Kijken of Jeroen Pauw zich dan een beetje kan inhouden en gedragen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:52 schreef Suko het volgende:
En gast 4 is: Roos Prommenschenckel, Mis(s) 2006. Schoonheid met een handicap.
Niet echt meegekregen destijds, ben na idols1 met Jamay enzo afgehaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:50 schreef maril het volgende:
Lets keep soul alive.
Het was een baggeruitzending, ook al kijk ik bijna alleen vrijdags het programmaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Ik had nooit gedacht heimwee naar Barend en Van Dorp te zullen krijgen.
Ik kijk nooit naar idols maar mijn nichtje was dol op Boris.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet echt meegekregen destijds, ben na idols1 met Jamay enzo afgehaakt.
Ik zal mijn anti ADHD-patiëntenpillen vast klaarleggen voor maandag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Maandag Pierre Wind, gekke leuke man.
Idd, wat een zielige zeurderige ouwe mannetjes zijn hetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat dedain altijd bij Witteman over sporten waar hij niets vanaf weet en nooit naar kijkt.
wordt het de mode om mensen uit Holland Sport ook nog ff naar de andere studio te sturen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:27 schreef Suko het volgende:
* Hein Vergeer, winnaar Sterren dansen op het ijs
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:33 schreef Joesse het volgende:
wordt het de mode om mensen uit Holland Sport ook nog ff naar de andere studio te sturen?
Je wordt nu op je wenken bedient.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:14 schreef Aoristus het volgende:
Ik wil die lichtekooi horen over hoerenlopers, kom op
n staat niet in het fokschipquote:
hoe wat was, het kaartje is kaarsrechtquote:
Nee, die minister die er zat dan. Wat een monster. Trok haar bek niet open, dacht heel slim over te komenquote:
ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, die minister die er zat dan. Wat een monster. Trok haar bek niet open, dacht heel slim over te komen![]()
ik vond dat suf arrogante geginnegap van P & W een stuk dommer overkomen dan die roodharige dame.quote:
dat dus idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had verwacht dat Van Oudenallen volledig afgemaakt zou worden, aangezien Pauw & Witteman daar met hun lacherige arrogante manier van interviewen wel een handje van hebben. Ze hebben het ook zker geprobeerd, maar ik vind dat ze er sterker is uitgekomen dan dat ze er in kwam. Ze deelde zelfs nog aardig uit met haar volledig terechte opmerking over dat lollige maar misleidende knip- en plakwerk. De ongemakkelijkheid droop van hun gezichten af.
Nee, dat niet volgens mij. Dat had ik nou ook weleens willen weten, wat ze daarop te zeggen had.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Van Oudenallen ging als een gieter af in de kamer. Daar hoeven P en W toch niks aan toe te voegen? Hebben ze het nog over haar wachtgeld gehad?
Juist, zie mijn eerdere post, mens deugt gewoon niet, bezit een boeren-slimheid, niet te verwarren met intelligentie. En die Jorritsma met gewoon d'r muil houden, Jacobine Geel heeft temninste de moed het aan te kaarten, achterlijke gedachte om hoeren mee met het leger te sturen. Tijd voor een 3e feministische golf, de boel is weer aardig aan het inzakken. Straks hoor je weer geluiden dat het aanrecht ook weer een recht moet worden. Laat ik maar weer ophouden, bloeddruk en zo meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Van Oudenallen ging als een gieter af in de kamer. Daar hoeven P en W toch niks aan toe te voegen? Hebben ze het nog over haar wachtgeld gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |