Wat flauw zegquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "Nog iets meer dan 8 uur en de stembussen gaan open".
Nee man, minder dan 8 uur.
Ja, Freek viel tegen, hè?quote:
Ja viel weer door de mand als man zonder humorquote:
Nee die was juist geweldig. welterudte trouwens arcje.quote:
Daarvoor zit ie er niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja viel weer door de mand als man zonder humor
Daar gaat het immers bij de politiek om.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als een kiezer daar zijn/haar stem op baseert..quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je slapen? Truste dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef maril het volgende:
[..]
Nee die was juist geweldig. welterudte trouwens arcje.
Ja, dat was het natuurlijk. Kun jij het me uitleggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef Killer_Mom het volgende:
helemaal niet. misschien snap je er niks van.
Dat was niet het doel van de conference.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, als een kiezer daar zijn/haar stem op baseert..
Kijk even op welke opmerking ik reageerde, had niks met Freek te maken maar met de eerste woorden van Rutte tijdens het debat.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was niet het doel van de conference.
O, sorry.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk even op welke opmerking ik reageerde, had niks met Freek te maken maar met de eerste woorden van Rutte tijdens het debat.
nooit geweest ook, ik geniet ervan, hij is de beste....quote:Op woensdag 22 november 2006 00:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was niet het doel van de conference.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |