Tamelijk irritant nummer wat allang gearchiveerd had moeten zijnquote:
Idd een vervelend mensquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelend mens is dat, die CDA-boerin.
Natuurlijk is Paul okéquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Paul was ok, rest kon me niet boeien.
Prachtige nummer hoor !!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Weer een Rene Klein moment.
Geweldig idd, was ook wel een zeldzaam domme opmerking van die KRO'erquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Moest wel lachen om de opmerking van Jeroen Pispik over die olifanten die niet naar school gaan
Brenda Schultz-McCarthy, Jenny Arean, Maarten 't Hart en Richard Gill.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Mainport het volgende:
Wie komen er vanavond?
Ik vind het wel mooi dat ze probeert terug te komen, de vraag is alleen of ze het niveau nog aankan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Wup het volgende:
nou boeiend zo een uitgerangeerde tennister.......
ja ik oordeelde iets te snel, ze begon zo langdradig met een onzinverhaalquote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ze probeert terug te komen, de vraag is alleen of ze het niveau nog aankan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |