Deze uitzending deed me erg denken aan een keer dat Tiesto te gast was bij Barend & van Dorp. Er werden ongeveer dezelfde vragen gesteld. Ook het geouwehoer over drugs o.a.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat dus idd.
en dat doen ze wel vaker, ook bv als ze weinig met het onderwerp of de passie van de gast hebben.
ik vond ook dat ze die Armin nogal 'dedainderig' benaderde, en dan dat doorzeiken over pillen en poeders![]()
Ze hebben het altijd over drugs en rellen omdat ze er verder niks vanaf weten. Kop-in-het-zand, zeg maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:51 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
Deze uitzending deed me erg denken aan een keer dat Tiesto te gast was bij Barend & van Dorp. Er werden ongeveer dezelfde vragen gesteld. Ook het geouwehoer over drugs o.a.
Wat opvalt is dat de interviewers geen idee hebben wat een DJ doet, en dat dat de DJ die te gast is het niet pakkend weet uit te leggen in de tijd die hij krijgt. Ik vind de muzikale kloof tussen jong en oud (die van alle tijden is) tijdens dergelijke interviews zo mooi zichtbaar![]()
Mee eens, ik wilde eigenlijk nog wel weten hoe die levende schorpioen smaakte, had ze onlangs gegeten, vond iedereen dat gewoon of zo, niemand vroeg daar naar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Bettine blijft een interessante vrouw.
Nee hoor. Hij is al vaker te gast geweest bij ze en dat onderwerp is al afgesloten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:09 schreef PDOA het volgende:
Dat wordt schnabbel-bashen! Die kerel wordt ws helemaal uitgehoord over zijn ruzie/vertrek bij de NOS.
Zuurpruim Charles zo bij Nova en dus straks bij P&W, lekker promoten van z'n boek, hoezo de NOS door het stof kruipen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:09 schreef PDOA het volgende:
Dat wordt schnabbel-bashen! Die kerel wordt ws helemaal uitgehoord over zijn ruzie/vertrek bij de NOS.
Erger is dat beide presidentskandidaten er nog op reageerden ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Zuurpruim Charles zo bij Nova en dus straks bij P&W, lekker promoten van z'n boek, hoezo de NOS door het stof kruipen.![]()
Idd, Golferquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Zonder die dingen zien ze er toch leuker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |