Ja. Nu het linkje nogquote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
"Draai hier een Koninklijke keutel op Maartje van Weegen"
Ook wel een goeie, hè? [afbeelding]
Dat Maartje snel weg moet gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Wat betekent 'gaga'?
wat jij zegtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Arcee het volgende:
Dat Maartje snel weg moet gaan. [afbeelding]
De ‘niet-redelijke’ noemen we tegenwoordig oa: gek, simpel, kinds, getikt, gaga, mesjoche, knetter, bezeten, zot, stapel, halve gare, idioot, geschift enz.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Skinkie het volgende:
Wat betekent 'gaga'?
Juultje mijn koninginquote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef Suko het volgende:
Klopt geen drol van dat Juul zo onconventioneel was, wars van protocol en dergelijke, hoe fout hebben ze Pieter van Vollenhove behandelt wat we een tijdje terug in een docu hebben gezien. Die man heeft jarenlang een kolere tijd aan het hof gehad. Geen stukkie warmte te bekennen! En volgens mij en vele anderen was Juul wél toen al een beetje gaga hoor, maar ik mocht haar wel, daar niet van, maar wereldvreemd bleef ze wel, Trix staat toch meer in de wereld, ondanks dat we majesteit mueten zeggen.![]()
Dat wisten ze 33 jaar geleden al, toen stond ie op de wachtlijstquote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
Hoe bestaat 't ook dat die Europafundamentalist Eurlings heet?
Volgens mij kan ie goed roffelenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik krijg de kriebels van die Eurlings, nog afgezien van zijn Wilders-accent.
ben jij één van de miljoen? Wat bijzonderquote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dus aan de schrijfsels van deze dame heb ik mijn tijd verspild. Eens maar nooit meer![]()
Gelukkig alleen te leen, niet gekocht.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef Aoristus het volgende:
ben jij één van de miljoen? Wat bijzonder![]()
Houden zo.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit iets gelezen van Saskia Noort.![]()
d'r zijn nog zat andere vieze boekjesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit iets gelezen van Saskia Noort.![]()
Ze wil misschien nieuwe tietjes, lees ik op haar sitequote:
Neuh, toch maar niet, citaat: "En dus sta ik weer voor de spiegel te staren naar mijn cupjes A, druk ze met mijn bovenarmen bij elkaar tot de felbegeerde spleet zichtbaar is en probeer me voor te stellen hoe het zal voelen als daar twee flinke jongens hangen. Ik laat ze weer los en zet nog maar een keer de voordelen van het erwtenbezit op een rij. Ze zijn eigenlijk best mooi. Nog even pril als die van een veertienjarige. Ze klotsen niet wanneer ik door het bos ren of tijdens het bedrijven der liefde. Met een watergevulde beha is het heel wat. Straks, als iedereen nieuwe tieten heeft, zijn de mijne collector’s items. En dan ga ik pas lol beleven!"quote:Op maandag 5 maart 2007 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze wil misschien nieuwe tietjes, lees ik op haar site
Gelukkig maar. Was al bang dat ik haar nieuwe boek moest kopen om ze te bekostigenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef Suko het volgende:
Neuh, toch maar niet, citaat: "En dus sta ik weer voor de spiegel te staren naar mijn cupjes A, druk ze met mijn bovenarmen bij elkaar tot de felbegeerde spleet zichtbaar is en probeer me voor te stellen hoe het zal voelen als daar twee flinke jongens hangen. Ik laat ze weer los en zet nog maar een keer de voordelen van het erwtenbezit op een rij. Ze zijn eigenlijk best mooi. Nog even pril als die van een veertienjarige. Ze klotsen niet wanneer ik door het bos ren of tijdens het bedrijven der liefde. Met een watergevulde beha is het heel wat. Straks, als iedereen nieuwe tieten heeft, zijn de mijne collector’s items. En dan ga ik pas lol beleven!"![]()
Die boeken even bekeken, lijken me wel interessant.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dus aan de schrijfsels van deze dame heb ik mijn tijd verspild. Eens maar nooit meer![]()
Ik zeg: "Eruit met die Tsunami van Hongaren! "quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Ludger het volgende:
Wilders: Hongaarse vrouw, Eurlings: Hongaarse vriendin. Zijn 'r geen vrouwen genoeg meer in Limburg?
Ik heb het niet gezien, maar ben blij voor die jongen dat hij een vriendin heeft. Daar zaten ze eerst zo op te zeiken. Misschien moet Rutte ook maar maar eens gaan kijken op www.hungarianbrides.comquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Ludger het volgende:
Wilders: Hongaarse vrouw, Eurlings: Hongaarse vriendin. Zijn 'r geen vrouwen genoeg meer in Limburg?
Ik kijk wel, maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Ik sla het vandaag over.
De thema's van de Provinciale Verkiezingen gaan mij veel te veel over landelijke politiek en onzin als dubbele paspoorten, i.p.v. Provinciale zaken.
Qua TT wel volledig ontopic.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Ik sla het vandaag over.
De thema's van de Provinciale Verkiezingen gaan mij veel te veel over landelijke politiek en onzin als dubbele paspoorten, i.p.v. Provinciale zaken.
Een gewone man, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god ik zie die Tichelaar nu voor het eerst... is Spitting Image weer begonnen![]()
Op zich niks maar ik vind dit een beetje een raar figuur, qua uitstraling en performance komt die van de Christen-Unie beter over...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Een gewone man, wat is daar mis mee?
Rita Verdonk en Wilders hijgen in zijn nek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Rutte is echt een lachertje aan het worden....
Inderdaad, en waarom mocht Rutte niet zeggen dat zij in een interview gezegd heeft?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef milagro het volgende:
stemmingmakerij, dat is wat Arib juist doet met "dan kan ik tenminste nog terug dadelijk als het echt angstig voor me wordt hier" puh lease, zeg.
Het is gewoon eng nationalismequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik word hier echt niet goed van... alsof mensen als Neybarak, Aboutaleb en Arib ineens loyaler zijn zonder dubbele nationaliteit... loyaliteit zit in het hart en staat niet op een papiertje
Ben benieuwd wat ze nu gaat doen trouwens. Ik kan me zo voorstellen dat het gevangeniswezen haar liever als bewaker ziet dan als directricequote:
het gaat wmb om evt gedwongen loyaliteit, daar zou ik me meer druk om maken, loyaliteit die in bepaalde situaties afgedwongen wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik word hier echt niet goed van... alsof mensen als Neybarak, Aboutaleb en Arib ineens loyaler zijn zonder dubbele nationaliteit... loyaliteit zit in het hart en staat niet op een papiertje
Kun je dat stellen in het geval Arib?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat wmb om evt gedwongen loyaliteit, daar zou ik me meer druk om maken, loyaliteit die in bepaalde situaties afgedwongen wordt.
iemand een nationaliteit opdringen als nazaat van een nazaat van een nazaat die daadwerkelijk daar geboren is, wat is daar het nut van? het moederland van je betovergrootvader moet daar een reden voor hebben, dat claimen van een ieder die een nazaat is van een daadwerkelijk daargeborene.
Precies, en als we dan toch loyaliteit ter discussie stellen, hoe zit het met de verstrengeling van kamerleden met het bedrijfsleven, da's misschien nog wel een veel gevaarlijkere situatie maar daar hoor je niemand overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:
Jan heeft gelijk, het is idd een onzindiscussie.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef Timmehhh het volgende:
Wie is die figuur die zo warrig praat? Is dat tichelaar? Die gast bakt er echt niets van
Daar is vroeger genoeg heibel over geweest, anyway het gaat vooral om ministers en niet over kamerleden, ministers mogen ook geen nevenfuncties hebben om belangenverstrengeling te voorkomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en als we dan toch loyaliteit ter discussie stellen, hoe zit het met de verstrengeling van kamerleden met het bedrijfsleven, da's misschien nog wel een veel gevaarlijkere situatie maar daar hoor je niemand over
Die commissie waar ze voor werkt zou een bepaalde loyaliteit van haar kunnen verwachten, waarvan ze nu nog niets merkt (aangenomen dat die commissie zich bezighoudt met wat Rutte vermoedt dan).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kun je dat stellen in het geval Arib?
Rede: als er geen twijfel zou bestaan aan integriteit, dan zou dit onderwerp niet aan de kaak gesteld worden. Alle kamerleden zijn 100% gescreend en goed genoeg bevonden om zitting te nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Die commissie waar ze voor werkt zou een bepaalde loyaliteit van haar kunnen verwachten, waarvan ze nu nog niets merkt (aangenomen dat die commissie zich bezighoudt met wat Rutte vermoedt dan).
Ik twijfel niet aan haar loyaliteit, en die valt of staat zeker niet met een paspoort meer of minder, en in haar geval begrijp ik heel goed dat ze waarde hecht aan die moedernationaliteit, ze is er tenslotte geboren en deels getogen.
Maar wat betreft nazaten die hier geboren en getogen zijn, die het moederland enkel van vakanties kennen, die zo onderhand de derde en soms al vierde generatie zijn, ja, sorry, gewoon 1 paspoort, klaar.
En niet omdat dat hun loyaliteit zélf aan NL bewijst, maar omdat er van de andere kant wel eens een claim gelegd zou kunnen worden, immers ik blijf er bij, een land hecht niet voor niets zoveel waarde aan het aan zich binden van nazaten van nazaten van nazaten.
Dat Arib het nu dramatiseert door de Anne Frank te gaan uithangen is een beetje erg suf, en zo makkelijk ook, zo kap je de discussie weer af, want eng en gevaarlijk, terwijl het een heel valide vraag is, wat doen we ermee en zoek eens uit wat precies de haken en ogen zijn, en waarom zo hangen aan een paspoort van een land waar enkel je opa geboren is nog.
Wat bijvoorbeeld met de dienstplicht, Aboutaleb kon niet zeggen wat de verplichtingen evt zijn "volgens mij zijn er geen" ..... nee, nu niet, maar wat als er oorlog zou uitbreken in Marokko met een buurland, wat als je als Turks Nlse jongeman je dienstplicht uitzit in Turkije en Turkije valt Cyprus aan?
Ja, de kans dat dat gebeurt, niet groot, maar toch, je zou er nu toch een antwoord op moeten hebben al, wat zijn de haken en ogen van een dubbele nationaliteit, Aboutaleb kon er geen bedenken, maar dat klonk zeker niet als "er zijn er geen", hij wist het eenvoudigweg niet en niemand niet blijkbaar... alleen het land dat mensen de nationaliteit door de strot duwt, die weet het wel.
Ergo het gaat niet om de loyaliteit van de mensen zélf, maar de evt opgelegde loyaliteit.
Blablablabal..... Ik ga The Wire kijken
nee, maar dat van hen wel dingen worden verlangd als Marokkaan voor hun moederland, die ze zelf helemaal niet willen doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef gronk het volgende:
Pffrt. Alsof er, als marokko in oorlog zou zijn met spanje, opeens een vijfde colonne marokkanen opstaat die marokkanen ontvoert naar marokko. Of hier in nederland aanslagen gaat plegen op spaanse bezittingen. Komopzeg.
Hee, je haalt het zelf aan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:00 schreef milagro het volgende:
ja hallo, dat leg ik net uit , de opgelegde loyaliteit van het moederland van opa, dat kan je in een spagaatstand doen komen, wmb is dat een reden om eens goed uit te zoeken wat nu precies de cons zijn , de pré's weten we wel. je kan zo zonder gedoe het land van opa in, zonder visum, je kan er begraven worden zonder gedoe, maar wat zijn de cons, waar je nu niet tegen aanloopt, maar die je op een bepaald moment wel ms in een situatie brengen waar je niet wil zitten.
een voorbeeld is die commissie, zou die commissie het doel hebben dan wat Rutte beweert dat het heeft.
en voor de rest snap ik niet waarom je zo hangt aan een paspoort van een land waar je opa geboren is enkel, en jij niet, en je ouders ook niet?
en waarom de discussie ueberhaupt zo gevoelig ligt, er zijn zat landen waar je je oude paspoort moet inleveren, als je het nieuwe aanvraagt en krijgt, is dat ineens eng of zo, dubieus, fout?
ja, draai het eens om, ipv te vragen wat er mis is met 2 paspoorten, wat is er mis met 1, als je hier geboren en getogen bent, en je ouders ook?
en waar jij bang van moet worden, weet ik niet, dat mag je zelf uitzoeken
dag doei de mazzel, ik ga wat leuks kijken
Ben vrij snel weggezapt en later weer terug. Niet veel soeps inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
Zo te zien, hier teruglezend, een vrij voorspelbare uitzending waar ik niet al te veel aan heb gemist.
verwarrend, Ground Hog Day , eeeeeeeeeriequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:
Hetzelfde stel als gisteravond zit nu op hetzelfde tijdstip bij Witteman in het verkiezingsprogramma. [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef milagro het volgende:
verwarrend, Ground Hog Day , eeeeeeeeerie![]()
Zij was net nog op de radio bij Frits Spitsquote:Sylvia Witteman, familie van Wittebol?Sylvia witteman nicht van Paul Witteman. "'Oom Paul is mijn peetoom. Op oude foto's zie je een mannetje, een soort puber nog, die mij vasthoudt bij de doop. Ik heet Sylvia Agnes Godefrieda en hij Paul Godfried. Voor een deel heet ik naar hem."
Dat ook, al zappend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |