Weet je dat ik me meer erger aan dit soort dogmatisch gewauwel (waar greenpeacemedewerkers ook een patent op schijnen te hebben) dan aan het geblaat van Wilders? Dat laatste heeft tenminste nog een soort van sensatiezucht in zich. 'Wat voor idiote dingen gaat-ie nou weer roepen'.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:52 schreef Arcee het volgende:
Ik had ook iets met grote bloemkolen kunnen doen, maar het moest wel duidelijk zijn dat het om Van Duin ging en niet om Dijksma. [afbeelding]
Nou dan zou ik maar eens zo'n Solid Rocket Booster bij de NASA gaan bestellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
afschieten die dijksma
quote:Solid Rocket Boosters
Main article: Space Shuttle Solid Rocket Booster
Two Solid Rocket Boosters (SRBs) each provide 2.8 million lbs of thrust at liftoff. They are jettisoned two minutes after launch at a height of about 150,000 feet (45.7 km), then deploy parachutes and land in the ocean to be recovered. The SRB cases are made of steel about ½ inch (1.27 cm) thick.
Ze kwam niet echt goed uit haar woorden vond ik, bijvoorbeeld bij die vraag over Islamitische scholen. Ze had gewoon het standpunt kunnen herhalen dat het om de kwaliteit van de scholen gaat. En niet een verhaal over dat Islamitische scholen moeten kunnen en dat het nu deze week toevallig aan de orde komt.... blaat..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:57 schreef du_ke het volgende:
Vond dat Dijksma niet eens een slecht verhaal had.
Een ondergrondse werk turk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Zei Dijksma nou echt tot op twee keer toe 'Grondse wet Turk' of iets in die strekking?
Ja ok maar had slechter verwachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ze kwam niet echt goed uit haar woorden vond ik, bijvoorbeeld bij die vraag over Islamitische scholen. Ze had gewoon het standpunt kunnen herhalen dat het om de kwaliteit van de scholen gaat. En niet een verhaal over dat Islamitische scholen moeten kunnen en dat het nu deze week toevallig aan de orde komt.... blaat..
Alle scholen moeten voldoende kwaliteit leveren en als ze hier niet in slagen volgen er waarschuwingen, sancties en als uiterste maatregel sluiting.
Dat is waar. Het had nog veel erger gekund.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |