vind dat zo typical, om dan uit zo'n hele film nu net dat eruit te pikken, allemaal mannen aan tafel, heel fijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
Genant fragment uit Mira, en zo voorspelbaar ook, zucht.
ik kreeg de indruk dat ze haar wel al hadden ingelichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef milagro het volgende:
vind dat zo typical, om dan uit zo'n hele film nu net dat eruit te pikken, allemaal mannen aan tafel, heel fijn.
en ja, het is in deze context anders
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer goed snel Arcee
het gaat erom dat ze haar en Fons" samenwerking willen laten zien en dan pakken ze uit de hele film de naaktscene, volkomen onnodig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze haar wel al hadden ingelicht
Kijk, zoals in dat fragment van de Oscars van 1996 zo zag ze eruit als ik haar dacht te kennen.quote:
komt ook door het haar, steil en donker maakt harder/ouder, krullen en rood, zachter/jongerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk, zoals in dat fragment van de Oscars van 1996 zo zag ze eruit als ik haar dacht te kennen.
Ja, zat ik net te denken. Tis haar haar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
komt ook door het haar, steil en donker maakt harder/ouder, krullen en rood, zachter/jonger
dat en we zijn tien jaar verderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zat ik net te denken. Tis haar haar.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer goed snel Arcee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |