doe es lieverquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ben jij dom !
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, dat is de sidekick van Andries Knevel
rot op, gristentrut
Ja & ja, klopt dat zeiden ze.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?
aha, okay bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Shadpro het volgende:
Ja & ja, klopt dat zeiden ze.
Dat is dat mens die de wereld moest melden dat ze 40 was en anders in het leven staat. Wat mij betreft is het nog steeds het soort mens die thema's verzint voor kerstpakketten..quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?
pure beleefdheid, het was al zo genant allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik word bang van dit soort vrouwen.
En Ad Visser is iemand die mee gaat in het gezweef.
Het Ferry Mingelen fantopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Eigenlijk verdient Ferry Mingele wel een eigen hoekje in P&W. Ik vind het een goed idee dat hij zijn neus nu bij dit programma laat zien
Hoef je geen sorry voor te zeggen - ik heb d'r nooit begrepen en begrijp haar boek ook niet en gisteravond maakte ze er helemaal een zootje van. Wat een geblaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet soppen van dat Gristenmeissie.
sorry SCH
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Suko het volgende:
* Paul de Leeuw schuift ook aan, hij zal
vanavond nieuws brengen.
Hij gaat eenmalig Zomergasten presenteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.
Ik haal Guusje ter Horst en Guusje Nederhorst telkens door elkaar.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij gaat eenmalig Zomergasten presenteren.
volgens DWDD gaat hij zomergasten presenterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.
Dat moet Paul niet doen, hij zal de aandacht van de gast wegnemen...Paul is niet goed in het zichzelf ondergeschikt maken aan de gast zoals we in Mooi Weer de Leeuw wekelijks zien..hij zou een ramp zijn voor het programma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zojuist bij DWDD geloof ik.quote:
oeps sorry, overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
De presentator mag daar altijd zelf de gasten uitkiezen.Dus kan wel verrassend worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, liever niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog ben ik benieuwd wie ie uitnodigt.Zal wel een prominete uit de TV-geschiedenis zijn.Mies Bouwman ofzo.
Ik twijfel tussen Bolke de Beer en Paulus de Boskabouterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog ben ik benieuwd wie ie uitnodigt.Zal wel een prominete uit de TV-geschiedenis zijn.
En goede inhoudelijke vragen stellen kan hij al helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Dat kan de Leeuw helemaal niet. Daar is ie te adhd'erig voor.
Het is een nar. Moet je je voorstellen dattie buitenhof ofzoiets zou presenterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En goede inhoudelijke vragen stellen kan hij al helemaal niet.![]()
20.55 - 21.10 - Bassie en Adriaanquote:
Dat zal je nog verbazenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Dat kan de Leeuw helemaal niet. Daar is ie te adhd'erig voor.
Als gast was ie al niet veel soeps. Dat vond hij te moeilijk zei hij er destijds over. Het resultaat was dat we naar een standaard NGC documentaire over scholen visjes zaten te kijkenquote:
Denk ik ook.Theo van Gogh was ook een brtiljante interviewer.quote:
Nieuws dat we al wetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Suko het volgende:
* Paul de Leeuw schuift ook aan, hij zal
vanavond nieuws brengen.
Goed nieuws, op een paar zeurvragen na (bij Léon de Winter) is Joris prima. Paul mag het van mij 1x doen, kan best meevallen, mogelijk zelfs hilarisch. P&W komt vanavond niet echt goed in 't hoofd, zal wel moeheid zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Peter en de Wolf, da's van Prokofiev, dezelfde die ook Romeo en Julliet heeft geschreven
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Wup het volgende:
Maartje van Weegen [ kotssmiley]
Dat bekende klassieke stuk, je weetsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat Shakespeare was.
Tuurlijk: Draai hier een royale keutel op Maartje van Weegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heb jij toevallig geen fantopic van![]()
Verkeerde linkjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Arcee het volgende:
Tuurlijk: Draai hier een royale keutel op Maartje van Weegen [afbeelding]
Shit, en nu kan ik 't topic niet meer vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Verkeerde linkje![]()
Maar ik moest wel al lachen om de titel.
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef flyingdutchman2 het volgende:
zijn er hier nou echt mensen die deze twee geitenneukers goed vinden wat schaam ik me weer dat ik een hollander ben als ik deze twee kerels zonder ballen weer eens hoor blaffen op tv
ongenuanceerde users die geen interpunctie gebruiken niet te lezen doei jammerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef flyingdutchman2 het volgende:
arrogante types zonder een eigen karakter volledig gestuurd door hun opleiding cynish en hypocriet oordelen over andere mensen hun daden daar moet je dan bij aanschuiven zakkepoetsers
En ik heb 't gemist!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Hij gebruikte een komma, Wickedangel!
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef flyingdutchman2 het volgende:
in z,n onderbroekje
Camiel Eurlingsquote:
Een succesvolle schrijfster.quote:
Waarom ken ik haar dan nietquote:
Geen idee. De Eetclub verkocht bv meer dan 300.000 exemplaren, is over de hele wereld vertaald en wordt verfilmd.quote:
Dat vermoeden had ikalquote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het een kutboek.
Eten is belangrijk WO-2 is uitquote:
quote:
Allichtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vond haar alleen bij Cijfers en Letters leuk. Vooral bij Cijfers. [afbeelding]
Het programma? Leuke spelshow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |