Scherp, mil.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
is dat de nieuwe advocaat van Holleeder?
hij lijkt erop iig.
ja hoor eens ik heb het begin gemistquote:
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Knappe vent die Kuipers om te zien !
nou, Arceeeeeeeeee, ik wilde het nét zeggen, Teeuwen, zachte G en al!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.
9 posts boven je stond het antwoord op je vraag.quote:
GMTA, mil.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
nou, Arceeeeeeeeee, ik wilde het nét zeggen, Teeuwen, zachte G en al!
uncanning!!!!!!
schopje > TRU
gadverdamme, 24/7 ratioquote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
9 posts boven je stond het antwoord op je vraag.
(306 ppp)
Wat zit je steeds te kotsen? Te veel appelmoes gehad?quote:
nee. ik heb kip chimicurri gegeten, of zoietsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te kotsen? Te veel appelmoes gehad?
Ah, ben ik dus niet de enige die aan Hans Teeuwen zat te denken bij het zien van die man.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een typetje van Hans Teeuwen, of zo.
Chimichurri.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef milagro het volgende:
nee. ik heb kip chimicurri gegeten, of zoiets![]()
Misschien is hij toch niet zo erg als jij je voorsteltquote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef Arcee het volgende:
Witteman moest lachen om een Turkenmop.
Misschien ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef du_ke het volgende:
Misschien is hij toch niet zo erg als jij je voorstelt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
Weer zo'n relifanaat met zo'n stom wit stukje in z'n kraag.
Hij is een autoriteit op het gebied van Star Wars e.d.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef Aoristus het volgende:
Als filmkenner vind ik 'm maar matig, SCH.
Volgens mij al eerder te gast geweest. En Ahmed vergelijkt een reisverzekering (als je in het buitenland komt te overlijden) met een begrafenisverzekering, dan wil men ook in het thuisland worden begraven. Is ook hetzelfde hé als wonen in het buitenland, not.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef SCH het volgende:
Dit is zijn site: www.catholicinsider.com
Laat ie zich dan lekker daar mee bezig houden in plaats van de geloofscolporteur uit te hangenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is een autoriteit op het gebied van Star Wars e.d.
Hij maakt wel degelijk een keuze, heb je wel geluisterd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
Kortom, hij wil gewoon géén keuze maken, maar hij verpakt het wel 'gezellig,' ook een manier om populair te blijven.
Enige vraag die aan de orde is, is of hij loyaal is aan de Nederlandse grondwet en gewoon zijn werk kan doen als staatssecretaris zonder belangenverstrengeling o.i.d. Hij is heel helder daarin: dat kan en dat gaat hij doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:24 schreef Suko het volgende:
Kortom, hij wil gewoon géén keuze maken, maar hij verpakt het wel 'gezellig,' ook een manier om populair te blijven.
Lieverd, hij zegt toch dat hij gepleit heeft voor het afschaffen van die dubbele nationaliteit. Wat is daar onduidelijk aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
maar even los van Wilders, Abou, wat vind je nu van dubbele paspoorten, lever je de jouwe dadelijk in, zou het kunnen?
wel handig om over Wilders te beginnen, want zo omzeil je weer het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |