abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 maart 2007 @ 23:52:51 #1
862 Arcee
Look closer
pi_47321567
ha daar is Arcee weer:)
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:54:27 #3
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47321582
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:

[dijksma]

Ik heb m'n tv op mute.
Weet je dat ik me meer erger aan dit soort dogmatisch gewauwel (waar greenpeacemedewerkers ook een patent op schijnen te hebben) dan aan het geblaat van Wilders? Dat laatste heeft tenminste nog een soort van sensatiezucht in zich. 'Wat voor idiote dingen gaat-ie nou weer roepen'.

Dit is pure ergernis. Eindeloze woordendiarree.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47321588
Dijksma is idd. geen reclame voor de politiek.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:54:49 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47321590
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:52 schreef Arcee het volgende:
Ik had ook iets met grote bloemkolen kunnen doen, maar het moest wel duidelijk zijn dat het om Van Duin ging en niet om Dijksma. [afbeelding]
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2007 @ 23:54:52 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47321592
afschieten die dijksma
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_47321653
Vond dat Dijksma niet eens een slecht verhaal had .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:01:25 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47321909
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb mijn tv uitgezet
Niet ten onrechte. Wat een lulverhaal.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:08:48 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47321986
Ja daarom zette ik hem uit.
Met André was wel leuk
Daarna vond ik er niks aan..
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:10:20 #11
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_47322030
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
afschieten die dijksma
Nou dan zou ik maar eens zo'n Solid Rocket Booster bij de NASA gaan bestellen.
quote:
Solid Rocket Boosters
Main article: Space Shuttle Solid Rocket Booster
Two Solid Rocket Boosters (SRBs) each provide 2.8 million lbs of thrust at liftoff. They are jettisoned two minutes after launch at a height of about 150,000 feet (45.7 km), then deploy parachutes and land in the ocean to be recovered. The SRB cases are made of steel about ½ inch (1.27 cm) thick.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_47322496
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:57 schreef du_ke het volgende:
Vond dat Dijksma niet eens een slecht verhaal had .
Ze kwam niet echt goed uit haar woorden vond ik, bijvoorbeeld bij die vraag over Islamitische scholen. Ze had gewoon het standpunt kunnen herhalen dat het om de kwaliteit van de scholen gaat. En niet een verhaal over dat Islamitische scholen moeten kunnen en dat het nu deze week toevallig aan de orde komt.... blaat..
Alle scholen moeten voldoende kwaliteit leveren en als ze hier niet in slagen volgen er waarschuwingen, sancties en als uiterste maatregel sluiting.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:46:40 #13
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_47323126
Zei Dijksma nou echt tot op twee keer toe 'Grondse wet Turk' of iets in die strekking?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:49:52 #14
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_47323184
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Zei Dijksma nou echt tot op twee keer toe 'Grondse wet Turk' of iets in die strekking?
Een ondergrondse werk turk.

Een turk die onder de grond werkt

Nee, ik geloof dat ze vond dat alle turken onder de grond gestopt moeten worden.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 01:04:42 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47323545
Zo te zien niet veel gemist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47323720
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ze kwam niet echt goed uit haar woorden vond ik, bijvoorbeeld bij die vraag over Islamitische scholen. Ze had gewoon het standpunt kunnen herhalen dat het om de kwaliteit van de scholen gaat. En niet een verhaal over dat Islamitische scholen moeten kunnen en dat het nu deze week toevallig aan de orde komt.... blaat..
Alle scholen moeten voldoende kwaliteit leveren en als ze hier niet in slagen volgen er waarschuwingen, sancties en als uiterste maatregel sluiting.
Ja ok maar had slechter verwacht .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47326860
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 01:13 schreef du_ke het volgende:

Ja ok maar had slechter verwacht .
Dat is waar. Het had nog veel erger gekund.
Ze was wel een beetje bang voor Jeroen Pauw had ik het idee. Ze reageerde verdedigend en een tikje verongelijkt als Pauw scherpe en ietwat lomp geformuleerde vragen stelde.

Pauw en Witteman probeerden te weten te komen hoe zo'n peutertaaltoets nou precies in z'n werk zou gaan. Ze starten een rollenspel en lieten hierbij doorschemeren dat ze het niet zo'n fantastisch idee vonden. André van Duin speelde zijn rol fantastisch mee. Erg vermakelijk

Dijksma vond toch vooral dat het wel serieus was en wist niet goed op de grappen te reageren.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47354821
Zondag 18 maart wordt in het Oosterpark in Amsterdam het kunstwerk De Schreeuw van Jeroen Henneman onthuld ter nagedachtenis aan de moord op Theo van Gogh. Jeroen Pauw en Paul Witteman praten vanavond met: de zus van Theo van Gogh Josien, vriend Theodor Holman, regisseur en rechterhand van Theo Doesjka van Hoogdalem en Rita Verdonk.

Ik ga natuurlijk kijken maar hier reageren even niet. Ik vind het nog steeds te bizar voor woorden, hóe je ook over Theo van Gogh denkt.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:18:06 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_47355250
Ik kijk maar even niet vanavond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47355650

Ziet hij goed, ze deugd ook niet
Hier zet ik niets neer!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:44:55 #21
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47356100
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47356268
Theodor Holman
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 maart 2007 @ 23:52:29 #23
862 Arcee
Look closer
pi_47356312
Die zus lijkt echt wel op Theo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_47356361
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:51 schreef Perun het volgende:
Theodor Holman
Ik vind het naar een nare man.
Een enorm negatief persoon.
Hier zet ik niets neer!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:54:26 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47356364
wat moet die dikke hoer daar eigenlijk? Tante Riet zit daar zeker vanwege de ongevraagde vrije mening van Theo, net als toen hij was doodgeschoten en er een lawaaitocht werd georganiseerd, dat Rietje wel even zou vertellen hoe het zit.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:56:13 #26
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47356422
Theodoor Holman is zeker ook vrij en onverveerd ..
pi_47356592
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:51 schreef Perun het volgende:
Theodor Holman
Theodor Holman heeft het Marten-Fortuyn-syndroom.
pi_47356595
Al met al een mooie uitzending met een gepassioneerde Theodor Holman, waarbij ik de tranen van in de ogen kreeg. Ik respecteer 't als een ander daar heel weer heel anders tegenaan kijkt.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:06:43 #29
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47356687
Theodoor krijgt alleen tranen in zijn ogen als hij uien snijdt, lieve schat. Het is gewoon een lul en hij moet d**d, net als al die andere gieren.
pi_47356712
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef Aoristus het volgende:
Theodoor krijgt alleen tranen in zijn ogen als hij uien snijdt, lieve schat.
hahaha
Hier zet ik niets neer!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:12:22 #31
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47356815
ik kan slecht tegen nep gedrag, zoals dat van Verdonk of Holman..
pi_47356840
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef Aoristus het volgende:
Theodoor krijgt alleen tranen in zijn ogen als hij uien snijdt, lieve schat. Het is gewoon een lul en hij moet d**d, net als al die andere gieren.
Behoorlijk hypocriet dat hij zeikt over mediageile politici, terwijl hij zelf bijna in een camper achter de Hilversumse tv-studio's lijkt te wonen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:14:20 #33
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47356862
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:13 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Behoorlijk hypocriet dat hij zeikt over mediageile politici, terwijl hij zelf bijna in een camper achter de Hilversumse tv-studio's lijkt te wonen.
Het leuke is dat hij wel altijd lijkt te denken dat niemand dat door heeft
pi_47356955
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het leuke is dat hij wel altijd lijkt te denken dat niemand dat door heeft
Inderdaad, net als Marten Fortuyn en Rachel Hazes.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:24:05 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47357094
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Inderdaad, net als Marten Fortuyn en Rachel Hazes.
gek genoeg sterven dat soort mensen bijna altijd van ouderdom..
pi_47359205
Prachtig hoe Rita de polemiek van Theo zo mist en zich er ondertussen aan ergert wanneer er op de man gespeeld wordt..Als er iemand op de man speelde was het Theo wel
pi_47359268
Wow, wat een subjectief stukje aansteekgedrag met normen en waarden die als algemeen gezien worden terwijl ze helemaal niet algemeen zijn.
Dat gerel over de moord op Van Gogh de hele tijd.
Als ik ooit in het vak van de harde kern van Ajax ga zitten en ga schreeuwen dat Ajax supporters randdebielen zijn, zal niemand een grote discussie aan me wijden nadat ik dood ben.
En zo wel, zal het eerder zijn, dat ik nogal dom was om dat te doen.
pi_47359318
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:25 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat een subjectief stukje aansteekgedrag met normen en waarden die als algemeen gezien worden terwijl ze helemaal niet algemeen zijn.
Dat gerel over de moord op Van Gogh de hele tijd.
Als ik ooit in het vak van de harde kern van Ajax ga zitten en ga schreeuwen dat Ajax supporters randdebielen zijn, zal niemand een grote discussie aan me wijden nadat ik dood ben.
En zo wel, zal het eerder zijn, dat ik nogal dom was om dat te doen.
Theo van Gogh had het, hoe zeer ik het ook niet met hem eens was, wel over wezenlijke zaken...
Voetbalhooligans worden door niemand gemist...:P
pi_47359371
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:30 schreef Reticulin het volgende:
Theo van Gogh had het, hoe zeer ik het ook niet met hem eens was, wel over wezenlijke zaken...
Voetbalhooligans worden door niemand gemist...:P
Natuurlijk, maar het feit dat men dat resultaat als waarschijnlijk beschouwt, en nu zo lang doorzanikt over het feit dat Van Gogh door een randbebiel is vermoord, stoort me.
Het is geen landelijk keerpunt, het was 1 mongool die het deed, en meer niet.

En iemand die in het Ajax vak zegt dat ajax fans, of alle fanatieke voetbalfans mongolen zijn, is natuurlijk alles behalve een hooligan.
pi_47359493
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het feit dat men dat resultaat als waarschijnlijk beschouwt, en nu zo lang doorzanikt over het feit dat Van Gogh door een randbebiel is vermoord, stoort me.
Mja dat mensen dat resultaat als waarschijnlijk beschouwen is natuurlijk diep- en dieptriest. Maar de moord op van Goght is zeker wel een keerpunt geweest, als je alleen al kijkt naar de dagen na die moord (moskees in de fik enzo). Het beeld van het tolerante Nederland was na Fortuyn al aardig veranderd, maar het is na van Gogh wel voorgoed naar de klote geholpen. Ook internationaal heeft dit voor veel ophef gezorgd. Daarnaast denk ik dat er structureel wel wat mis is, getuige de bijval voor Mohammed B. onder moslims. Ik denk dat je 't nogal bagatelliseert als je het hebt over 'slechts één mongool'.
quote:
En iemand die in het Ajax vak zegt dat ajax fans, of alle fanatieke voetbalfans mongolen zijn, is natuurlijk alles behalve een hooligan.
't Was ook niet zo serieus bedoeld
pi_47359574
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:48 schreef Reticulin het volgende:
Ik denk dat je 't nogal bagatelliseert als je het hebt over 'slechts één mongool'.
Dat is zeker niet mijn bedoeling. Het was een laffe kutmoord, maar de gevolgen die je erachter schetst, zijn allemaal de zelfbedachte definitie van ongenuanceerde subjectieve radicalen, Moslim en Nederlander, die het wetens of niet, vele malen verergeren met hun onbuigende statement-gedrag.
pi_47359728
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:56 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat is zeker niet mijn bedoeling. Het was een laffe kutmoord, maar de gevolgen die je erachter schetst, zijn allemaal de zelfbedachte definitie van ongenuanceerde subjectieve radicalen, Moslim en Nederlander, die het wetens of niet, vele malen verergeren met hun onbuigende statement-gedrag.
Ben ik op zich met je eens, maar dat betekent niet dat het geen landelijk keerpunt is...Fluwelen revoluties zijn helaas zeldzaam
  zaterdag 17 maart 2007 @ 03:21:56 #43
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47359797
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:
Hm. Mnja. Dat die ene mongool dan wel met een automatisch geweer rondloopt is dan weer even schrikken. Ik bedoel: als dat spul zo makkelijk te krijgen is...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47360951
Tuurlijk is Theodor Holman een media-snol maar dat wassie al voor de moord op van Gogh. Als anonieme burger vind ik het gewoon prettig mijn mening verwoord te zien, niets meer en niets minder. Dat zal wel gelden voor iedereen die met een figuur een bepaalde affiniteit heeft, uit welke hoek maakt dan niet uit.
pi_47361774
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 08:51 schreef Suko het volgende:
Tuurlijk is Theodor Holman een media-snol maar dat wassie al voor de moord op van Gogh. Als anonieme burger vind ik het gewoon prettig mijn mening verwoord te zien, niets meer en niets minder. Dat zal wel gelden voor iedereen die met een figuur een bepaalde affiniteit heeft, uit welke hoek maakt dan niet uit.
Ik kende hem nauwelijks voor de moord eigenlijk. Ik kende hem vaag van een 5-uur-show-achtig programma wat hij ooit maakte met Dieuwertje Blok.
pi_47362319
Ach, Theodor is ook maar een dolende ziel, met vermoedelijk een ondragelijke hang naar aandacht (men wil ook maar niet verliefd op hem worden, nee dank je de koekeoek, ha ha) maar in de kwestie over van Gogh kan ik mij prima vinden hoe hij dat verwoord als jarenlang persoonlijk vriend van Theo en voor mij als 'doodgewone' burger die Theo bewonderde (niet om z'n films, gut nee) als diegene die kwesties aan de orde stelde zoals hij alleen dat kon en ook om z'n interviews in het programma 'Een prettig Gesprek' er is nog steeds geen vervanger op dat gebied. Het is stil en saai in Nederland wat dat betreft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Theodor_Holman
http://www.theovangogh.nl/ebru_23.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 17-03-2007 13:22:04 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:37:11 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47363298
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ik kende hem nauwelijks voor de moord eigenlijk. Ik kende hem vaag van een 5-uur-show-achtig programma wat hij ooit maakte met Dieuwertje Blok.
Ik ken Theodor alleen maar sinds de moord op Theo van Gogh
Vreemd dat ik hem niet eerder kende via 5 uur show met Diewertje Blok
Maar dat terzijde, ik vond het een mooie aflevering van P&W
pi_47428247
Vandaag onder anderen:

Bart Chabot over zijn drie nieuwe gedichtenbundels, die hij onder de gemeenschappelijke titel McPain onlangs heeft uitgebracht. Samen met Martin Bril en Ronald Giphart schrijft Chabot inmiddels 60 jaar. Daarom treden ze dit theaterseizoen ook overal in het land op met hun tentoonstelling Giphart en Chabot met Bril - De Expo.
En Peter Koelwijn, hij ontving gisteren in Carré de Radio 2 Zendtijd Prijs 2007 tijdens het Gala van het Nederlandse lied.

Als het hierbij blijft hou ik het even voor gezien. Ik heb niks met deze twee.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 maart 2007 @ 17:06:23 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47441003
Peter Koelewijn kreeg gisteren tijdens het Radio 2 Gala de Radio 2 Zendtijd Prijs 2007 voor zijn rol in de Nederlandse muziek. De Radio 2 Zendtijd Prijs wordt jaarlijks toegekend door Radio 2 en BUMA Cultuur aan een uitvoerende artiest die van blijvende betekenis is voor de Nederlandse radio. Het is de achtste keer dat de prijs werd uitgereikt. Eerder werden Boudewijn de Groot, Rob de Nijs, Herman van Veen, Ramses Shaffy, Frank Boeijen, Willeke Alberti en Marco Borsato geëerd voor hun oeuvre. De Radio 2 Zendtijd Prijs bestaat, naast een eerbetoon van collega-artiesten, uit een bronzen beeld gemaakt door kunstenaar Evert den Hartog.

Bart Chabot over zijn drie nieuwe gedichtenbundels, die hij onder de gemeenschappelijke titel ’McPain’ onlangs heeft uitgebracht. Opgeteld met het schrijversschap van zijn makkers Martin Bril en Ronald Giphart - waarmee hij op het podium staat - zijn de drie al 60 jaar bezig met het verrijken van de Nederlandse literatuur. Chabot komt vanavond terug- en vooruitblikken.

De Japanse premier Shinzo Abe heeft onlangs verklaard dat er geen bewijs is dat vrouwelijke gevangenen in de oorlog werden gedwongen zich te prostitueren voor Japanse militairen. Ellen van der Ploeg was net 21 jaar oud toen ze in een bordeel terecht kwam waar ze gedwongen werd om als 'troostmeisje' Japanse legerofficieren te behagen. Zij is vanavond te gast.

Zembla deed onderzoek naar Nederlandse pensioenfondsen. Uit het onderzoek blijkt dat Nederlandse pensioenfondsen beleggen in wapenbedrijven die clusterbommen en landmijnen produceren. Ook investeren ze in bedrijven die het milieu ernstige schade toebrengen en in producten die worden gemaakt met behulp van kinderarbeid. Peter Borgdorff, directeur van de koepel van pensioenfondsen, reageert vanavond op de uitzending van Zembla gisteren.
  maandag 19 maart 2007 @ 17:11:17 #50
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47441180
een paar ouwehoeren en een ouwe hoer, nou, dat zal wel weer een spannende aflevering worden
  maandag 19 maart 2007 @ 23:29:20 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47457195
Niet veel aan, vanavond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47457373
Topfit wijffie nog, weet het na al die tijd nog prima te verwoorden, de rest aan tafel...dat lult maar een end heen. Ik heb me gisteravond al druk gemaakt toen ik Zembla zag. Nu maakt men zich druk omdat het nú is aangestipt door alerte programmamakers, want de rest moet nog boven water komen waar nóg meer foute investeringen zitten. Allemaal boter op het hoofd, die pensioenfondsen en die lui daar in Den Haag.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:37:32 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47457473
Leuk vrouwtje, die ouwe Indo.
Poef.....gone! ©golfer
pi_47457622
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Leuk vrouwtje, die ouwe Indo.
Zeker weten, ze heeft ze prima op rij. En chabot heeft z'n dakkapelletje er wel weer uit.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:45:08 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47457675
Ik ben bij Chabot afgehaakt.
Ben allergisch voor die man en zijn stemgeluid.
Poef.....gone! ©golfer
pi_47474688
Ik heb niet eens ingeschakeld, Bart Chabot EN Peter Koelewijn trek ik niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 maart 2007 @ 16:47:28 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47477144
Dinsdagavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:

In 2005 bracht columnist en schrijver Hugo Borst het boek 'Over vaders en zonen' uit. Een bundeling verhalen over relaties tussen vaders en zonen met voetbal als terugkerend thema. Morgen krijgt dit boek zijn vervolg op tv. Borst interviewt bekende zonen over hun vaders en bekende vaders over hun zonen. Met onder anderen: Xander de Buisonjé en zijn vader en Peter Faber en zijn zoon.
======
Over vaders en zonen. Vanaf woensdag 21 maart om 21.30 uur bij de VPRO op Nederland 2.

Begin maart schoot een tbs'er Paul R. in Enschede Edith Arends dood, enkele anderen raakten door zijn kogels gewond. Het onderzoek naar de schietpartij is in volle gang. De echtgenoot van Edith, Tom Arends, zit ondertussen niet stil en is van plan de tbs-kliniek waar R. werd behandeld aan te klagen. R. bevond zich in een late fase van zijn tbs-behandeling. Hij werkte enige tijd in het bedrijf van pallethandelaar Arends om te resocialiseren, maar werd later ontslagen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:19:48 #58
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47491070
Hugo Borst
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 maart 2007 @ 22:27:49 #59
862 Arcee
Look closer
pi_47491515
Wicky.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:38:33 #60
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47492093
Arcee
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:04:07 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47493378
Ik kijk.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 maart 2007 @ 23:05:27 #62
862 Arcee
Look closer
pi_47493425
Wicky.

Ik kijk ook.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:09:55 #63
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47493612
Wat een drama.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 maart 2007 @ 23:10:38 #64
862 Arcee
Look closer
pi_47493649
Ja.

TBS. Sluit die eikels gewoon op.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:11:39 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47493687
Wat een verhaal.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:13:55 #66
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47493800
wat is er gebeurd?
pi_47494141
wat zijn ze irritant aan het interviewen, ze vragen alles 3 keer
die kerel vertelt zijn verhaal juist zo goed
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:32:47 #68
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47494558
De volkskrant bijlage was bijzonder grappig, daarin stond het interview met Borst. Het ging over meisjes die op 'm schijnen te masturberen, dat vind hij grappig, maar hij stelt ook, hoe lost zo'n meisje dat op als hij op teevee ziet en Jorien v/d Herik komt er tussendoor in een shot
pi_47494621
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
wat is er gebeurd?
Paul R. werkte bij door Justitie verdachte man
Triest verhaal maar de 'boze' echtgenoot is ook niet geheel van de frisse. De heer Borst heeft niet mijn interesse, hij wil te graag met z'n kop op de buis. NOS-ANALYTICUS HUGO BORST : ' VROUWEN MASTURBEREN ALS IK OP TV BEN!'
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:38:11 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47494742
Hugo is en blijft leuk.
Heb dat boek van hem over Vaders en Zonen met veel plezier gelezen en zal zeker die serie gesprekkenop de VPRO gaan kijken.

Met z'n autistische zoontje gaat hij ook zo leuk om.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:40:06 #71
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47494811
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef Suko het volgende:

[..]

Paul R. werkte bij door Justitie verdachte man
Triest verhaal maar de 'boze' echtgenoot is ook niet geheel van de frisse. De heer Borst heeft niet mijn interesse, hij wil te graag met z'n kop op de buis. NOS-ANALYTICUS HUGO BORST : ' VROUWEN MASTURBEREN ALS IK OP TV BEN!'
Dat je dat allemaal even tevoorschijn kan toveren onder het punniken..

Borst zei zoiets als masturberen is een feestje dat je in je eentje viert, maar hij doet het niet meer zo vaak als, pak 'm beet, 10 jaar geleden. Dat je het weet.
pi_47494941
Hugo Borst deed zn verhaal ook al zo goed
mooie reclame voor zijn programma iig.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:44:58 #73
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47494998
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Met z'n autistische zoontje gaat hij ook zo leuk om.
Ja, vreemd dat zijn zoontje verder niet ter sprake kwam. Lijkt me een mooie serie, ik ga zeker kijken.
Overigens zei Hugo Borst ook in dat interview met de Volkskrant dat hij een lichte dosis seroxat slikt. Ik vroeg me altijd al af waarom hij zo sereen uit zijn ogen kijkt
pi_47495011
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat je dat allemaal even tevoorschijn kan toveren onder het punniken..

Borst zei zoiets als masturberen is een feestje dat je in je eentje viert, maar hij doet het niet meer zo vaak als, pak 'm beet, 10 jaar geleden. Dat je het weet.
Borst en punniken kan heel goed samen, en je laatste mededeling...dat laatie nu wel doen denk ik, zo onder het interviewen door.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:46:26 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47495042
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ja, vreemd dat zijn zoontje verder niet ter sprake kwam. Lijkt me een mooie serie, ik ga zeker kijken.
Overigens zei Hugo Borst ook in dat interview met de Volkskrant dat hij een lichte dosis seroxat slikt. Ik vroeg me altijd al af waarom hij zo sereen uit zijn ogen kijkt
O ja, dat ook. Ik bleef hangen op de ironie / cynisme die hij schijnt te hebben ondanks de seroxat
pi_47495095
Met seroxat maak je ook niet zoveel meer klaar, als man zijnde, denk ik...
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:48:06 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47495097
Nou, dit gezeik over kinderen verveelt me.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:48:43 #78
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47495116
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Geen idee. Ik ken het van horen en zeggen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:49:05 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47495135
Jeugdbeleid is al tientallen jaren een puinzooi.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:49:40 #80
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47495155
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Jeugdbeleid is al tientallen jaren een puinzooi.
Dat zei mijn vrouw vannacht ook
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:50:08 #81
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47495171
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Lichte dosis.
Wat een ouwehoer, die Van Eijck
pi_47495210
Nee, met dit onderwerp heb ik niet zo veel, en nu komt het kind van Borst aan de orde. Lijkt me niet makkelijk. Zaptijd.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:54:05 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47495309
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:

Dat zei mijn vrouw vannacht ook
Weet je zeker dat het niet je moeder was, knul?
Poef.....gone! ©golfer
pi_47495312
dat jeugdverhaal kon mij ook niet boeien, verder goede uitzending
beetje enge advocaat wel.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:55:54 #85
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47495357
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet je moeder was, knul?
matig, Golfer..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:59:47 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47495450
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:55 schreef Aoristus het volgende:

matig, Golfer..
Ja, hij was bijna net zo flauw als die van jou, αοριστος
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 maart 2007 @ 00:38:58 #87
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47496286
Ik zit het eens terug te kijken, maar die Arends met zijn vermoorde vrouw geeft geen krimp. Hij is 2 (!) weken geleden zijn vrouw verloren.. aan een tbs'er die hij zogenaamd een kans heeft gegeven in zijn bedrijf, dat had hij al eens gedaan en dat bleek succesvol. Ik vertrouw die kerel zijn verhaal minder dan de motieven die hij had eigenlijk. Zeker omdat hij een financiële vergoeding wil zien voor de dood van zijn vrouw door 'nalatig' gedrag door de tbs-kliniek..
  woensdag 21 maart 2007 @ 01:11:01 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47496857
Dat is wel een heel erg cynische blik om er naar te kijken.
Ik geloof niet dat er zoiets achter steekt.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:46:30 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47500642
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
Hugo Borst deed zn verhaal ook al zo goed
mooie reclame voor zijn programma iig.
Daar was ie ook voor uitgenodigd bij P&W
Ik ga vanavond kijken of anders opnemen dat programma van Hugo Borst.
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:50:50 #90
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47500738
Ik vind wel erg wat Ton Arends meegemaakt heeft, dat zijn vrouw is doodgeschoten door een zekere Paul een TBSer
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:51:11 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:51:35 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:38:12 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47530106
Straks:

Juni vorig jaar overleed cabaretier Bert Klunder aan een hersenbloeding. Hij liet zijn vrouw Mylou Frencken en dochter achter. Klunder was als regisseur de drijvende kracht achter Brigitte Kaandorp, collega's vroegen hem vaak om raad. Klunder maakte zelf en samen met Mylou een aantal cabaretvoorstellingen. Zijn laatste voorstelling 'Een vrolijke avond met Bert Klunder' kwam door zijn eerste hersenbloeding niet verder dan een paar try-outs. Ook kon Klunder zijn debuutroman 'Een lijk kan heus wel wachten' niet afmaken. Een 'onaffe' ruwe versie is onlangs toch uitgebracht, gebundeld met zijn theaterteksten en een cd van zijn laatste voorstelling die is ingesproken door Hans Dorrestijn.

Jarenlang was Dick Grijpink de baas bij Taxi Centrale Amsterdam (TCA). Het taxibedrijf kwam in 2000 in opspraak toen de nieuwe taxiwet werd ingevoerd. Taxidirect wilde ook aan de slag in de hoofdstad, maar TCA-chauffeurs sloegen een aantal keer hun concurrenten in elkaar. Deze taxioorlog werd onlangs verfilmd in 'Nachtrit' waarin het personage Ome Jan wel erg lijkt op 'Ome Dick' Grijpink. Medio vorig jaar werd Grijpink wegens wanbeleid op staande voet ontslagen. Nu is de oud-TCA-directeur terug met een plan om een nationaal taxinummer te beginnen. Via dit nummer kunnen klanten binnenkort direct met de dichtstbijzijnde taxichauffeur bellen.

Voordat hij lid werd van de Tweede Kamer was Hans Spekman wethouder in Utrecht. Daar zette hij zich in voor de uitgeprocedeerde asielzoekers, de AMA's en illegalen in die stad. PvdA'er Spekman heeft in de Tweede Kamer voorgesteld een onderzoek in te stellen naar het precieze aantal illegalen in Nederland. Hij maakt zich zorgen over illegalen die op straat leven en bijvoorbeeld in de prostitutie belanden. Eigenlijk vindt Spekman dat niemand in Nederland illegaal mag zijn: of je stuurt mensen terug naar hun thuisland of je maakt ze legaal.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 21 maart 2007 @ 22:55:49 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_47531045
Benieuwd naar Klunder

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 maart 2007 @ 22:58:09 #95
862 Arcee
Look closer
pi_47531157
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Ik zit het eens terug te kijken, maar die Arends met zijn vermoorde vrouw geeft geen krimp. Hij is 2 (!) weken geleden zijn vrouw verloren..
Vond ik ook opmerkelijk idd...
pi_47531395
Dat Grijpink er zit zal een groot aantal Amsterdamse Taxiluitjes niet 'fijn' vinden. Dubbele nationalieiten gaat over mensen in de kamer en niet in de straat, in eerste instantie.
pi_47531964
En die Grijpink komt er waarschijnlijk nog mee weg ook, crimineel of niet.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:15:11 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47531989
Grijpink blijft een gladjakker met nogal wat relaties in de Amsterdamse onderwereld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_47532537
Heb vaak niks met (onbekende) vrouwen van....en haar mag ik niet, afstotelijk tiep. Is 'leuk' over de rug van...
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:29:05 #100
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47532583
Vreselijk mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')