geen idee, ik heb er niet naar geluisterd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Arcee het volgende:
Toch?
Ja, beetje Limburgse gemoedelijkheid. Heeft z'n roots wel een beetje weggepoetst volgens mij...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef Wup het volgende:
geinige man die Klaas de Vries
Nou, ik vond dat hele item maar vaag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig kon Marlies Dekkers wel uitleggen waar het nou om draaide. Heleen van Royen kan helemaal niks uitleggen.
nou of hij daar nou blij mee moet zijn.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Och, sjezus, Paultje is campagnevoerder voor rooie Klaas.
Arceequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Nou, ik vond dat hele item maar vaag.
Wicky.
& Cesar Zuiderwijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Maandag in ieder geval Ireen Wust en Sven Kramer als gast.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Maandag in ieder geval Ireen Wust en Sven Kramer als gast.
Wow, Cesar Zuiderwijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef Wup het volgende:
[..]
& Cesar Zuiderwijk
leuk 2 sporters en een muzikant...:(
Over een kwartier in de herkansing,quote:Op maandag 12 februari 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Voor dat de server het hier helemaal begeeft, pfffffffffffffff, een topuitzending!
En hou houdt het vol tot het eind van het programma.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:40 schreef Arcee het volgende:
Wel jammer dat Witteman met "Irene Wüst" begon.
Nee, ging over Fok! zelf, er was gisteravond geen doorkomen aan. En nog steeds is Fok! traag als dikke ******.Maar nogmaals, het was een topuitzending met een goed voorbereide P&W, als zijnde geen sport-adepten. Stelden waarachtig vragen die er toe deden. Pauw had zelfs een traantje weggepinkt tijdens het schaatsen, moet niet gekker worden! En Cesar (aantrekkelijk heerschap) was bijzonder aardig om te zien, gelardeerd met leuke filmpjes en ook zijn commentaar op The Who (hij had er in kunnen spelen) van toen, volkomen van de pot gerukt die band. Nee, was leuk gisteravond, beter als al die gasten die een produkt moeten verkopen (kijkt het comm. van de media nog wel eens mee?) en eigenlijk niets te melden hebben zoals onlangs die leeghoofden v. Royen+Dekkers.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Over een kwartier in de herkansing,.
Heb je ze gewaarschuwd ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Over 4 weken ga ik naar '' De Golden Earring''![]()
Gisteren al bij Holland Sport en vandaag dan alweer bij P&W.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef Schildpadje het volgende:
En..
Over een paar dagen begint het ABN/AMRO World Tennis Tournament. Toernooidirecteur Richard Krajicek vertelt over de voorbereidingen.
En Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond ook nog Rob Oudkerk als gast.
Waarom doe je zo akelig tegen Tongquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Nogmaals je bek houden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |