nee, de vraag was : zou je je paspoort inleveren als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Enige vraag die aan de orde is, is of hij loyaal is aan de Nederlandse grondwet en gewoon zijn werk kan doen als staatssecretaris zonder belangenverstrengeling o.i.d. Hij is heel helder daarin: dat kan en dat gaat hij doen.
Je gaat je paspoort toch niet inleveren omdat Wilders dat graag wil?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
maar even los van Wilders, Abou, wat vind je nu van dubbele paspoorten, lever je de jouwe dadelijk in, zou het kunnen?
wel handig om over Wilders te beginnen, want zo omzeil je weer het antwoord
Waarom zou hij daar nu ineens antwoord op geven? Het is helemaal niet relevant en het zou een knieval richting Wilders zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, de vraag was : zou je je paspoort inleveren als dat zou kunnen.
welke vraag jij aan de orde vindt, of meneertje Wilders doet er nu even niet toe, Pauw vraagt hem wat, en hij draait er toch enigzins omheen.
Inderdaad die volslagen malloot volgen omdat hij zo hard schreewtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je gaat je paspoort toch niet inleveren omdat Wilders dat graag wil?
Maar Nebahat levert niet haar turkse paspoort in. Mag ze van jou geen staatssecretaris worden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, de vraag was : zou je je paspoort inleveren als dat zou kunnen.
welke vraag jij aan de orde vindt, of meneertje Wilders doet er nu even niet toe, Pauw vraagt hem wat, en hij draait er toch enigzins omheen.
Ik heb verder niet geluisterd wat die relimeneer te vertellen had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Hij is leuk toch Harry en Arceetje, geef toe
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Abou blijft netjes met inhoudelijke argumenten antwoorden.
Respect voor hem.![]()
ik vond relimeneer leuker dan Aboutalebquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
Ik heb verder niet geluisterd wat die relimeneer te vertellen had.
Aboutaleb werd ook bepaald geen ruimte gegeven om leuk te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond relimeneer leuker dan Aboutaleb
Stouterdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb verder niet geluisterd wat die relimeneer te vertellen had.
jawel, hoor, al had ze tien paspoorten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar Nebahat levert niet haar turkse paspoort in. Mag ze van jou geen staatssecretaris worden?
nee klopt, waren weinig originele vragen... en dus niet zo een boeiend gesprekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Aboutaleb werd ook bepaald geen ruimte gegeven om leuk te zijn.
Als hij in de stijl opereert zoals hij vanavond zijn verhaal deed dan zie ik nog wel een grote toekomst voor hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
Ik hoop dat het een verstandige keuze is om naar Den Haag te gaan. Aboutaleb is een prima wethouder voor Amsterdam, waar hij ook het verschil kan maken en waar hij ook schijnbaar ongegrond Verdonk achterbaks kon noemen. Dat zal hij nu allemaal moeten inslikken of compenseren
Heb je wat nieuws gehoord danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als hij in de stijl opereert zoals hij vanavond zijn verhaal deed dan zie ik nog wel een grote toekomst voor hem eigenlijk.
Daarom is Aboutaleb ook voor de afschaffing van die gedwongen dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef milagro het volgende:
dat is het punt ook niet wmb, het punt is voor mij de mogelijke gedwongen loyaliteit, omdat ik aanneem dat een staatsburgerschap ook plichten met zich meebrengt, een land houdt niet voor niets zo vast aan de regel dat een nazaat van een nazaat van een nazaat nog steeds een Marokkaan is, en er geen afstand van mag doen.
het is jammer dat Wilders' verhaal niet los van de vraag gezien kan worden, zelfs als de vraagsteller je dat vraagt te doen.
Maar Aboutaleb heeft zojuist aangegeven dat hij geen plichten heeft t.o.v. Marokko. Dan maakt het toch niet zoveel uit?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is het punt ook niet wmb, het punt is voor mij de mogelijke gedwongen loyaliteit, omdat ik aanneem dat een staatsburgerschap ook plichten met zich meebrengt, een land houdt niet voor niets zo vast aan de regel dat een nazaat van een nazaat van een nazaat nog steeds een Marokkaan is, en er geen afstand van mag doen.
het is jammer dat Wilders' verhaal niet los van de vraag gezien kan worden, zelfs als de vraagsteller je dat vraagt te doen.
nou, sorry, maar dat klonk niet overtuigendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar Aboutaleb heeft zojuist aangegeven dat hij geen plichten heeft t.o.v. Marokko. Dan maakt het toch niet zoveel uit?
moet ze ook weer een boek verkopen? 1 deze week lijkt me wel voldoendequote:
Inderdaad, "niet zo veel volgens mij", zei hij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef milagro het volgende:
nou, sorry, maar dat klonk niet overtuigend
volgens mij weet hij dat niet zeker, gezien de toon van zijn stem.
Wat het goede is aan Aboutaleb, ongeacht of je het met hem eens bent of niet, is dat hij niet zoals zijn voorgangers in rondjes blijft rennen. Elke wethouder die 'wel even belooft heeft' om de sociale dienst op orde te brengen, faalde. Aboutaleb heeft er voor gezorgd dat mensen de kans krijgen om onderwijs te volgen, mbo'ers en hbo'ers. Dat vind ik op zijn minst prijzenswaardig, en het geeft een heel andere benadering dan het eeuwige gedram over fraude. Aboutaleb durft zijn kop tenminste boven het maaiveld uit te steken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef Suko het volgende:
Aboutaleb is als wethouder helemaal niet zoooo goed geweest in Amsterdam. De reintegratie van werklozen in jammerlijk mislukt zo ook de integratie. En heeft als laatst fout niet vermeld dat hij wist dat de man die de doodsbedreiging uitte aan die caberetier Ewout Jansen een bestuurslid was geweest van de Assoenna Moskee, zijn antwoord, "het was mij niet gevraagd." Ik kijk veel AT5 en dus zie je iets meer van de (overigens beste) man, maar echt dingen voor elkaar gekregen? Nou nee.En van meerdere loyaliteiten hou ik niet, punt uit.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef spacemangraig het volgende:
*is vanavond in de studio aanwezig*![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:24 schreef Suko het volgende:
Dat is jouw mening Aoristus maar in A.dam zijn ze niet blij dat hij weer weg gaat aangezien hij nog maar aan het begin stond van wat er mogelijk aan verandering komen ging. Veel is niet veranderd en wat te denken van het feit dat onlangs bleek dat de meeste allochtonen te laag qua onderwijs (met gelijke resultaten van autochtonen) worden doorverwezen nav die beruchte cito-toets. In wezen is de situatie nog precies zo als voor Aboutaleb wethouder werd, er wordt meer gesproken over allerlei zaken maar echte daden?
Afijn, ik heb P&W in de HH nog eens terug gezien en hij zegt echt nergens dat hij het Marokkaanse paspoort zou inleveren mocht dat aan de orde komen (mogelijk zijn) en zeker niet omdat Wilders dat wil. Aboutaleb is zo loyaal als de neten maar hij geeft heel handig geen rechtstreeks antwoord op die vraag. Het is een slim debater en uiterst bedreven in het ontwijken van directe antwoorden. Vast met een mediatraining bezig of afgerond. Ik ben benieuwd naar het komende debat.
Daar heb je volledig gelijk in, zo ben ik ook weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik noem 'm nergens een revolutionair hè..
Hij heeft zichzelf op de kaart gezet en dat heeft hij niet gedaan door de geintegreerde Marokkaan te spelen. Eens of niet?
Geeft niets, dat werkt beter dan dat ik je je plek moet wijzen natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef Suko het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in, zo ben ik ook weer.![]()
Ik haak net in, is dat die vrouw met die prachtige donkere kijkers?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Triest verhaal van die vrouw over haar zoontje.
Inderdaad goed klotequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Triest verhaal van die vrouw over haar zoontje.
O ja, dat is haar. Het lijkt me een leuke vrouw, in 1991. Nu lijkt het op een trut, net als Karla Peijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad goed klote.
Goed verhaal van de minister overigens.
Aandacht vragen voor een maatschappelijk probleem zal het zijn. En daarmee meer van dergelijke verhalen voorkomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Wup het volgende:
hey, een vrouwentafel....
ik vraag me af waarom die mevrouw [ met dat zoontje] de publiciteit op zoekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |