doe es lieverquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ben jij dom !
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Gadverdamme, dat is de sidekick van Andries Knevel
rot op, gristentrut
Ja & ja, klopt dat zeiden ze.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?
aha, okay bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Shadpro het volgende:
Ja & ja, klopt dat zeiden ze.
Dat is dat mens die de wereld moest melden dat ze 40 was en anders in het leven staat. Wat mij betreft is het nog steeds het soort mens die thema's verzint voor kerstpakketten..quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
is dat zo? ik ken haar verder niet maar ze zeiden dat ze bij de Ikon werkt?
pure beleefdheid, het was al zo genant allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik word bang van dit soort vrouwen.
En Ad Visser is iemand die mee gaat in het gezweef.
Het Ferry Mingelen fantopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Eigenlijk verdient Ferry Mingele wel een eigen hoekje in P&W. Ik vind het een goed idee dat hij zijn neus nu bij dit programma laat zien
Hoef je geen sorry voor te zeggen - ik heb d'r nooit begrepen en begrijp haar boek ook niet en gisteravond maakte ze er helemaal een zootje van. Wat een geblaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet soppen van dat Gristenmeissie.
sorry SCH
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Suko het volgende:
* Paul de Leeuw schuift ook aan, hij zal
vanavond nieuws brengen.
Hij gaat eenmalig Zomergasten presenteren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.
Ik haal Guusje ter Horst en Guusje Nederhorst telkens door elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |