Ja. Nu het linkje nogquote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
"Draai hier een Koninklijke keutel op Maartje van Weegen"
Ook wel een goeie, hè? [afbeelding]
Dat Maartje snel weg moet gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Wat betekent 'gaga'?
wat jij zegtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Arcee het volgende:
Dat Maartje snel weg moet gaan. [afbeelding]
De ‘niet-redelijke’ noemen we tegenwoordig oa: gek, simpel, kinds, getikt, gaga, mesjoche, knetter, bezeten, zot, stapel, halve gare, idioot, geschift enz.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Wat betekent 'gaga'?
Juultje mijn koninginquote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef Suko het volgende:
Klopt geen drol van dat Juul zo onconventioneel was, wars van protocol en dergelijke, hoe fout hebben ze Pieter van Vollenhove behandelt wat we een tijdje terug in een docu hebben gezien. Die man heeft jarenlang een kolere tijd aan het hof gehad. Geen stukkie warmte te bekennen! En volgens mij en vele anderen was Juul wél toen al een beetje gaga hoor, maar ik mocht haar wel, daar niet van, maar wereldvreemd bleef ze wel, Trix staat toch meer in de wereld, ondanks dat we majesteit mueten zeggen.![]()
Dat wisten ze 33 jaar geleden al, toen stond ie op de wachtlijstquote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
Hoe bestaat 't ook dat die Europafundamentalist Eurlings heet?
Volgens mij kan ie goed roffelenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik krijg de kriebels van die Eurlings, nog afgezien van zijn Wilders-accent.
ben jij één van de miljoen? Wat bijzonderquote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dus aan de schrijfsels van deze dame heb ik mijn tijd verspild. Eens maar nooit meer![]()
Gelukkig alleen te leen, niet gekocht.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef Aoristus het volgende:
ben jij één van de miljoen? Wat bijzonder![]()
Houden zo.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit iets gelezen van Saskia Noort.![]()
d'r zijn nog zat andere vieze boekjesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit iets gelezen van Saskia Noort.![]()
Ze wil misschien nieuwe tietjes, lees ik op haar sitequote:
Neuh, toch maar niet, citaat: "En dus sta ik weer voor de spiegel te staren naar mijn cupjes A, druk ze met mijn bovenarmen bij elkaar tot de felbegeerde spleet zichtbaar is en probeer me voor te stellen hoe het zal voelen als daar twee flinke jongens hangen. Ik laat ze weer los en zet nog maar een keer de voordelen van het erwtenbezit op een rij. Ze zijn eigenlijk best mooi. Nog even pril als die van een veertienjarige. Ze klotsen niet wanneer ik door het bos ren of tijdens het bedrijven der liefde. Met een watergevulde beha is het heel wat. Straks, als iedereen nieuwe tieten heeft, zijn de mijne collector’s items. En dan ga ik pas lol beleven!"quote:Op maandag 5 maart 2007 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze wil misschien nieuwe tietjes, lees ik op haar site
Gelukkig maar. Was al bang dat ik haar nieuwe boek moest kopen om ze te bekostigenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef Suko het volgende:
Neuh, toch maar niet, citaat: "En dus sta ik weer voor de spiegel te staren naar mijn cupjes A, druk ze met mijn bovenarmen bij elkaar tot de felbegeerde spleet zichtbaar is en probeer me voor te stellen hoe het zal voelen als daar twee flinke jongens hangen. Ik laat ze weer los en zet nog maar een keer de voordelen van het erwtenbezit op een rij. Ze zijn eigenlijk best mooi. Nog even pril als die van een veertienjarige. Ze klotsen niet wanneer ik door het bos ren of tijdens het bedrijven der liefde. Met een watergevulde beha is het heel wat. Straks, als iedereen nieuwe tieten heeft, zijn de mijne collector’s items. En dan ga ik pas lol beleven!"![]()
Die boeken even bekeken, lijken me wel interessant.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dus aan de schrijfsels van deze dame heb ik mijn tijd verspild. Eens maar nooit meer![]()
Ik zeg: "Eruit met die Tsunami van Hongaren! "quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Ludger het volgende:
Wilders: Hongaarse vrouw, Eurlings: Hongaarse vriendin. Zijn 'r geen vrouwen genoeg meer in Limburg?
Ik heb het niet gezien, maar ben blij voor die jongen dat hij een vriendin heeft. Daar zaten ze eerst zo op te zeiken. Misschien moet Rutte ook maar maar eens gaan kijken op www.hungarianbrides.comquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Ludger het volgende:
Wilders: Hongaarse vrouw, Eurlings: Hongaarse vriendin. Zijn 'r geen vrouwen genoeg meer in Limburg?
Ik kijk wel, maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Ik sla het vandaag over.
De thema's van de Provinciale Verkiezingen gaan mij veel te veel over landelijke politiek en onzin als dubbele paspoorten, i.p.v. Provinciale zaken.
Qua TT wel volledig ontopic.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Ik sla het vandaag over.
De thema's van de Provinciale Verkiezingen gaan mij veel te veel over landelijke politiek en onzin als dubbele paspoorten, i.p.v. Provinciale zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |