Nette tokkies in Man bijt hond.quote:
Uitje van de sociale dienst?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ben morgen niet thuis.
Zijn dat die man en vrouw die een cliché uitspelen? Die zijn wel geinigquote:
Is altijd weer een verrassingquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Uitje van de sociale dienst?
Gezellig, waar gaan jullie heen?
Met de in huis wonende moederquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zijn dat die man en vrouw die een cliché uitspelen? Die zijn wel geinig
Oi, freek moet ook aan z'n pensioen denkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Suko het volgende:
Toen was Freek nog geëngageerd moet je nou kijken...op elk beetje feessie wel te vinden, vooral de commerciele,
Hier nog wat info: http://www.jhieminga.demon.nl/Nederlands/Technieken/Punniken.htmquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
hoe gaat punniken eigenlijk, is dat net zoiets als breien?
Lennart Nijgh in z'n graf.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Boudewijn de Groot draait zich om in z'n bed als ie Freek hoort zingen...
ik wacht het kleedje wel afquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hier nog wat info: http://www.jhieminga.demon.nl/Nederlands/Technieken/Punniken.htm
Voor het laatst gedaan op de basisschool. Ik vraag me toch af hoe het zou voelen om weer eens te punniken. Ik zie mezelf al voor zo'n klosje winkelen.![]()
Wat lul jij weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk vanavond. Ben morgen niet thuis.
Hier en daar een bui.quote:
En boekenoverschrijfdeskundige.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef Suko het volgende:
René Diekstra is opvoedingsdeskundige en hoogleraar psychologie.
Ik ook, al een tijd geen leuke gasten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef golfer het volgende:
Ik sla vanavond dus maar over.
Geen aansprekende gasten voor mij.
Hij is okee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is leuk. En doodnormaal.
hij is weer retesterk en heeft een goede partner meegenomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was gisteren ook al zo een succesnummer;)
en vergeet de geweldige outfit niet;)quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef snellejelle het volgende:
hij is weer retesterk en heeft een goede partner meegenomen
Laatst nog bij DWDD, hè. Hiiiiiiiiiiiiijaaahooooorrrrr!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke anekdotes van Van Duin.
Dik Voor Mekaar, iedere zaterdag om even na enen 's middags, toch?
Hij was toen 17 maar geen 15quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
Van Duin was toen toch geen 15? Dat was in 1964 en hij is van 1947.
http://dikvoormekaarshow.rbplaza.nl/quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatst nog bij DWDD, hè. Hiiiiiiiiiiiiijaaahooooorrrrr!
Precies, of nog net 16.quote:
Rijd jij er even naartoe?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef gronk het volgende:
Kan iemand die mevrouw niet gewoon wat te vreten geven, zodat ze d'r mond houdt?
Ik heb m'n tv op mute.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef gronk het volgende:
Kan iemand die mevrouw niet gewoon wat te vreten geven, zodat ze d'r mond houdt?
Drukte maakster die Dijksmanquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef gronk het volgende:
Gewoon niet luisteren.quote:
Zegt ze dat? God, wat is dat wijf stom.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:51 schreef Wup het volgende:
LOL, maar regeren is toch niet 'dat zien we dan wel weer?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |