Een Amsterdamse homo. Voor jou dus altijd interessant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
Wie is in godsnaam Peter Schat en waarom is die vent interressant![]()
Nee, hij is dood, gestorven in 2003 hoorde ik net. Dat maakt 'm afgeschrevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Amsterdamse homo. Voor jou dus altijd interessant.
Zodra connie in beeld komt gewoon doorspoelen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Vergeten te kijken.![]()
Ik kijk morgen wel op internet![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Suko het volgende:
Vanavond (onder voorbehoud):
Annemiek Schrijver is bekend als presentatrice van het Ikon-programma Het vermoeden. Ze debuteert met de roman 'Rachab', over Manon die opgroeit in een streng christelijk gezin. Manon raakt gefascineerd door de bijbelse figuur Rachab die zowel slecht was, want hoer, maar tegelijk goed, want ze liet de joodse verkenners binnen de muren van Jericho.
Whahahahahha...alle reden om te kijken dus, denk ik, behalve dan dat Ad Visser een domper is, bovendien, wie heeft dat digitale themakanaal Cultura???quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
oud-collegaatje van me. heb boek al gelezen
![]()
![]()
Jeroen gaat soppen, let maar op![]()
een lekkere rondborstige Nederlands Vrijgemaakte refo is nooit wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Aoristus het volgende:
Het moet niet zo gek worden dat er elke week een andere gristen aan tafel komt aanschuiven natuurlijk.
Inderdaad triest verhaal over haar zoon !quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Triest verhaal van die vrouw over haar zoontje.
Ik hoorde een mooi Turks spreekwoord laatst:quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef milagro het volgende:
[..]
een lekkere rondborstige Nederlands Vrijgemaakte refo is nooit weg
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Suko het volgende:
Ad Visser is terug met Toppop. Hij presenteert de hoogtepunten uit het programma op het digitale themakanaal Cultura.
Nee, daar moet men maar moeite voor doen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik hoorde een mooi Turks spreekwoord laatst:
Zelfs de duivel weet niet waar de vrouwen hun messen slijpen
Daartussen had ie dreamsessiesquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Geweldig
Ad Visser 30 jaar later is nog steeds Ad Visser
Geen rimpels eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef milagro het volgende:
fantástisch pak !
ik verwonder me er iedere keer over dat die man gewoon echt geen steek veranderd is
de dreamsessie met Gerard van Bezij (andré van Duin dus)quote:
huh? Ik dacht meer aan egosoft en zulksquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
de dreamsessie met Gerard van Bezij (andré van Duin dus)![]()
yep , en Ad ging dat uitleggen aan Bezijquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
huh? Ik dacht meer aan egosoft en zulks
Jaloers ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ad ziet er goed uit voor zijn leeftijd [afbeelding]
Wat ben jij dom !quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Kondigt ie zichzelf aan.Het was een succes zegt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |