinkel betekent niks voor de mensenrechten in China, het betekent alleen wat voor zijn ego.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het trieste is vooral dat een Nederlander zich meer inzet voor de mensenrechten van de Chinezen dan dat iemand van Chinese afkomst dat doet.
Achterlijke vrouw ook.
Je kunt ook helemáál niks doen natuurlijk, maar dat zou ook weinig nut hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Die Erik van Muiswinkel betekent niks voor de mensenrechten in China, het betekent alleen wat voor zijn ego.
Ik vind het zelfs een onwaarheidquote:
Ik vond "sambal bij" niet leuk, hoezo cliche?quote:
Ze komt uit Peking...die vrouwen zijn heel erg "geemancipeerd" en vurig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer overgeslagen toen ik in de gastenlijst de naam van dat hysterische wijf Lulu Wang zag staan.
Dat zal wel!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ik vond "sambal bij" niet leuk, hoezo cliche?
Lulu was vurig in haar betoog en overtuigt...als ik de reacties op de website van Pauw en Witteman lees, dan zijn heel wat mensen met haar eens
En Sonja Bakker was saaaai!
Ik vond haar maar schreeuwen en weinig-steekhoudende argumenten en analogieën gebruiken (martelen is vergelijkbaar met gezellige bejaardenhuizen vond ik bijvoorbeeld een opvallende stelling die ik nu ietwat overdrijf, maar toch)quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ik vond "sambal bij" niet leuk, hoezo cliche?
Lulu was vurig in haar betoog en overtuigt...als ik de reacties op de website van Pauw en Witteman lees, dan zijn heel wat mensen met haar eens
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik moet haar niet omdat zij snel veel geld heeft verdiend en ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef jens007 het volgende:
En wat hebben jullie tegen Sonja Bakker? Okej, ik geloof ook niet in die methodes, maar is toch best een grappig wijfie (...)
Dit was de meest boeiende uitzending sinds Peter vs Joranquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer overgeslagen toen ik in de gastenlijst de naam van dat hysterische wijf Lulu Wang zag staan.
jmacquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
Wat een domme kut zeg die vrouw van die militair.
"gewoon omdat dat mijn mening is"quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
Wat een domme kut zeg die vrouw van die militair.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:44 schreef Heathen. het volgende:
Ze is weer vrij... ik zou haar doen.
Exact. Dat soort activistische gejank is totaal uit de tijd. Het zou nog kunnen als hij zelf opofferingen zou maken om dingen te bewerkstelligen, maar het enige wat hij doet is zijn imago opkrikken. Ondertussen verlangt hij van sporters het onmogelijke. Hij zou zijn strot er maar af moeten snijden, dan zou hij indruk maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Die Erik van Muiswinkel betekent niks voor de mensenrechten in China, het betekent alleen wat voor zijn ego.
maar hij was ook niet tegen economische sancties, nee dat moest vooral doorgaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:37 schreef schatje het volgende:
Erik van Muiswinkel zal heus wel Chinese producten zoals kleding hebben liggen en electronica en computeronderdelen in zijn huis hebben staan. In de meeste gevallen gaat het om de schending van rechten van de werknemers. Ze worden uitgebuit, moeten lange uren maken. Ik kan het mis hebben, maar ik heb van Muiswinkel daar niet eerder over gehoord. Ik vind zijn statement daarom goedkoop en makkelijk scoren.
quote:Vanavond in Pauw & Witteman: Rembrandt-kenner Ernst van de Wetering deed onderzoek naar het schilderij met de lachende figuur dat vorig jaar in Groot-Brittannië opdook. Toen leek het al om een Rembrandt te gaan, maar na verder onderzoek is ook Van de Wetering, de autoriteit wat betreft Rembrandt, overtuigd dat het hier gaat om een schilderij van de Hollandse meester.
Die vrouw is zo dom... Bij elk publiek vertoon van dat mens zou een gezondheidswaarschuwing door het beeld moeten scrollen:quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef jens007 het volgende:
Leuke uitzending
Ben het trouwens wel met Wang eens ...
En wat hebben jullie tegen Sonja Bakker? Okej, ik geloof ook niet in die methodes, maar is toch best een grappig wijfie (...)
Toen wassie 19quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
En waar was hij toen Nederland naar de Olympische Spelen in Moskou (1980) ging?
Ja beetje rare gast op het eindquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef emmy het volgende:
Heeft die journalist teveel gezopen ofzo? Hij praat erg onduidelijk!
Ja, zo kan ik ook een proza volkladden over elk willekeurig onderwerp.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:56 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Die vrouw is zo dom... Bij elk publiek vertoon van dat mens zou een gezondheidswaarschuwing door het beeld moeten scrollen:
"Waarschuwing: Sonja Bakker schaadt het cognitieve vermogen. Sonja Bakker brengt u en anderen rondom u in absolute intellectuele nooddruft".
Mooie uitzending gisteren, btw. Meer van dit soor bizarre hoogstandjes.
Staat op de video.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:07 schreef Aoristus het volgende:
dan had je net andere tijden moeten kijken
Maar je hebt geen OP.quote:
Even teruggekeken. Pittige tante idd die Wang.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef Mediaspotter het volgende:
Geweldige uitzending met Lulu Wang. Hoe ze tekeer ging tegen Van Muisewinkel, met zijn Nie Na China en tegen Sonja- ik heb al 1,7 miljoen boeken in 2007 verkocht- Bakker..
Hij heeft toch vrij lang het woord gehad?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Het is niet zo vreemd dat al die zeikerds over 'de linkse media' zaniken, Jeroen Pauw begon het gesprek al over het kijkcijfergehalte van zijn programma, dan weer dat hallelujahfragment, en nog wat van die momentjes.
Ik vind dat als je zoiemand uitnodigt, dat je hem dan wel de kans moet geven om zijn verhaal te doen. Anders moet je hem niet uitnodigen.
Ik bedoel dat je hem dan wel serieus moet nemen. Ook als je het niet met hem eens bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij heeft toch vrij lang het woord gehad?
Oh, en idd: wat golfer zei.
Ze wilden al doorgaan met de andere gast maar toen ging die gristen nog even door met discuseren tegen Pechtold. Logisch dat Witteman dat af kapt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Het is niet zo vreemd dat al die zeikerds over 'de linkse media' zaniken, Jeroen Pauw begon het gesprek al over het kijkcijfergehalte van zijn programma, dan weer dat hallelujahfragment, en nog wat van die momentjes.
Ik vind dat als je zoiemand uitnodigt, dat je hem dan wel de kans moet geven om zijn verhaal te doen. Anders moet je hem niet uitnodigen.
Dat mag hij vinden. Zo vind ik dat in 't eerste doosje mensen zitten die niet van Frans Bauer houden en dat in het tweede doosje mensen zitten die wel van Frans Bauer houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
Jan van den Bosch liet ooit in de EO Kinderkrant 2 luciferdoosjes zien. In de ene zaten vlinders, rupsen, lieveheersbeestjes, etc. In de andere zaten spinnen, pissebedden, kakkerlakken, etc.
't Eerste doosje stond voor kinderen van gelovige mensen, het tweede doosje voor kinderen van ongelovige mensen.
Aardige man, die Van den Bosch.
ik wens jouw kinderen een ander vader toe.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef Dodecahedron het volgende:
Iedereen mag kinderen alles wijsmaken tijdens de opvoeding
ik wens jou dingen kunnen lezen in de context toequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ik wens jouw kinderen een ander vader toe.
Ik vind een 'linkse' PO eigenlijk alleen een probleem als de NOS en NPS er aan (mee)doen. De NPS zou eigenlijk meteen moeten worden opgeheven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
waarom mag de NPS niet mee doen? Dat is toch alleen maar informatief..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:52 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik vind een 'linkse' PO eigenlijk alleen een probleem als de NOS en NPS er aan (mee)doen. De NPS zou eigenlijk meteen moeten worden opgeheven.
Tegen Pauw en Witteman zou ik willen zeggen: maak het geloof van je gasten die de Islam aanhangen ook eens belachelijk. Dán heb je ballen.
Dat doen ze ook hoor. Is bij De Leugen Regeert al eens aangetoond, dat P&W met stereotype beelden aan komen kakken als het over moslims gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:52 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik vind een 'linkse' PO eigenlijk alleen een probleem als de NOS en NPS er aan (mee)doen. De NPS zou eigenlijk meteen moeten worden opgeheven.
Tegen Pauw en Witteman zou ik willen zeggen: maak het geloof van je gasten die de Islam aanhangen ook eens belachelijk. Dán heb je ballen.
Daar heb je gelijk in, Wouter Bos heeft daar ooit eens iets zinnigs over geuit: "De vrijheid van meningsuiting geeft het recht om een religie te bekritiseren. Er is géén recht om niet gekwetst te worden, er is géén recht om niet te worden beledigd.’ Bron Zo omzichtig als er een moslim aan tafel zit maar owee als er een Gristen te gast is. Alhoewel die J v/d Bos net zo hinderlijk fundi is als alle andere gelovigen. Terecht dat Spaink (ik waardeer haar wel trouwens, zij heeft zo haar redenen om zich met bepaalde thema's bezig te houden) daar een opmerking over maakte, wat moeten ongelovigen hier allemaal mee, daar wordt nooit rekening mee gehouden. Ik zeg maar zo, opzouten met dat ontzettende geouweneel tegenwoordig op tv over geloof, alleen ivm politieke vraagstukken maar meer niet, dat doe je maar privé, óf desnoods in de daartoe bestemde programma's/reli-zenders! Die Pechtold scoorden best veel punten in de uitzending, normaal gesproken heb ik het niet zo op deze mediageilaard, maar ik kon hem verdomd 'hebben.' Een controversiële uitzending vond ik, maar moet kunnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:52 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
>knip>
LOL@ "alleen maar informatief." NPS is voornamelijk een propagandaomroep met een A-status zonder dat daar een ledenaantal aan is verbonden. Dat is mijn probleem.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
waarom mag de NPS niet mee doen? Dat is toch alleen maar informatief..
Dat is wat anders dan een gast totaal afbranden omdat 'ie een bepaald geloof aanhangt. Doe dat dan godverdomme ook als bijv. Aboutaleb aanschuift. Zijn ideeën zijn echt niet zo "progressief" hoor. En laten we het ook vooral niet hebben over de stereotype beelden waar Van Jole in De Leugen Regeert mee aankomt als het om christenen gaat. Wees dan consequent en zeik elk geloof af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doen ze ook hoor. Is bij De Leugen Regeert al eens aangetoond, dat P&W met stereotype beelden aan komen kakken als het over moslims gaat.
Dan mag hij zijn mening nog wel uiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Terecht dat Spaink (ik waardeer haar wel trouwens, zij heeft zo haar redenen om zich met bepaalde thema's bezig te houden) daar een opmerking over maakte, wat moeten ongelovigen hier allemaal mee, daar wordt nooit rekening mee gehouden.
Zeker wel, maar ik gaf alleen maar aan dat ik Spaink hiermee ondersteunde, ongelovigen worden tegenwoordig gebombardeerd met religie, in mijn eigen woorden weergegeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan mag hij zijn mening nog wel uiten.
Ik wil liever helemaal geen knopjes meer. Wat een kleuters. Alsof ik naar Jensen zit te kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef Suko het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik gaf alleen maar aan dat ik Spaink hiermee ondersteunde, ongelovigen worden tegenwoordig gebombardeerd met religie, in mijn eigen woorden weergegeven.Ik verwacht overigens bij de eerst nu komende moslim als gast bij P&W een onderbrekende variant van het halleluja, een Allah-kreet of zo. Durven ze vast niet...
Jij niet, ik niet, maar een heleboel andere mensen blijkbaar wel. Maar ja, dat is niet politiek correct of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:53 schreef Heathen. het volgende:
Niemand zit te wachten op Jezuspraatjes.
quote:Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Ernst Daniël Smid, Hans Couzy, Jos Poelman en Liselotte Buitelaar
Hans Couzy
Hans Couzy is luitenant-generaal buiten dienst en thans voorzitter van de Federatie Nederlandse Officieren en Middelbaar en Hoger Burgerpersoneel. Couzy vindt het onzin dat minister Eimert van Middelkoop naar Uruzgan zou moeten afreizen om de onrust onder de militairen weg te nemen. De onrust is ontstaan na een brief van de minister aan de Kamer over het onderzoek naar een aantal 'eigen vuur'-incidenten in Uruzgan. Medio januari kwamen daarbij twee Nederlandse en twee Afghaanse militairen om het leven. In de brief staat dat zij "zeer waarschijnlijk" door eigen vuur om het leven zijn gekomen. Het is volgens Couzy de taak van de commandanten ter plekke om hun manschappen goed te informeren over het onderzoek naar eigen vuur.
Ernst Daniël Smid
Hij zegt wel eens over zichzelf dat hij als kind begon met zingen omdat hij niets anders kon. Ernst Daniel Smid begon als jongen met zingen en hield niet meer op. Hij doorliep het conservatorium in Amsterdam, zong bij de voorloper van de huidige Reisopera en deed met Les Misérables in 1990 zijn eerste musical. Bariton Smid zingt op 4 april de première van Sgt. Pepper, the opera. Het is een bewerking van Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band van de Beatles uit 1967. Wat heeft Smid, die in zijn ouderlijk huis vooral Beethoven en christelijke liederen hoorde, met deze Beatles klassieker?
Jos Poelman
Poelman is voorzitter van het directeuren-overleg van alle tbs-klinieken en hij reageert op het advies dat het longstaybeleid voor tbs'ers anders moet. Dit is een advies van de Raad voor de Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) aan staatssecretaris van Justitie Albayrak dat vandaag is gepubliceerd. Momenteel zijn 164 longstayplaatsen in gebruik. Tbs'ers belanden daar als tot twee keer toe een behandeling niet het gewenste effect heeft gehad. Elke behandelperiode duurt drie jaar. Op de longstayafdeling krijgen de tbs'er meer tijd om hun gedrag aan te passen. Maar na de kritiek op het verlofbeleid van de tbs-klinieken is de kans dat een tbs'er nog van de longstay-afdeling komt steeds kleiner geworden. Volgens de RSJ "dreigt longstay daarmee een verkapte vorm te worden van levenslange opsluiting."
Liselotte Buitelaar
Buitelaar bekeerde zich tot de islam en als ze gaat zwemmen trekt ze een 'hijood' aan. Dit zwempak, dat de bijnaam 'boerkini' heeft gekregen, laat alleen haar handen, voeten en gezicht vrij. De boerkini kwam de de afgelopen week landelijk in het nieuws omdat het Hanzebad in Zwolle Buitelaar de toegang ontzegde. Het zwembad beriep zich op het kledingreglement. Een half jaar geleden namen bezoekers van het Hanzebad aanstoot aan een zwemster in boerkini. Vervolgens besloot het bestuur in voorkomend geval de boerkini voortaan te weigeren.
Na overleg met de gemeente besloot het Hanzebad vandaag toch zwemsters in boerkini binnen te laten.
Totaal niet boeiend idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik sla over, lijkt me echt niets
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik sla over, lijkt me echt niets
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:39 schreef SCH het volgende:
Leuke gasten, komt die ene mevrouw in d'r Boerkini?
Dat lijkt me nu een uitstekend schal-moment...'k twijfel of ik ga kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef Suko het volgende:
[..]>knip<
Ik verwacht overigens bij de eerst nu komende moslim als gast bij P&W een onderbrekende variant van het halleluja, een Allah-kreet of zo. Durven ze vast niet...
In veel zewmbaden mag het gewoon, die boerkini. In Netwerk een reportage gezien en nota bene een moslim (in zwembroek) vond het echt achterlijk, een verfrissende reactie. Maar ik ga ook wat anders doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Aoristus het volgende:
die boerkini is net bij het nosjournaal langsgekomen. Het is weinig boeiend. Het lijkt op een badpak uit de jaren 20/30
Het is net alsof je je A diploma opnieuw haalt met zo'n zwaar pak volgens mijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Suko het volgende:
[..]
In veel zewmbaden mag het gewoon, die boerkini. In Netwerk een reportage gezien en nota bene een moslim (in zwembroek) vond het echt achterlijk, een verfrissende reactie. Maar ik ga ook wat anders doen.
Ze ging terug naar Zwolle.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef borisz het volgende:
Wat is er 6 jaar geleden mis gegaan met haar ?
quote:Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Frank Boeijen, Herre Kingma en Leonoor Pauw
Deze keer aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Frank Boeijen
'Verhaardagsfeest' was de eerste single die de Frank Boeijen Groep uitbracht. Het was 1981 en de band ging mee op de hausse aan Nederlandse popmuziek. Twee jaar later beleefde de band zijn definitieve doorbraak met het nummer 'Zwart wit' dat de vierde plaats in de Top-40 bereikte. Het zou de grootste hit van het gezelschap blijven. Frank Boeijen was een jaren tachtig tieneridool: hij stond in de Hitkrant, zijn posters hingen in talloze tienerkamers. In 1987 liet de Frank Boeijen Groep het Nederlandse clubcircuit achter zich en ging het theater in. Vier jaar later hief Boeijen de groep op en ging solo verder. Boeijen is inmiddels vijftig en is onlangs begonnen aan zijn nieuwe tournee '36,9°C'. Aan de basis hiervan ligt een gelijknamig kijk- en luisterboek met daarin ook het werk van beeldend kunstenaar Eric de Bruijn.
Herre Kingma
Kingma was jarenlang inspecteur-generaal Gezondheidszorg en is thans voorzitter van Medisch Spectrum Twente. Volgens Kingma is het slecht gesteld met de hygiëne in ziekenhuizen. Kingma stelt dat honderden sterfgevallen in ziekenhuizen voorkomen kunnen worden als artsen na iedere behandeing van een patiënt hun handen zouden wassen. Met name mannelijke artsen zijn sloddervossen die volgens Kingma hygiëneregels aan de laars lappen.
Leonoor Pauw
Slechts vier procent van de podiumkunstenaars in Nederland heeft een vaste baan en twintig procent doet freelanceklussen. De rest heeft nauwelijks werk op het toneel, zit in de WW of zoekt elders een baan. Leonoor Pauw is zelf actrice maar kwam de laatste jaren steedes moeilijker aan de bak. Toen de spoeling wel erg dun werd, bedacht ze een plan om al die werkloze acteurs op een andere manier aan het werk te krijgen. Luisterboeken inspreken, workshops en trainingen geven of projecten opzetten. Sinds deze maand is Pauw adviseur van het UWV in Amsterdam om werkloze podiumkunstenaars aan een passende baan te helpen.
Dat was wel erg ingestudeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:29 schreef djstoffel het volgende:
"kun je even een tipje van de sluier oplichten" haha
LOL, ik benieuwd naar het geluidje onder de knop vanavond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
Gaan ze het hebben over die foto bij het artikel over homo's in de krant en keuren ze dat af om vervolgens zelf op de achtergrond een foto van 2 zoenende mannen te projecteren.
nee, hij mag nog.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:24 schreef Tism het volgende:
Wat nou weer!?..Heb ik Boeijen al gemist??..
Precies, dat hoeft het leger toch niet te doenquote:
Er zijn zoveel ziekenhuisseries dat een omscholingsklasje acteur - verpleger toch gauw gevuld moet kunnen worden.quote:
Nou, bij nader inziens zou dat idd niet eens zo gek idee zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ziekenhuisseries dat een omscholingsklasje acteur - verpleger toch gauw gevuld moet kunnen worden.
Gaan ze het weer over China wel dan nie naar China, naar de olympic hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Sanne Keizer, Peter Slager (Bløf), Mark Rutte en Herman Pleij.
Pleij en Rutte mogen weer een keer van hun abonnement bij P&W gebruik maken.
Inderdaad. Zou een goede reden zijn om het hele programma te schrappen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Gaan ze het weer over China wel dan nie naar China, naar de olympic hebben.
Begint eentonig te worden bij P&W...elke avond hetzelfde gezeik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Gaan ze het weer over China wel dan nie naar China, naar de olympic hebben.
Precies, en dan ook nog eens minimaal één keer per week bij duhwuhduhduhpuntvarapuntenel. We weten nu wel dat de mensenrechten in China geschonden worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Begint eentonig te worden bij P&W...elke avond hetzelfde gezeik.
Yup. Bij P&W meen ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef SCH het volgende:
Jacco Verhaeren had anders een steengoed verhaal afgelopen weekend, heeft die ook nog ergens aan tafel gezeten?
Dat ga je nu horen!..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
ik ben een beetje te laat. Waarvoor hebben ze Herman Pleij uitgenodigd?
Volgens mij alleen bij netwerkNova en studio sport.quote:
Ik begin nu ook te twijfelen inderdaad...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:07 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij netwerkNova en studio sport.
Ja, ik heb hem ook bij NOVA en Stduio Sport gezien. Hij had een heel goed afgewogen verhaal, veel beter dan dat geneuzel van Blof. Maar volgens Hein Verbruggen is Verhaeren maar een zwemtrainertje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen inderdaad...
Nee, dat zag ik net ook in. Verwarring met Studio Sport of Nova of waar hij ook zat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verhaeren heeft toch niet bij P&W gezeten?
.quote:Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Henk Hofland, Antoine Bodar, Tineke Ceelen en Pieter van Geel
Ik hoop dat ze China overslaan en gewoon wachten totdat de OS voorbij zijn om vervolgens te praten dat het reuze meevalt met China. Ik ga er over een paar maanden heb, ik kijk er ontzettend naar uit. In Nederland blijft alles hetzelfde...de Amsterdamse grachten veranderen immers niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik ken ze niet allemaal, maareh ik gok: 1 iemand over Wilders en 1 iemand over China?
Het niveau van DWDD is idd niet om naar huis te schrijven tegenwoordig. Onbegrijpelijk dat zo'n propagandashow nog drie jaar langer in de lucht blijft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog eens minimaal één keer per week bij duhwuhduhduhpuntvarapuntenel. We weten nu wel dat de mensenrechten in China geschonden worden.
quote:Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Yvon Jaspers met haar boeren en één boerin, Susan Smit en Jan Marijnissen
Yvon Jaspers
Het KRO-programma ‘Boer zoekt vrouw’ was de kijkcijferhit van het afgelopen televisieseizoen. Zo trok de aflevering van 20 januari maar liefst ca 4,7 miljoen kijkers. In het programma zoekt een aantal vrijgezelle boeren een vrouw om hun leven mee te delen. Voor boeren is het vaak lastig een partner te vinden, omdat het boerenbedrijf zeer arbeidsintensief is en weinig ruimte laat voor vrije tijd.
Er zijn een aantal verklaringen voor het succes geopperd. Zo staan de boeren voor ‘echt’ en ‘puur’, wat veel kijkers in deze tijd van botox en oppervlakkig vertoon blijken te waarderen. Verder toont het programma ‘Nederland zoals het ooit was’, met koeien, weidse vergezichten en het simpele leven. Tenslotte bleek de combinatie van ‘harde reality’ en ‘softe emo-tv’een gouden greep. Vanavond zal presentatrice Yvon Jaspers samen met de boeren te gast zijn en terugkijken op het laatste seizoen.
Jan Marijnissen
SP-voorman Jan Marijnissen haalde vorige week tijdens een partijraad zeer fel uit naar Wilders en Rita Verdonk. Hij noemde Wilders levensgevaarlijk omdat hij onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen. Marijnissen trok zelfs een parallel met Joegoslavische oorlog en de genocide in Rwanda. Daarbij presenteerde de SP onlangs de nota ‘Wat Wilders Wil’, waarin gesteld werd dat Wilders helemaal niet opkomt voor de gewone burger, maar juist optreedt als belangenbehartiger van de rijken en grote ondernemingen.
Susan Smit
Ingrid Betancourt was lid van de Colomiaanse senaat, alhoewel zij de Franse nationaliteit bezit. In Colombia opereert een communistische guerrillabeweging, de FARC. Met grote regelmaat ontvoert de FARC personen om druk uit te oefenen op de regering. Betancourt probeerde de dialoog aan te gaan met de groepering om gijzelaars vrij te krijgen, maar werd zelf ook ontvoerd. Tot op heden is zij in handen van de FARC en voor haar leven wordt gevreesd. De Nederlandse publiciste Susan Smit was de laatste niet-Columbiaanse journalist die haar sprak.
Heeft er ooit wel eens een Pro-Clintongast aan tafel gezeten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Griffith heeft haar drogredenen klaar om niet voor Hillary te zijn. Zeg dan gewoon dat je een zwarte president wilt.
Inderdaad erg triest verhaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Aangrijpend verhaal van die vrouw, al had ik haar al eens eerder en uitgebreider aan het woord gezien bij een programma Olifantendoders op Omroep Brabant, ze leeft nog dagelijks met die trauma's.
Ja. Er zijn alleen minder mensen in Europa pro-Clinton, de wil naar verandering in Amerika is in Europa nog groter.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heeft er ooit wel eens een Pro-Clintongast aan tafel gezeten?
In ieder geval vanavond, want vanavond in Pauw & Witteman: Bram Moszkowicz, Sanderijn Cels en Jan Pronk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef vw_caddy het volgende:
Heeft er ooit wel eens een Pro-Clintongast aan tafel gezeten?
Die Sanderijn Cels is al eens te gast geweest en Jan Pronk komt zeker z'n nieuwe baan toelichten als voorzitter van een commissie die het PvdA-programma gaat schrijven voor de Europese verkiezingen in 2009. Ik heb het niet zo op hem. En Bram dan: advocaat in Nederland van Beth Twitty, de moeder van Natalee Holloway. Moszokowicz onderzoekt de mogelijkheden om Joran van der Sloot met een civielrechtelijke procedure aan te pakken voor de shock die is toegebracht aan Twitty. Beth probeerde dit eerder in de Verenigde Staten te doen, maar dat liep op niets uit. Volgens Moszkowicz is Twitty deze keer niet per definitie kansloos. Sitequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
In ieder geval vanavond, want vanavond in Pauw & Witteman: Bram Moszkowicz, Sanderijn Cels en Jan Pronk.
Sanderijn Cels deed promotiewerk voor Clinton.
Nee, erger. Het gaat nu om welke kandidaat het meest serieus genomen zal worden door Poetinquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Tism het volgende:
Gaat 't nou alweer over die Amerikaanse kut verkiezingen!?!..![]()
..
ik ben allang blij dat het een keertje niet over het filmpje van Wilders gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Tism het volgende:
Gaat 't nou alweer over die Amerikaanse kut verkiezingen!?!..![]()
..
Anaal of anders!?..quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, erger. Het gaat nu om welke kandidaat het meest serieus genomen zal worden door Poetin
commentquote:
Ik maakte een grapje!..quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
comment
Als onderhandelpartner.
Amerikanen hebben een lage verwachting van negers, zegt Sanderijn net.
Ja, pas maar op, Moszkowicz zit in de zaal, dus een ezelsbruggetje is snel gelegd..quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het een keertje niet over het filmpje van Wilders gaat.
Maar dat duurde niet langquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het een keertje niet over het filmpje van Wilders gaat.
Ik hing al live aan haar tieten lippen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Arcee het volgende:
Ik zal nog even zeggen dat Sanderijn lekkere tieten heeft, dan kijkt golfer nog wel de herhaling mocht-ie nu niet kijken.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef Suko het volgende:
Zouden ze in het zapmoment laten zien dat die Wildersfilm in Nieuwspoort vertoond mag worden??? (nova-primeurtje) Yes!![]()
Dat kunnen ook alleen maar Amerikanen verzinnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:47 schreef Aoristus het volgende:
shockschade. Nooit van gehoord. Is dat niet smartengeld?
ik snap geen reet van zijn verhaal. Wat is de civiele winst aan deze procedurequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:48 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat kunnen ook alleen maar Amerikanen verzinnen.
hihi...quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef Suko het volgende:
Psychisch gedecompenseerd...
Hij doet extra zijn best, zegt iequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een zwakke civiele zaak heeft die Moskowicz zeg, zie maar eens dat causale verband aan te tonen nu Joran alsnog ontkent er iets mee te maken te hebben. Wellicht dat het voor Amerikaanse begrippen voldoende zal blijken te zijn maar ik heb Moskwicz weleens sterkere betogen zien houden.
Daar is idd niet veel mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Arcee het volgende:
Wat een heerlijke blik heeft die Sanderijn in huis, zeg.
Ze komt daar waar de gewone burger niet voor wordt uitgenodigdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Op komen voor de burgers, die geplette gast was toch ook een burger? Of bedoelt ze opkomen voor de blanke burgers. Populistisch wijf gaat vast bij elke SBS-Shownieuws rechtzaak zitten waar de "gemiddelde burger" interesse in heeft. Met het voetballogo op de arm.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
wijf gaat vast bij elke SBS-Shownieuws rechtzaak zitten waar de "gemiddelde burger" interesse in heeft. Met het voetballogo op de arm.
Meer een kutkneus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat een populist ben ik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |