Ja. Nu het linkje nogquote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
"Draai hier een Koninklijke keutel op Maartje van Weegen"
Ook wel een goeie, hè? [afbeelding]
Dat Maartje snel weg moet gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Wat betekent 'gaga'?
wat jij zegtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Arcee het volgende:
Dat Maartje snel weg moet gaan. [afbeelding]
De ‘niet-redelijke’ noemen we tegenwoordig oa: gek, simpel, kinds, getikt, gaga, mesjoche, knetter, bezeten, zot, stapel, halve gare, idioot, geschift enz.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Wat betekent 'gaga'?
Juultje mijn koninginquote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef Suko het volgende:
Klopt geen drol van dat Juul zo onconventioneel was, wars van protocol en dergelijke, hoe fout hebben ze Pieter van Vollenhove behandelt wat we een tijdje terug in een docu hebben gezien. Die man heeft jarenlang een kolere tijd aan het hof gehad. Geen stukkie warmte te bekennen! En volgens mij en vele anderen was Juul wél toen al een beetje gaga hoor, maar ik mocht haar wel, daar niet van, maar wereldvreemd bleef ze wel, Trix staat toch meer in de wereld, ondanks dat we majesteit mueten zeggen.![]()
Dat wisten ze 33 jaar geleden al, toen stond ie op de wachtlijstquote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
Hoe bestaat 't ook dat die Europafundamentalist Eurlings heet?
Volgens mij kan ie goed roffelenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik krijg de kriebels van die Eurlings, nog afgezien van zijn Wilders-accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |