Die komt vast en zeker nog wel. Met de Amerikaanse voorverkiezingen en straks de echte verkiezingenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Charles mag wel weer een keer terugkomen wat mij betreft. Wat extra leven in de studio
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:25 schreef Mike.Strutter het volgende:
Charles mag wel weer een keer terugkomen wat mij betreft. Wat extra leven in de studio
quote:Eind januari was Uri Geller te gast bij Pauw & Witteman. Hij gaf daar een demonstratie van zijn 'magische krachten'. Paul Witteman onthult dat Geller niet altijd even eerlijk is te werk ging. (...) Eén van de experimenten was een tekening die Geller maakte van een voorwerp waaraan Jeroen Pauw zich de afgelopen maanden had geërgerd. Geller tekent een sofa en schiet raak want Pauw blijkt zich te ergeren aan een maanden geleden bestelde, maar nog niet ontvangen bank. Witteman in TV Magazine: Deze week bekende een ex-collega van Jeroen dat hij deze privé-informatie op de dag van de uitzending had gegeven aan een medewerker van de goochelaar. Bedrog dus.
(Bron: Bedrog van Uri Geller bij Pauw & Witteman)
Ik zeg alleen dat je ook wat anders kan gaan doen, eens een secretaresse hoeft dat niet voor eeuwig te zijn, als bv een bedrijf wordt gesloten. By jove, ik ben al zo vaak van beroep gewisseld.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
waarom zou een hoer niet trots mogen zijn op wat ze doet?
ik ga de hh kijken...maareh, wie is dat ook weer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:02 schreef Aoristus het volgende:
Een eng mannetje, die Lodewijk Asscher.
Ik ook zo. Asscher is (PvdA) wethouder in Amsterdam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ga de hh kijken...maareh, wie is dat ook weer?
Dat is die pvdavoorman uit Amsterdam die uit een welgestelde joodse diamantslijpersfamilie komt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ga de hh kijken...maareh, wie is dat ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |