Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij gaat eenmalig Zomergasten presenteren.
volgens DWDD gaat hij zomergasten presenterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij gaat een overstap naar Tien bekendmaken ofzo.
Dat moet Paul niet doen, hij zal de aandacht van de gast wegnemen...Paul is niet goed in het zichzelf ondergeschikt maken aan de gast zoals we in Mooi Weer de Leeuw wekelijks zien..hij zou een ramp zijn voor het programma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zojuist bij DWDD geloof ik.quote:
oeps sorry, overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
De presentator mag daar altijd zelf de gasten uitkiezen.Dus kan wel verrassend worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, liever niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog ben ik benieuwd wie ie uitnodigt.Zal wel een prominete uit de TV-geschiedenis zijn.Mies Bouwman ofzo.
Ik twijfel tussen Bolke de Beer en Paulus de Boskabouterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog ben ik benieuwd wie ie uitnodigt.Zal wel een prominete uit de TV-geschiedenis zijn.
En goede inhoudelijke vragen stellen kan hij al helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Dat kan de Leeuw helemaal niet. Daar is ie te adhd'erig voor.
Het is een nar. Moet je je voorstellen dattie buitenhof ofzoiets zou presenterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En goede inhoudelijke vragen stellen kan hij al helemaal niet.![]()
20.55 - 21.10 - Bassie en Adriaanquote:
Dat zal je nog verbazenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Dat kan de Leeuw helemaal niet. Daar is ie te adhd'erig voor.
Als gast was ie al niet veel soeps. Dat vond hij te moeilijk zei hij er destijds over. Het resultaat was dat we naar een standaard NGC documentaire over scholen visjes zaten te kijkenquote:
Denk ik ook.Theo van Gogh was ook een brtiljante interviewer.quote:
Nieuws dat we al wetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Suko het volgende:
* Paul de Leeuw schuift ook aan, hij zal
vanavond nieuws brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |