Weet je dat ik me meer erger aan dit soort dogmatisch gewauwel (waar greenpeacemedewerkers ook een patent op schijnen te hebben) dan aan het geblaat van Wilders? Dat laatste heeft tenminste nog een soort van sensatiezucht in zich. 'Wat voor idiote dingen gaat-ie nou weer roepen'.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:52 schreef Arcee het volgende:
Ik had ook iets met grote bloemkolen kunnen doen, maar het moest wel duidelijk zijn dat het om Van Duin ging en niet om Dijksma. [afbeelding]
Nou dan zou ik maar eens zo'n Solid Rocket Booster bij de NASA gaan bestellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
afschieten die dijksma
quote:Solid Rocket Boosters
Main article: Space Shuttle Solid Rocket Booster
Two Solid Rocket Boosters (SRBs) each provide 2.8 million lbs of thrust at liftoff. They are jettisoned two minutes after launch at a height of about 150,000 feet (45.7 km), then deploy parachutes and land in the ocean to be recovered. The SRB cases are made of steel about ½ inch (1.27 cm) thick.
Ze kwam niet echt goed uit haar woorden vond ik, bijvoorbeeld bij die vraag over Islamitische scholen. Ze had gewoon het standpunt kunnen herhalen dat het om de kwaliteit van de scholen gaat. En niet een verhaal over dat Islamitische scholen moeten kunnen en dat het nu deze week toevallig aan de orde komt.... blaat..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:57 schreef du_ke het volgende:
Vond dat Dijksma niet eens een slecht verhaal had.
Een ondergrondse werk turk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Zei Dijksma nou echt tot op twee keer toe 'Grondse wet Turk' of iets in die strekking?
Ja ok maar had slechter verwachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ze kwam niet echt goed uit haar woorden vond ik, bijvoorbeeld bij die vraag over Islamitische scholen. Ze had gewoon het standpunt kunnen herhalen dat het om de kwaliteit van de scholen gaat. En niet een verhaal over dat Islamitische scholen moeten kunnen en dat het nu deze week toevallig aan de orde komt.... blaat..
Alle scholen moeten voldoende kwaliteit leveren en als ze hier niet in slagen volgen er waarschuwingen, sancties en als uiterste maatregel sluiting.
Dat is waar. Het had nog veel erger gekund.quote:
hahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef Aoristus het volgende:
Theodoor krijgt alleen tranen in zijn ogen als hij uien snijdt, lieve schat.
Behoorlijk hypocriet dat hij zeikt over mediageile politici, terwijl hij zelf bijna in een camper achter de Hilversumse tv-studio's lijkt te wonen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef Aoristus het volgende:
Theodoor krijgt alleen tranen in zijn ogen als hij uien snijdt, lieve schat. Het is gewoon een lul en hij moet d**d, net als al die andere gieren.
Het leuke is dat hij wel altijd lijkt te denken dat niemand dat door heeftquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Behoorlijk hypocriet dat hij zeikt over mediageile politici, terwijl hij zelf bijna in een camper achter de Hilversumse tv-studio's lijkt te wonen.
Inderdaad, net als Marten Fortuyn en Rachel Hazes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij wel altijd lijkt te denken dat niemand dat door heeft
gek genoeg sterven dat soort mensen bijna altijd van ouderdom..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Inderdaad, net als Marten Fortuyn en Rachel Hazes.
Theo van Gogh had het, hoe zeer ik het ook niet met hem eens was, wel over wezenlijke zaken...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:25 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat een subjectief stukje aansteekgedrag met normen en waarden die als algemeen gezien worden terwijl ze helemaal niet algemeen zijn.
Dat gerel over de moord op Van Gogh de hele tijd.
Als ik ooit in het vak van de harde kern van Ajax ga zitten en ga schreeuwen dat Ajax supporters randdebielen zijn, zal niemand een grote discussie aan me wijden nadat ik dood ben.
En zo wel, zal het eerder zijn, dat ik nogal dom was om dat te doen.
Natuurlijk, maar het feit dat men dat resultaat als waarschijnlijk beschouwt, en nu zo lang doorzanikt over het feit dat Van Gogh door een randbebiel is vermoord, stoort me.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:30 schreef Reticulin het volgende:
Theo van Gogh had het, hoe zeer ik het ook niet met hem eens was, wel over wezenlijke zaken...
Voetbalhooligans worden door niemand gemist...:P
Mja dat mensen dat resultaat als waarschijnlijk beschouwen is natuurlijk diep- en dieptriest. Maar de moord op van Goght is zeker wel een keerpunt geweest, als je alleen al kijkt naar de dagen na die moord (moskees in de fik enzo). Het beeld van het tolerante Nederland was na Fortuyn al aardig veranderd, maar het is na van Gogh wel voorgoed naar de klote geholpen. Ook internationaal heeft dit voor veel ophef gezorgd. Daarnaast denk ik dat er structureel wel wat mis is, getuige de bijval voor Mohammed B. onder moslims. Ik denk dat je 't nogal bagatelliseert als je het hebt over 'slechts één mongool'.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het feit dat men dat resultaat als waarschijnlijk beschouwt, en nu zo lang doorzanikt over het feit dat Van Gogh door een randbebiel is vermoord, stoort me.
Het is geen landelijk keerpunt, het was 1 mongool die het deed, en meer niet.
't Was ook niet zo serieus bedoeldquote:En iemand die in het Ajax vak zegt dat ajax fans, of alle fanatieke voetbalfans mongolen zijn, is natuurlijk alles behalve een hooligan.
Dat is zeker niet mijn bedoeling. Het was een laffe kutmoord, maar de gevolgen die je erachter schetst, zijn allemaal de zelfbedachte definitie van ongenuanceerde subjectieve radicalen, Moslim en Nederlander, die het wetens of niet, vele malen verergeren met hun onbuigende statement-gedrag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:48 schreef Reticulin het volgende:
Ik denk dat je 't nogal bagatelliseert als je het hebt over 'slechts één mongool'.
Ben ik op zich met je eens, maar dat betekent niet dat het geen landelijk keerpunt is...Fluwelen revoluties zijn helaas zeldzaamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is zeker niet mijn bedoeling. Het was een laffe kutmoord, maar de gevolgen die je erachter schetst, zijn allemaal de zelfbedachte definitie van ongenuanceerde subjectieve radicalen, Moslim en Nederlander, die het wetens of niet, vele malen verergeren met hun onbuigende statement-gedrag.
Hm. Mnja. Dat die ene mongool dan wel met een automatisch geweer rondloopt is dan weer even schrikken. Ik bedoel: als dat spul zo makkelijk te krijgen is...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:
Het is geen landelijk keerpunt, het was 1 mongool die het deed, en meer niet.
Ik kende hem nauwelijks voor de moord eigenlijk. Ik kende hem vaag van een 5-uur-show-achtig programma wat hij ooit maakte met Dieuwertje Blok.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:51 schreef Suko het volgende:
Tuurlijk is Theodor Holman een media-snol maar dat wassie al voor de moord op van Gogh. Als anonieme burger vind ik het gewoon prettig mijn mening verwoord te zien, niets meer en niets minder. Dat zal wel gelden voor iedereen die met een figuur een bepaalde affiniteit heeft, uit welke hoek maakt dan niet uit.
Ik ken Theodor alleen maar sinds de moord op Theo van Goghquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik kende hem nauwelijks voor de moord eigenlijk. Ik kende hem vaag van een 5-uur-show-achtig programma wat hij ooit maakte met Dieuwertje Blok.
Paul R. werkte bij door Justitie verdachte manquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
wat is er gebeurd?
Dat je dat allemaal even tevoorschijn kan toveren onder het punniken..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef Suko het volgende:
[..]
Paul R. werkte bij door Justitie verdachte man
Triest verhaal maar de 'boze' echtgenoot is ook niet geheel van de frisse. De heer Borst heeft niet mijn interesse, hij wil te graag met z'n kop op de buis. NOS-ANALYTICUS HUGO BORST : ' VROUWEN MASTURBEREN ALS IK OP TV BEN!'![]()
Ja, vreemd dat zijn zoontje verder niet ter sprake kwam. Lijkt me een mooie serie, ik ga zeker kijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Met z'n autistische zoontje gaat hij ook zo leuk om.
Borst en punniken kan heel goed samen, en je laatste mededeling...dat laatie nu wel doen denk ik, zo onder het interviewen door.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal even tevoorschijn kan toveren onder het punniken..
Borst zei zoiets als masturberen is een feestje dat je in je eentje viert, maar hij doet het niet meer zo vaak als, pak 'm beet, 10 jaar geleden. Dat je het weet.
O ja, dat ook. Ik bleef hangen op de ironie / cynisme die hij schijnt te hebben ondanks de seroxatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat zijn zoontje verder niet ter sprake kwam. Lijkt me een mooie serie, ik ga zeker kijken.
Overigens zei Hugo Borst ook in dat interview met de Volkskrant dat hij een lichte dosis seroxat slikt. Ik vroeg me altijd al af waarom hij zo sereen uit zijn ogen kijkt
Geen idee. Ik ken het van horen en zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Met seroxat maak je ook niet zoveel meer klaar, als man zijnde, denk ik...![]()
Dat zei mijn vrouw vannacht ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Jeugdbeleid is al tientallen jaren een puinzooi.
Lichte dosis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Suko het volgende:
Met seroxat maak je ook niet zoveel meer klaar, als man zijnde, denk ik...![]()
Weet je zeker dat het niet je moeder was, knul?quote:
matig, Golfer..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet je moeder was, knul?
Ja, hij was bijna net zo flauw als die van jou, αοριστοςquote:
Daar was ie ook voor uitgenodigd bij P&Wquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
Hugo Borst deed zn verhaal ook al zo goed
mooie reclame voor zijn programma iig.
Vond ik ook opmerkelijk idd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Ik zit het eens terug te kijken, maar die Arends met zijn vermoorde vrouw geeft geen krimp. Hij is 2 (!) weken geleden zijn vrouw verloren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |