Ach, het is een verontrustend maatschappelijk verschijnsel, er komt vast weer een feministische golf aan, hip hip hoeree...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Wup het volgende:
gut wat een drama weer dit:(
liever dat dan de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:23 schreef Suko het volgende:
Ach, het is een verontrustend maatschappelijk verschijnsel, er komt vast weer een feministische golf aan, hip hip hoeree...![]()
Zo is dat, ik voel me ook totaal niet aangesproken maar zie wel wat er om mij heen aan de hand is. Die belasting-meneer zit prima op z'n plek, zo zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Oh Thijs, wat ben je veranderd, geef mij Jan Akkerman maar. Thijs je coverd je zelf, ook erg.quote:
Niet dat ik weet, woont nu in een giga-villa in 't Gooi en geeft ook les aan kinderen met ouders die teveel geld hebben, zullen ook wel een aardappel in de strot hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Van Leer altijd al die halve aardappel in zijn keel gehad?
Jan is altijd Jan gebleven, Thijs niet, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een ontzettend doorzichtige poging om olie op het vuur te gooien![]()
Een iets minder bolle toet?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:22 schreef Wup het volgende:
ow ik had dat kind nog nooit gezien maar ik had me er iets heel anders bij voorgesteld.
ze is zo raar enthousiast... en ze is/lijkt veel jonger dan ik had verwachtquote:
Mee eens, ze praat als een typetje.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef Wup het volgende:
ze is zo raar enthousiast... en ze is/lijkt veel jonger dan ik had verwacht
en ze heeft een maffig accent
Saaiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Suko het volgende:
Vandaag is in 'Pauw & Witteman' onder anderen Henny Huisman (dieptepunt) te gast. Hij neemt een koor van 70 man mee en vertelt over het koorprogramma dat hij binnenkort voor de EO gaat presenteren.
En de rest wil ik niet eens meer weten, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld!![]()
De rest:quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Suko het volgende:
En de rest wil ik niet eens meer weten, zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld!![]()
Joepie!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef Haaibaaike het volgende:
De Vlaamse minister Kathleen van Brempt blikt terug op de ophef over het wegenvignet.
Ja, haha. De pictureserver waar dat andere plaatje op staat ligt plat en ik kon het origineel niet meer vinden op mijn schijf.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mister1977 oftopic: wat praat Daphne snel in je avatar![]()
![]()
Toch wel he?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die je nu heb zie ik.
De linker.
nee dus, gewoon een mafkeesquote:Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef Wup het volgende:
LOL, heeft dat koor nou een doventolk meegenomen?
ik vrees dat je je eerst door een heleboel koningshuisgedoe moet heenworstelenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik kijk zeker morgen, al was het alleen maar vanwege Kathleen van Brempt![]()
Ik hoop niet dat ze onze mailwisseling na die eerste uitzending openbaar gaat maken.![]()
de enige gast van P&W die dit forum aan het kwijlen kreeg:)quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Kathleen van Brempt ?
Een 'lekker ding' uit België die daar minister van Verkeer is.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Kathleen van Brempt ?
Ik hoop niet dat ze daar openbaar gaat lopen opscheppen over het formaat van mijn Johannes.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik kijk zeker morgen, al was het alleen maar vanwege Kathleen van Brempt![]()
Ik hoop niet dat ze onze mailwisseling na die eerste uitzending openbaar gaat maken.![]()
Nee, ik ken haar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 'lekker ding' uit België die daar minister van Verkeer is.
[afbeelding]
Beetje zonde van het belastinggeld hoor, deze man op het scherm. Ik vind het prima dat meneer Verberk een mening heeft maar als je dan toch op tv bent, neem dan wel even de moeite om je in de materie te verdiepen en zorg dat je iets van een argument hebt bij je mening. Dit was een beetje zonde de tijd....quote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Wup het volgende:
haha leuk figuur die Verberk.
denk niet dat het platybacken is... Het koor kennende ( 3 jaar bij gezongen)quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zap net de herhaling binnen. Wat staat daar nu een koor te playbacken in de studio ?
Ze is leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, ik ken haar niet.
Maar ik kijk morgen wel![]()
wat lief dat je even waarschuwt. Ze hadden gisteren wel gezegd dat het vroeger zou zijn maar dat was ik inmiddels natuurlijk alweer vergeten:)quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Ook leuk met Gerrit Zalm erbij.
Het begint zo.
Ach, iig waren de beelden leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
'Koninklijke hoogheid.'
Dan heb je toch een groot ego als je niet zegt tegen iemad van 20 jaar ouder
'Zeg maar Willem'
Die zat lekker van de muziek te genieten!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
ojee is daar die maffe imaan nou ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |