Kijken of Jeroen Pauw zich dan een beetje kan inhouden en gedragen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:52 schreef Suko het volgende:
En gast 4 is: Roos Prommenschenckel, Mis(s) 2006. Schoonheid met een handicap.
Niet echt meegekregen destijds, ben na idols1 met Jamay enzo afgehaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:50 schreef maril het volgende:
Lets keep soul alive.
Het was een baggeruitzending, ook al kijk ik bijna alleen vrijdags het programmaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Ik had nooit gedacht heimwee naar Barend en Van Dorp te zullen krijgen.
Ik kijk nooit naar idols maar mijn nichtje was dol op Boris.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet echt meegekregen destijds, ben na idols1 met Jamay enzo afgehaakt.
Ik zal mijn anti ADHD-patiëntenpillen vast klaarleggen voor maandag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Maandag Pierre Wind, gekke leuke man.
Idd, wat een zielige zeurderige ouwe mannetjes zijn hetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat dedain altijd bij Witteman over sporten waar hij niets vanaf weet en nooit naar kijkt.
wordt het de mode om mensen uit Holland Sport ook nog ff naar de andere studio te sturen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:27 schreef Suko het volgende:
* Hein Vergeer, winnaar Sterren dansen op het ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |