vind dat zo typical, om dan uit zo'n hele film nu net dat eruit te pikken, allemaal mannen aan tafel, heel fijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
Genant fragment uit Mira, en zo voorspelbaar ook, zucht.
ik kreeg de indruk dat ze haar wel al hadden ingelichtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef milagro het volgende:
vind dat zo typical, om dan uit zo'n hele film nu net dat eruit te pikken, allemaal mannen aan tafel, heel fijn.
en ja, het is in deze context anders
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer goed snel Arcee
het gaat erom dat ze haar en Fons" samenwerking willen laten zien en dan pakken ze uit de hele film de naaktscene, volkomen onnodig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze haar wel al hadden ingelicht
Kijk, zoals in dat fragment van de Oscars van 1996 zo zag ze eruit als ik haar dacht te kennen.quote:
komt ook door het haar, steil en donker maakt harder/ouder, krullen en rood, zachter/jongerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk, zoals in dat fragment van de Oscars van 1996 zo zag ze eruit als ik haar dacht te kennen.
Ja, zat ik net te denken. Tis haar haar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
komt ook door het haar, steil en donker maakt harder/ouder, krullen en rood, zachter/jonger
dat en we zijn tien jaar verderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zat ik net te denken. Tis haar haar.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer goed snel Arcee
Ik vraag me ook af voor wie ze zo'n vent uitnodigen. Ik ken erg weinig mensen die op 'm zitten te wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:56 schreef Suko het volgende:
En aan die Robijn-dichter maandag geen behoefte.
Quote van Deelder: Dichter sinds de vroege jaren zestig - destijds nog als Julian the Joint. Jazzconnaisseur. Acteur in populaire reclamespots (...) Heiligt het principe dat alle publiciteit goede publiciteit is." Is ons bekend Deelder...zelfs een wasmiddel is een mega-inkomsten/inspiratiebron, wat kan het je schelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef borisz het volgende:
Deelder dus onder andere vanavond
ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af voor wie ze zo'n vent uitnodigen. Ik ken erg weinig mensen die op 'm zitten te wachten.
Vind je 'm onderhand niet een karikatuur van zichzelf?quote:
Ik vind Deelder wel ok, net als zijn gedichten trouwens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:56 schreef Suko het volgende:
En aan die Robijn-dichter maandag geen behoefte.
neequote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Vind je 'm onderhand niet een karikatuur van zichzelf?
Ok.quote:
Ja, hoe lang is 't geleden dat Pauw nog met een serieus gezicht aan tafel zat?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Toad het volgende:
Ik begin me wel een beetje te irriteren aan het cynische sfeertje wat vaak aan tafel heerst. Bijv. bij het interview van Wubbo daarnet.
Naja, Pauw kan het wel, zie dit interview. Maar ik heb het niet specifiek over hem hoor. Het is meer de toon en de sfeer, daar is niet alleen hij verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is 't geleden dat Pauw nog met een serieus gezicht aan tafel zat? [afbeelding]
Yups.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
is dat de nieuwe advocaat van Holleeder?
hij lijkt erop iig.
zeker op het randje. Ook best wel chanteren... zeker omdat ze uiteindelijk dus niet eens met een minderjarige hebben zitten chatten...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vind het een beetje op het randje wat die vrouw doet.
Aan de ene kant goed om die pedo's aan te pakken, aan de andere kant een vorm van uitlokking?
Scherp, mil.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
is dat de nieuwe advocaat van Holleeder?
hij lijkt erop iig.
ja hoor eens ik heb het begin gemistquote:
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Knappe vent die Kuipers om te zien !
nou, Arceeeeeeeeee, ik wilde het nét zeggen, Teeuwen, zachte G en al!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.
9 posts boven je stond het antwoord op je vraag.quote:
GMTA, mil.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
nou, Arceeeeeeeeee, ik wilde het nét zeggen, Teeuwen, zachte G en al!
uncanning!!!!!!
schopje > TRU
gadverdamme, 24/7 ratioquote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
9 posts boven je stond het antwoord op je vraag.
(306 ppp)
Wat zit je steeds te kotsen? Te veel appelmoes gehad?quote:
nee. ik heb kip chimicurri gegeten, of zoietsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te kotsen? Te veel appelmoes gehad?
Ah, ben ik dus niet de enige die aan Hans Teeuwen zat te denken bij het zien van die man.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.
Chimichurri.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef milagro het volgende:
nee. ik heb kip chimicurri gegeten, of zoiets![]()
Misschien is hij toch niet zo erg als jij je voorsteltquote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Witteman moest lachen om een Turkenmop.
Misschien ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef du_ke het volgende:
Misschien is hij toch niet zo erg als jij je voorstelt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
Weer zo'n relifanaat met zo'n stom wit stukje in z'n kraag.
Hij is een autoriteit op het gebied van Star Wars e.d.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:
Als filmkenner vind ik 'm maar matig, SCH.
Volgens mij al eerder te gast geweest. En Ahmed vergelijkt een reisverzekering (als je in het buitenland komt te overlijden) met een begrafenisverzekering, dan wil men ook in het thuisland worden begraven. Is ook hetzelfde hé als wonen in het buitenland, not.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef SCH het volgende:
Dit is zijn site: www.catholicinsider.com
Laat ie zich dan lekker daar mee bezig houden in plaats van de geloofscolporteur uit te hangenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is een autoriteit op het gebied van Star Wars e.d.
Hij maakt wel degelijk een keuze, heb je wel geluisterd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
Kortom, hij wil gewoon géén keuze maken, maar hij verpakt het wel 'gezellig,' ook een manier om populair te blijven.
Enige vraag die aan de orde is, is of hij loyaal is aan de Nederlandse grondwet en gewoon zijn werk kan doen als staatssecretaris zonder belangenverstrengeling o.i.d. Hij is heel helder daarin: dat kan en dat gaat hij doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
Kortom, hij wil gewoon géén keuze maken, maar hij verpakt het wel 'gezellig,' ook een manier om populair te blijven.
Lieverd, hij zegt toch dat hij gepleit heeft voor het afschaffen van die dubbele nationaliteit. Wat is daar onduidelijk aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
maar even los van Wilders, Abou, wat vind je nu van dubbele paspoorten, lever je de jouwe dadelijk in, zou het kunnen?
wel handig om over Wilders te beginnen, want zo omzeil je weer het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |