geen idee, ik heb er niet naar geluisterd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Arcee het volgende:
Toch?
Ja, beetje Limburgse gemoedelijkheid. Heeft z'n roots wel een beetje weggepoetst volgens mij...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef Wup het volgende:
geinige man die Klaas de Vries
Nou, ik vond dat hele item maar vaag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig kon Marlies Dekkers wel uitleggen waar het nou om draaide. Heleen van Royen kan helemaal niks uitleggen.
nou of hij daar nou blij mee moet zijn.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Och, sjezus, Paultje is campagnevoerder voor rooie Klaas.
Arceequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Nou, ik vond dat hele item maar vaag.
Wicky.
& Cesar Zuiderwijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Maandag in ieder geval Ireen Wust en Sven Kramer als gast.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Maandag in ieder geval Ireen Wust en Sven Kramer als gast.
Wow, Cesar Zuiderwijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
& Cesar Zuiderwijk
leuk 2 sporters en een muzikant...:(
Over een kwartier in de herkansing,quote:Op maandag 12 februari 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Voor dat de server het hier helemaal begeeft, pfffffffffffffff, een topuitzending!
En hou houdt het vol tot het eind van het programma.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:40 schreef Arcee het volgende:
Wel jammer dat Witteman met "Irene Wüst" begon.
Nee, ging over Fok! zelf, er was gisteravond geen doorkomen aan. En nog steeds is Fok! traag als dikke ******.Maar nogmaals, het was een topuitzending met een goed voorbereide P&W, als zijnde geen sport-adepten. Stelden waarachtig vragen die er toe deden. Pauw had zelfs een traantje weggepinkt tijdens het schaatsen, moet niet gekker worden! En Cesar (aantrekkelijk heerschap) was bijzonder aardig om te zien, gelardeerd met leuke filmpjes en ook zijn commentaar op The Who (hij had er in kunnen spelen) van toen, volkomen van de pot gerukt die band. Nee, was leuk gisteravond, beter als al die gasten die een produkt moeten verkopen (kijkt het comm. van de media nog wel eens mee?) en eigenlijk niets te melden hebben zoals onlangs die leeghoofden v. Royen+Dekkers.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Over een kwartier in de herkansing,.
Heb je ze gewaarschuwd ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Over 4 weken ga ik naar '' De Golden Earring''![]()
Gisteren al bij Holland Sport en vandaag dan alweer bij P&W.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef Schildpadje het volgende:
En..
Over een paar dagen begint het ABN/AMRO World Tennis Tournament. Toernooidirecteur Richard Krajicek vertelt over de voorbereidingen.
En Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond ook nog Rob Oudkerk als gast.
Waarom doe je zo akelig tegen Tongquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Nogmaals je bek houden !
da's al heel wat beter dan een stel sporters:)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
Geen Boudewijn de Groot en geen Richard Krajicek dus.
Alleen maar (ex)politici aan tafel.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
Geen Boudewijn de Groot en geen Richard Krajicek dus.
Alleen maar (ex)politici aan tafel.
hij is niet erg overtuigend met zn clichesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
Ton Elias is echt een vreselijke blaaskaak.
Sinds wanneer heb jij iets tegen hoerenlopen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:21 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat het een hoerenloper is maar Oudkerk kicks ass
Sinds ik jou bij die negerin je broek optrekkend de kamer uit zag lopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets tegen hoerenlopen?
Typisch D66quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Wup het volgende:
dat arme meisje weet haar punt niet echt over te brengen
Op RTL 4 is iemand te zien die de lul van zijn minnaar op atquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
"Waarom kijken we niet naar de meest geschikte mensen?"
Inderdaad.
prioriteiten he...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op RTL 4 is iemand te zien die de lul van zijn minnaar op at
Hij was prima kanonnevlees voor Elias.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Oudkerk![]()
Fileert even tussen neus en lippen door het kabinet dat binnen een jaar gaat vallen.
Ja die werd weer wat dikker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij was prima kanonnevlees voor Elias.
Een totaal onschuldig iemand die niet eens weet hoe de oppositie er uit ziet, geef je niet zoveel geschut als dat Oudkerk deedquote:
Ongeveer 70. 71 precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Wup het volgende:
hoe oud is Paul van Vliet ongeveer?
ja en hij kijkt eng uit zijn ogenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef Perun het volgende:
Wat praat die Tichelaar ontzettend lelijk Nederlands![]()
Hij is eng, en daarom geloofwaardig, enge mensen liegen niet over engheid. Wie weet is het wel een hele goedequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Wup het volgende:
ben ik de enige die Jacques Tichelaar een engerd vind?
Geboren en getogen Fries.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef Perun het volgende:
Wat praat die Tichelaar ontzettend lelijk Nederlands![]()
zeker, voorlopig is ie ook eerlijk, zegt ie netquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef Suko het volgende:
Slob is leuk, die staat tenminste voor iets, gaat alleen onder de windmachine alsie roos heeft, kijk daar hou ik van.![]()
Ik ben gelijktijdig met jou afgehaakt vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
okay, ik haak nu ook af, wat een traag gesprek zeg
offtopic, maar ben blij dat ik op een echte linkse partij heb gestemd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Wup het volgende:
ben ik de enige die Jacques Tichelaar een engerd vind?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:30 schreef SpaRood het volgende:
offtopic, maar ben blij dat ik op een echte linkse partij heb gestemd...
Jij niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn zus is een grote fan van Normaal en Bennie Jolink [afbeelding]
In combinatie met de andere gasten heeft het veel weg van een aflevering van Koefnoen, ben benieuwdquote:
Dat is gewoon zomerblondquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef Suko het volgende:
Oh, Jolink heeft z'n haar geverfd want hij 'was' vet grijs.
Of, zoals Bennie Jolink zou zeggen: ze kunnen beter je klem lullen, dan je lul klemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
Goed verhaal net van Spong
Die man lul je dus echt niet klem
geen idee maar ik zou dan zoeken in de richting van Johnny Cash:quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Reticulin het volgende:
Dat liedje dat Jolink net zong is volgens mij een 'cover' van een heel bekend nummer, maar ik kom er zo ff niet op welk nummer dat dan is...iemand die 't weet?
het was een eigen nummer, maar het zal, per ongeluk uiteraardquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Reticulin het volgende:
Dat liedje dat Jolink net zong is volgens mij een 'cover' van een heel bekend nummer, maar ik kom er zo ff niet op welk nummer dat dan is...iemand die 't weet?
Vind ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef Wup het volgende:
haha, wat een leukerd is Bennie Jolink
Geniaal ja, die blikken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef Schildpadje het volgende:
Vrouw Haverkamp, vrouw Haverkamp,
Wat het oe mooie titt'n
Hoe wet ie dat, hoe wet ie dat
Ik het ze zelf in d'handen had
Ik ook. Zag net net een stukje Niehe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef Wup het volgende:
oei oei oei ik heb te vroeg ingeschakeld....
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Wup het volgende:
zat Roeland Fernhout nou tussen die jongens?
wat sneu voor hem..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dacht het wel.
Ik stond echt met verbazing te kijken naar de hele preek van Bos over dat 2 paspoorten in andere landen en dan roemde hij nog met name Amerika geen probleem is, maar alleen in ons 'kleine Nederlandje' in letterlijke woorden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef Suko het volgende:
Nah, heb ff geen trek in Bos hoor.
Speciaal voor Tongquote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef borisz het volgende:
* Een exclusief optreden van Bløf
* Na de uitzending kunt u naar het optreden van Bløf blijven kijken op onze website.
Kan op zich wel aardige anecdotes opleveren.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Suko het volgende:
Blijft toch een beetje ouwehoeren over wat was, ze zijn de macht kwijt.
Zo heet ze ook niet. Ze heet Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
joh, Zalm wist niet eens dat z'n buurvrouw Melanie Schulz Geesteranus heet
Da's een hele mond vol, maar je hebt gelijjk.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo heet ze ook niet. Ze heet Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus. [afbeelding]
Tuurlijk, maar hij durft nog niet te zeggen welk baantje hij alvast voor zichzelf heeft gecreeerd in de gezondheidszorgquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Suko het volgende:
Een open sollicitaie van Hoogervorst, die weet nog niet wat te doen. Wat niet blijft zitten (kamer) krijgt echt wel een vette baan in het bedrijfsleven. No worries about that.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Best een leuke uitzending.
De Vara die de VVD-ers toch een beetje op een leuke manier in het zonnetje zet.
Je moet toch wat als je niet helemaal zeker weet wie je collega's zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten die VVD-ministers daar nou allemaal collectief half te janken op Blof?
Ja dat zie ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt er steeds ingezoomed op Melanie Schultz?
Oké, daar zeg je zo wat, ik probeer het even.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef gronk het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Bram in z'n emoties opeens allerlei dingen zegt die niet op z'n blaadje stonden
gaat ie niet doen, hij is en blijft een professional.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef gronk het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Bram in z'n emoties opeens allerlei dingen zegt die niet op z'n blaadje stonden
Owja. Professionals houden een persconferentie van 40 minuten waarin ze met overslaande stem uithalen naar jan en alleman.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
gaat ie niet doen, hij is en blijft een professional.
Het was top-tv. Van A to Z geboeid gekeken. En eh... het waren 45 minutenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef gronk het volgende:
Owja. Professionals houden een persconferentie van 40 minuten waarin ze met overslaande stem uithalen naar jan en alleman.
nou wat en maffe hype is dit nou toch...quote:
Jawel, dik blauw oog en dergelijke, maar hij sloeg zich er moedig doorheen. Viezeloesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:03 schreef Aoristus het volgende:
ik wil klappen zien. Henk van Dorp werd in mekaar geslagen volgens Viezeloes
ik weet nog wel dattie met een blauw oog zat te presenteren, de sfeer was er een van, laten we het beste er maar van maken, het bvd-pensioen is nabij..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Suko het volgende:
[..]
Jawel, dik blauw oog en dergelijke, maar hij sloeg zich er moedig doorheen. Viezeloeshad aangifte gedaan, nooit meer wat van gehoord en zij heeft kennelijk ook nooit meer nagevraagd, tjonge wat een interesse he Loesje?
![]()
Zeker, respect.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef BVO het volgende:
Ik vind hem toch altijd wel mooi praten, die Bram.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef BVO het volgende:
Vind het een goed verhaal ook, beter nog dan die persconferentie, helderder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef BVO het volgende:
En via 1,2 en 3 gelul om de brei heen praten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
en maar tijd rekken..
Helemaal, de regie moet bij Bram liggen, want de informatie zal altijd duister blijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En via 1,2 en 3 gelul om de brei heen praten.
Absoluut, en hij heeft hij in grote lijnen nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastische kerel is het toch.
Beroepsdeformatie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn God zeg, je zal die man moeten interviewen...
idd, meesterlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef Suko het volgende:
Reken maar dat ook dit optreden als lesmateriaal wordt gebruikt voor advocaten in spé. Bram is gewoon goed wat betreft het uitleggen/klempraten van opponenten cq interviewers.
Ook dat is afgdekt door de opvolger van Mosckovitzquote:
Deed ie op zich knap.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Helemaal, de regie moet bij Bram liggen, want de informatie zal altijd duister blijven![]()
Da's waar. Denk je dat Holleeder ook kijkt ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Deed ie op zich knap.
Bram pin je niet met een vraag zomaar in de hoek.
Nee, ik denk een andere, komt morgen wel, maar degene die ik bedoel stelt vaak wanorde aan de kaak wat betreft aandelen en fondsen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:
je bedoelt die vage gast van de NMA ?
echt niet, want als je goed luistert gebruikt Bram de moeilijke woorden en kromme formuleringen slechts met één doel, en dat is het verdoezelen van het gebrek aan kwaliteit en argumenten in zijn betoog. Daarbij is Bram een bekwaam jurist, maar zeker niet briljant.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef Suko het volgende:
Reken maar dat ook dit optreden als lesmateriaal wordt gebruikt voor advocaten in spé. Bram is gewoon goed wat betreft het uitleggen/klempraten van opponenten cq interviewers.
Eensh,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Vind het een goed verhaal ook, beter nog dan die persconferentie, helderder.
Correctie, het betreft hier een interview met P&W en geen betoog en zelfs "het verdoezelen van het gebrek aan kwaliteit en argumenten in zijn betoog" kan een kwaliteit op zich zijn. Sterker nog, het behoeft niet eens allemaal waar te zijn, of deels niet, áls hij maar weet te overtuigen, wíe er ook tegenover hem zit, staat of ligt, Mosco is daar gewoon heel (duivels) goed in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:55 schreef Argento het volgende:
[..]
echt niet, want als je goed luistert gebruikt Bram de moeilijke woorden en kromme formuleringen slechts met één doel, en dat is het verdoezelen van het gebrek aan kwaliteit en argumenten in zijn betoog. Daarbij is Bram een bekwaam jurist, maar zeker niet briljant.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Gezien de saaie gasten, sla ik vanavond maar eens over.
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Hier ook[[url= afbeelding]]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif]afbeelding[/url]][/url]
Weer niet veel? Was met Brammetje toch wel leuk? Wittebol heb ut druk dan vanavond, 1x is wel voldoende voor mij, áls ik al ga kijken naar P&W, 'k zie wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Weer niet veel ! Overigens Witteman is vanavond op NED 2 te zien samen met Ferry Mingelen.
Om 20.30 met de nieuwe kabinet![]()
Ja dinsdag was het top met Moskoquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:38 schreef Suko het volgende:
[..]
Weer niet veel? Was met Brammetje toch wel leuk? Wittebol heb ut druk dan vanavond, 1x is wel voldoende voor mij, áls ik al ga kijken naar P&W, 'k zie wel.![]()
Oh oké, kan best zijn dat ik naar jou tip ga kijken, voorstellen van het nieuwe kabinet en P&W oversla, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dinsdag was het top met MoskoMaar gisteren heb ik niet gekeken en vanavond kijk ik ook niet
![]()
hij lijkt wat vermoeid maar erg enerverend is het tot nu toe nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:32 schreef milagro het volgende:
onzekere spreker die Plasterk ineens
Meestal wel, ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:32 schreef Wup het volgende:
Herman Pleij is leuk
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef milagro het volgende:
Ach, die dames mogen allemaal een burka aan, maar verwacht dan wel een bepaalde houding tov je verschijning als tent.
Tegen tenten praat je niet, en tenten neem je niet in dienst en tenten krijgen ook geen uitkering.
Ja hij blijft wel pratenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef Wup het volgende:
[..]
geweldige verteller, vergelijk hem voor het gemak maar maar Rutten:)
Liever een fragment uit De Lift.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
Genant fragment uit Mira, en zo voorspelbaar ook, zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |