vind dat zo typical, om dan uit zo'n hele film nu net dat eruit te pikken, allemaal mannen aan tafel, heel fijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
Genant fragment uit Mira, en zo voorspelbaar ook, zucht.
ik kreeg de indruk dat ze haar wel al hadden ingelichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef milagro het volgende:
vind dat zo typical, om dan uit zo'n hele film nu net dat eruit te pikken, allemaal mannen aan tafel, heel fijn.
en ja, het is in deze context anders
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer goed snel Arcee
het gaat erom dat ze haar en Fons" samenwerking willen laten zien en dan pakken ze uit de hele film de naaktscene, volkomen onnodig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze haar wel al hadden ingelicht
Kijk, zoals in dat fragment van de Oscars van 1996 zo zag ze eruit als ik haar dacht te kennen.quote:
komt ook door het haar, steil en donker maakt harder/ouder, krullen en rood, zachter/jongerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk, zoals in dat fragment van de Oscars van 1996 zo zag ze eruit als ik haar dacht te kennen.
Ja, zat ik net te denken. Tis haar haar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
komt ook door het haar, steil en donker maakt harder/ouder, krullen en rood, zachter/jonger
dat en we zijn tien jaar verderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zat ik net te denken. Tis haar haar.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer goed snel Arcee
Ik vraag me ook af voor wie ze zo'n vent uitnodigen. Ik ken erg weinig mensen die op 'm zitten te wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:56 schreef Suko het volgende:
En aan die Robijn-dichter maandag geen behoefte.
Quote van Deelder: Dichter sinds de vroege jaren zestig - destijds nog als Julian the Joint. Jazzconnaisseur. Acteur in populaire reclamespots (...) Heiligt het principe dat alle publiciteit goede publiciteit is." Is ons bekend Deelder...zelfs een wasmiddel is een mega-inkomsten/inspiratiebron, wat kan het je schelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef borisz het volgende:
Deelder dus onder andere vanavond
ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af voor wie ze zo'n vent uitnodigen. Ik ken erg weinig mensen die op 'm zitten te wachten.
Vind je 'm onderhand niet een karikatuur van zichzelf?quote:
Ik vind Deelder wel ok, net als zijn gedichten trouwens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:56 schreef Suko het volgende:
En aan die Robijn-dichter maandag geen behoefte.
neequote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Vind je 'm onderhand niet een karikatuur van zichzelf?
Ok.quote:
Ja, hoe lang is 't geleden dat Pauw nog met een serieus gezicht aan tafel zat?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Toad het volgende:
Ik begin me wel een beetje te irriteren aan het cynische sfeertje wat vaak aan tafel heerst. Bijv. bij het interview van Wubbo daarnet.
Naja, Pauw kan het wel, zie dit interview. Maar ik heb het niet specifiek over hem hoor. Het is meer de toon en de sfeer, daar is niet alleen hij verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is 't geleden dat Pauw nog met een serieus gezicht aan tafel zat? [afbeelding]
Yups.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
is dat de nieuwe advocaat van Holleeder?
hij lijkt erop iig.
zeker op het randje. Ook best wel chanteren... zeker omdat ze uiteindelijk dus niet eens met een minderjarige hebben zitten chatten...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vind het een beetje op het randje wat die vrouw doet.
Aan de ene kant goed om die pedo's aan te pakken, aan de andere kant een vorm van uitlokking?
Scherp, mil.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
is dat de nieuwe advocaat van Holleeder?
hij lijkt erop iig.
ja hoor eens ik heb het begin gemistquote:
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Knappe vent die Kuipers om te zien !
nou, Arceeeeeeeeee, ik wilde het nét zeggen, Teeuwen, zachte G en al!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.
9 posts boven je stond het antwoord op je vraag.quote:
GMTA, mil.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
nou, Arceeeeeeeeee, ik wilde het nét zeggen, Teeuwen, zachte G en al!
uncanning!!!!!!
schopje > TRU
gadverdamme, 24/7 ratioquote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
9 posts boven je stond het antwoord op je vraag.
(306 ppp)
Wat zit je steeds te kotsen? Te veel appelmoes gehad?quote:
nee. ik heb kip chimicurri gegeten, of zoietsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te kotsen? Te veel appelmoes gehad?
Ah, ben ik dus niet de enige die aan Hans Teeuwen zat te denken bij het zien van die man.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.
Chimichurri.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef milagro het volgende:
nee. ik heb kip chimicurri gegeten, of zoiets![]()
Misschien is hij toch niet zo erg als jij je voorsteltquote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Witteman moest lachen om een Turkenmop.
Misschien ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef du_ke het volgende:
Misschien is hij toch niet zo erg als jij je voorstelt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
Weer zo'n relifanaat met zo'n stom wit stukje in z'n kraag.
Hij is een autoriteit op het gebied van Star Wars e.d.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:
Als filmkenner vind ik 'm maar matig, SCH.
Volgens mij al eerder te gast geweest. En Ahmed vergelijkt een reisverzekering (als je in het buitenland komt te overlijden) met een begrafenisverzekering, dan wil men ook in het thuisland worden begraven. Is ook hetzelfde hé als wonen in het buitenland, not.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef SCH het volgende:
Dit is zijn site: www.catholicinsider.com
Laat ie zich dan lekker daar mee bezig houden in plaats van de geloofscolporteur uit te hangenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is een autoriteit op het gebied van Star Wars e.d.
Hij maakt wel degelijk een keuze, heb je wel geluisterd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
Kortom, hij wil gewoon géén keuze maken, maar hij verpakt het wel 'gezellig,' ook een manier om populair te blijven.
Enige vraag die aan de orde is, is of hij loyaal is aan de Nederlandse grondwet en gewoon zijn werk kan doen als staatssecretaris zonder belangenverstrengeling o.i.d. Hij is heel helder daarin: dat kan en dat gaat hij doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
Kortom, hij wil gewoon géén keuze maken, maar hij verpakt het wel 'gezellig,' ook een manier om populair te blijven.
Lieverd, hij zegt toch dat hij gepleit heeft voor het afschaffen van die dubbele nationaliteit. Wat is daar onduidelijk aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
maar even los van Wilders, Abou, wat vind je nu van dubbele paspoorten, lever je de jouwe dadelijk in, zou het kunnen?
wel handig om over Wilders te beginnen, want zo omzeil je weer het antwoord
nee, de vraag was : zou je je paspoort inleveren als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Enige vraag die aan de orde is, is of hij loyaal is aan de Nederlandse grondwet en gewoon zijn werk kan doen als staatssecretaris zonder belangenverstrengeling o.i.d. Hij is heel helder daarin: dat kan en dat gaat hij doen.
Je gaat je paspoort toch niet inleveren omdat Wilders dat graag wil?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
maar even los van Wilders, Abou, wat vind je nu van dubbele paspoorten, lever je de jouwe dadelijk in, zou het kunnen?
wel handig om over Wilders te beginnen, want zo omzeil je weer het antwoord
Waarom zou hij daar nu ineens antwoord op geven? Het is helemaal niet relevant en het zou een knieval richting Wilders zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, de vraag was : zou je je paspoort inleveren als dat zou kunnen.
welke vraag jij aan de orde vindt, of meneertje Wilders doet er nu even niet toe, Pauw vraagt hem wat, en hij draait er toch enigzins omheen.
Inderdaad die volslagen malloot volgen omdat hij zo hard schreewtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je gaat je paspoort toch niet inleveren omdat Wilders dat graag wil?
Maar Nebahat levert niet haar turkse paspoort in. Mag ze van jou geen staatssecretaris worden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, de vraag was : zou je je paspoort inleveren als dat zou kunnen.
welke vraag jij aan de orde vindt, of meneertje Wilders doet er nu even niet toe, Pauw vraagt hem wat, en hij draait er toch enigzins omheen.
Ik heb verder niet geluisterd wat die relimeneer te vertellen had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Hij is leuk toch Harry en Arceetje, geef toe
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Abou blijft netjes met inhoudelijke argumenten antwoorden.
Respect voor hem.![]()
ik vond relimeneer leuker dan Aboutalebquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
Ik heb verder niet geluisterd wat die relimeneer te vertellen had.
Aboutaleb werd ook bepaald geen ruimte gegeven om leuk te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond relimeneer leuker dan Aboutaleb
Stouterdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb verder niet geluisterd wat die relimeneer te vertellen had.
jawel, hoor, al had ze tien paspoorten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar Nebahat levert niet haar turkse paspoort in. Mag ze van jou geen staatssecretaris worden?
nee klopt, waren weinig originele vragen... en dus niet zo een boeiend gesprekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Aboutaleb werd ook bepaald geen ruimte gegeven om leuk te zijn.
Als hij in de stijl opereert zoals hij vanavond zijn verhaal deed dan zie ik nog wel een grote toekomst voor hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
Ik hoop dat het een verstandige keuze is om naar Den Haag te gaan. Aboutaleb is een prima wethouder voor Amsterdam, waar hij ook het verschil kan maken en waar hij ook schijnbaar ongegrond Verdonk achterbaks kon noemen. Dat zal hij nu allemaal moeten inslikken of compenseren
Heb je wat nieuws gehoord danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als hij in de stijl opereert zoals hij vanavond zijn verhaal deed dan zie ik nog wel een grote toekomst voor hem eigenlijk.
Daarom is Aboutaleb ook voor de afschaffing van die gedwongen dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef milagro het volgende:
dat is het punt ook niet wmb, het punt is voor mij de mogelijke gedwongen loyaliteit, omdat ik aanneem dat een staatsburgerschap ook plichten met zich meebrengt, een land houdt niet voor niets zo vast aan de regel dat een nazaat van een nazaat van een nazaat nog steeds een Marokkaan is, en er geen afstand van mag doen.
het is jammer dat Wilders' verhaal niet los van de vraag gezien kan worden, zelfs als de vraagsteller je dat vraagt te doen.
Maar Aboutaleb heeft zojuist aangegeven dat hij geen plichten heeft t.o.v. Marokko. Dan maakt het toch niet zoveel uit?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is het punt ook niet wmb, het punt is voor mij de mogelijke gedwongen loyaliteit, omdat ik aanneem dat een staatsburgerschap ook plichten met zich meebrengt, een land houdt niet voor niets zo vast aan de regel dat een nazaat van een nazaat van een nazaat nog steeds een Marokkaan is, en er geen afstand van mag doen.
het is jammer dat Wilders' verhaal niet los van de vraag gezien kan worden, zelfs als de vraagsteller je dat vraagt te doen.
nou, sorry, maar dat klonk niet overtuigendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar Aboutaleb heeft zojuist aangegeven dat hij geen plichten heeft t.o.v. Marokko. Dan maakt het toch niet zoveel uit?
moet ze ook weer een boek verkopen? 1 deze week lijkt me wel voldoendequote:
Inderdaad, "niet zo veel volgens mij", zei hij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef milagro het volgende:
nou, sorry, maar dat klonk niet overtuigend
volgens mij weet hij dat niet zeker, gezien de toon van zijn stem.
Wat het goede is aan Aboutaleb, ongeacht of je het met hem eens bent of niet, is dat hij niet zoals zijn voorgangers in rondjes blijft rennen. Elke wethouder die 'wel even belooft heeft' om de sociale dienst op orde te brengen, faalde. Aboutaleb heeft er voor gezorgd dat mensen de kans krijgen om onderwijs te volgen, mbo'ers en hbo'ers. Dat vind ik op zijn minst prijzenswaardig, en het geeft een heel andere benadering dan het eeuwige gedram over fraude. Aboutaleb durft zijn kop tenminste boven het maaiveld uit te steken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Aboutaleb is als wethouder helemaal niet zoooo goed geweest in Amsterdam. De reintegratie van werklozen in jammerlijk mislukt zo ook de integratie. En heeft als laatst fout niet vermeld dat hij wist dat de man die de doodsbedreiging uitte aan die caberetier Ewout Jansen een bestuurslid was geweest van de Assoenna Moskee, zijn antwoord, "het was mij niet gevraagd." Ik kijk veel AT5 en dus zie je iets meer van de (overigens beste) man, maar echt dingen voor elkaar gekregen? Nou nee.En van meerdere loyaliteiten hou ik niet, punt uit.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef spacemangraig het volgende:
*is vanavond in de studio aanwezig*![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:24 schreef Suko het volgende:
Dat is jouw mening Aoristus maar in A.dam zijn ze niet blij dat hij weer weg gaat aangezien hij nog maar aan het begin stond van wat er mogelijk aan verandering komen ging. Veel is niet veranderd en wat te denken van het feit dat onlangs bleek dat de meeste allochtonen te laag qua onderwijs (met gelijke resultaten van autochtonen) worden doorverwezen nav die beruchte cito-toets. In wezen is de situatie nog precies zo als voor Aboutaleb wethouder werd, er wordt meer gesproken over allerlei zaken maar echte daden?
Afijn, ik heb P&W in de HH nog eens terug gezien en hij zegt echt nergens dat hij het Marokkaanse paspoort zou inleveren mocht dat aan de orde komen (mogelijk zijn) en zeker niet omdat Wilders dat wil. Aboutaleb is zo loyaal als de neten maar hij geeft heel handig geen rechtstreeks antwoord op die vraag. Het is een slim debater en uiterst bedreven in het ontwijken van directe antwoorden. Vast met een mediatraining bezig of afgerond. Ik ben benieuwd naar het komende debat.
Daar heb je volledig gelijk in, zo ben ik ook weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik noem 'm nergens een revolutionair hè..
Hij heeft zichzelf op de kaart gezet en dat heeft hij niet gedaan door de geintegreerde Marokkaan te spelen. Eens of niet?
Geeft niets, dat werkt beter dan dat ik je je plek moet wijzen natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef Suko het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in, zo ben ik ook weer.![]()
Ik haak net in, is dat die vrouw met die prachtige donkere kijkers?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Triest verhaal van die vrouw over haar zoontje.
Inderdaad goed klotequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
O ja, dat is haar. Het lijkt me een leuke vrouw, in 1991. Nu lijkt het op een trut, net als Karla Peijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad goed klote.
Goed verhaal van de minister overigens.
Aandacht vragen voor een maatschappelijk probleem zal het zijn. En daarmee meer van dergelijke verhalen voorkomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
hey, een vrouwentafel....
ik vraag me af waarom die mevrouw [ met dat zoontje] de publiciteit op zoekt?
Een Amsterdamse homo. Voor jou dus altijd interessant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
Wie is in godsnaam Peter Schat en waarom is die vent interressant![]()
Nee, hij is dood, gestorven in 2003 hoorde ik net. Dat maakt 'm afgeschrevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Amsterdamse homo. Voor jou dus altijd interessant.
Zodra connie in beeld komt gewoon doorspoelen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Vergeten te kijken.![]()
Ik kijk morgen wel op internet![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Suko het volgende:
Vanavond (onder voorbehoud):
Annemiek Schrijver is bekend als presentatrice van het Ikon-programma Het vermoeden. Ze debuteert met de roman 'Rachab', over Manon die opgroeit in een streng christelijk gezin. Manon raakt gefascineerd door de bijbelse figuur Rachab die zowel slecht was, want hoer, maar tegelijk goed, want ze liet de joodse verkenners binnen de muren van Jericho.
Whahahahahha...alle reden om te kijken dus, denk ik, behalve dan dat Ad Visser een domper is, bovendien, wie heeft dat digitale themakanaal Cultura???quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
oud-collegaatje van me. heb boek al gelezen
![]()
![]()
Jeroen gaat soppen, let maar op![]()
een lekkere rondborstige Nederlands Vrijgemaakte refo is nooit wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Aoristus het volgende:
Het moet niet zo gek worden dat er elke week een andere gristen aan tafel komt aanschuiven natuurlijk.
Inderdaad triest verhaal over haar zoon !quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Ik hoorde een mooi Turks spreekwoord laatst:quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef milagro het volgende:
[..]
een lekkere rondborstige Nederlands Vrijgemaakte refo is nooit weg
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Suko het volgende:
Ad Visser is terug met Toppop. Hij presenteert de hoogtepunten uit het programma op het digitale themakanaal Cultura.
Nee, daar moet men maar moeite voor doen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik hoorde een mooi Turks spreekwoord laatst:
Zelfs de duivel weet niet waar de vrouwen hun messen slijpen
Daartussen had ie dreamsessiesquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Geweldig
Ad Visser 30 jaar later is nog steeds Ad Visser
Geen rimpels eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
fantástisch pak !
ik verwonder me er iedere keer over dat die man gewoon echt geen steek veranderd is
de dreamsessie met Gerard van Bezij (andré van Duin dus)quote:
huh? Ik dacht meer aan egosoft en zulksquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
de dreamsessie met Gerard van Bezij (andré van Duin dus)![]()
yep , en Ad ging dat uitleggen aan Bezijquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
huh? Ik dacht meer aan egosoft en zulks
Jaloers ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ad ziet er goed uit voor zijn leeftijd [afbeelding]
Wat ben jij dom !quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Kondigt ie zichzelf aan.Het was een succes zegt ie
doe es lieverquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ben jij dom !
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, dat is de sidekick van Andries Knevel
rot op, gristentrut
Ja & ja, klopt dat zeiden ze.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?
aha, okay bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Shadpro het volgende:
Ja & ja, klopt dat zeiden ze.
Dat is dat mens die de wereld moest melden dat ze 40 was en anders in het leven staat. Wat mij betreft is het nog steeds het soort mens die thema's verzint voor kerstpakketten..quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?
pure beleefdheid, het was al zo genant allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik word bang van dit soort vrouwen.
En Ad Visser is iemand die mee gaat in het gezweef.
Het Ferry Mingelen fantopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Eigenlijk verdient Ferry Mingele wel een eigen hoekje in P&W. Ik vind het een goed idee dat hij zijn neus nu bij dit programma laat zien
Hoef je geen sorry voor te zeggen - ik heb d'r nooit begrepen en begrijp haar boek ook niet en gisteravond maakte ze er helemaal een zootje van. Wat een geblaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet soppen van dat Gristenmeissie.
sorry SCH
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Suko het volgende:
* Paul de Leeuw schuift ook aan, hij zal
vanavond nieuws brengen.
Hij gaat eenmalig Zomergasten presenteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.
Ik haal Guusje ter Horst en Guusje Nederhorst telkens door elkaar.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij gaat eenmalig Zomergasten presenteren.
volgens DWDD gaat hij zomergasten presenterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.
Dat moet Paul niet doen, hij zal de aandacht van de gast wegnemen...Paul is niet goed in het zichzelf ondergeschikt maken aan de gast zoals we in Mooi Weer de Leeuw wekelijks zien..hij zou een ramp zijn voor het programma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zojuist bij DWDD geloof ik.quote:
oeps sorry, overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
De presentator mag daar altijd zelf de gasten uitkiezen.Dus kan wel verrassend worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, liever niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog ben ik benieuwd wie ie uitnodigt.Zal wel een prominete uit de TV-geschiedenis zijn.Mies Bouwman ofzo.
Ik twijfel tussen Bolke de Beer en Paulus de Boskabouterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog ben ik benieuwd wie ie uitnodigt.Zal wel een prominete uit de TV-geschiedenis zijn.
En goede inhoudelijke vragen stellen kan hij al helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Dat kan de Leeuw helemaal niet. Daar is ie te adhd'erig voor.
Het is een nar. Moet je je voorstellen dattie buitenhof ofzoiets zou presenterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En goede inhoudelijke vragen stellen kan hij al helemaal niet.![]()
20.55 - 21.10 - Bassie en Adriaanquote:
Dat zal je nog verbazenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Dat kan de Leeuw helemaal niet. Daar is ie te adhd'erig voor.
Als gast was ie al niet veel soeps. Dat vond hij te moeilijk zei hij er destijds over. Het resultaat was dat we naar een standaard NGC documentaire over scholen visjes zaten te kijkenquote:
Denk ik ook.Theo van Gogh was ook een brtiljante interviewer.quote:
Nieuws dat we al wetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Suko het volgende:
* Paul de Leeuw schuift ook aan, hij zal
vanavond nieuws brengen.
Goed nieuws, op een paar zeurvragen na (bij Léon de Winter) is Joris prima. Paul mag het van mij 1x doen, kan best meevallen, mogelijk zelfs hilarisch. P&W komt vanavond niet echt goed in 't hoofd, zal wel moeheid zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Peter en de Wolf, da's van Prokofiev, dezelfde die ook Romeo en Julliet heeft geschreven
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Wup het volgende:
Maartje van Weegen [ kotssmiley]
Dat bekende klassieke stuk, je weetsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat Shakespeare was.
Tuurlijk: Draai hier een royale keutel op Maartje van Weegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heb jij toevallig geen fantopic van![]()
Verkeerde linkjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Arcee het volgende:
Tuurlijk: Draai hier een royale keutel op Maartje van Weegen [afbeelding]
Shit, en nu kan ik 't topic niet meer vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Verkeerde linkje![]()
Maar ik moest wel al lachen om de titel.
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef flyingdutchman2 het volgende:
zijn er hier nou echt mensen die deze twee geitenneukers goed vinden wat schaam ik me weer dat ik een hollander ben als ik deze twee kerels zonder ballen weer eens hoor blaffen op tv
ongenuanceerde users die geen interpunctie gebruiken niet te lezen doei jammerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef flyingdutchman2 het volgende:
arrogante types zonder een eigen karakter volledig gestuurd door hun opleiding cynish en hypocriet oordelen over andere mensen hun daden daar moet je dan bij aanschuiven zakkepoetsers
En ik heb 't gemist!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Hij gebruikte een komma, Wickedangel!
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef flyingdutchman2 het volgende:
in z,n onderbroekje
Camiel Eurlingsquote:
Een succesvolle schrijfster.quote:
Waarom ken ik haar dan nietquote:
Geen idee. De Eetclub verkocht bv meer dan 300.000 exemplaren, is over de hele wereld vertaald en wordt verfilmd.quote:
Dat vermoeden had ikalquote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het een kutboek.
Eten is belangrijk WO-2 is uitquote:
quote:
Allichtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vond haar alleen bij Cijfers en Letters leuk. Vooral bij Cijfers. [afbeelding]
Het programma? Leuke spelshow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |