Maak maar een mooi kleedje voor onsquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee, met zo'n naam? Echt niet...Tijd om te gaan punniken...
![]()
Als Freek dat zegt, dan zal dat wel zo zijn hè?quote:
Yes!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
Waarom is er nou nog steeds geen punniksmiley?![]()
Ah, Freek speelt de rol van gevestigde garde met vervequote:
Met een punnikpop. En het resultaat is een lange draad...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
hoe gaat punniken eigenlijk, is dat net zoiets als breien?
Het was wel live, maar het livebeeld uit studio plantage werd met 30 seconden vertraagd voor het op zender kwam zodat vertalers de tijd hadden er ondertitels bij maken die dan ook op tijd in beeld konden worden geplaatst door een technicus. Daarna werd het beeld, met ondertitels, pas de ether ingestuurd. Zo simpel is het. Kijk maar terug en je ziet dat de titels af en toe stevig mis zitten qua timing.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Suko het volgende:
Ooooohhhhh, het is niet live, gelijk kwam de vertaling onder één vraag. Foei!
Ze scoorde 100 bij de nationale IQ testquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
ik zou de Linda lezen. Ik vertrouw Catherine niet
Ze heeft alles gegeven, er was geen procentje meer overquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze scoorde 100 bij de nationale IQ test
De Veerkampjes scoorden hoger.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze heeft alles gegeven, er was geen procentje meer over![]()
100 is toch mooi gemiddeld? 2/3e van Nederland zit rond de 100 dacht ik.
Wie zijn de Veerkampjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |