Ach, het is een verontrustend maatschappelijk verschijnsel, er komt vast weer een feministische golf aan, hip hip hoeree...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Wup het volgende:
gut wat een drama weer dit:(
liever dat dan de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:23 schreef Suko het volgende:
Ach, het is een verontrustend maatschappelijk verschijnsel, er komt vast weer een feministische golf aan, hip hip hoeree...![]()
Zo is dat, ik voel me ook totaal niet aangesproken maar zie wel wat er om mij heen aan de hand is. Die belasting-meneer zit prima op z'n plek, zo zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Oh Thijs, wat ben je veranderd, geef mij Jan Akkerman maar. Thijs je coverd je zelf, ook erg.quote:
Niet dat ik weet, woont nu in een giga-villa in 't Gooi en geeft ook les aan kinderen met ouders die teveel geld hebben, zullen ook wel een aardappel in de strot hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Van Leer altijd al die halve aardappel in zijn keel gehad?
Jan is altijd Jan gebleven, Thijs niet, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een ontzettend doorzichtige poging om olie op het vuur te gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |