Die vrouw is zo dom... Bij elk publiek vertoon van dat mens zou een gezondheidswaarschuwing door het beeld moeten scrollen:quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef jens007 het volgende:
Leuke uitzending
Ben het trouwens wel met Wang eens ...
En wat hebben jullie tegen Sonja Bakker? Okej, ik geloof ook niet in die methodes, maar is toch best een grappig wijfie (...)
Toen wassie 19quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
En waar was hij toen Nederland naar de Olympische Spelen in Moskou (1980) ging?
Ja beetje rare gast op het eindquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef emmy het volgende:
Heeft die journalist teveel gezopen ofzo? Hij praat erg onduidelijk!
Ja, zo kan ik ook een proza volkladden over elk willekeurig onderwerp.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:56 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Die vrouw is zo dom... Bij elk publiek vertoon van dat mens zou een gezondheidswaarschuwing door het beeld moeten scrollen:
"Waarschuwing: Sonja Bakker schaadt het cognitieve vermogen. Sonja Bakker brengt u en anderen rondom u in absolute intellectuele nooddruft".
Mooie uitzending gisteren, btw. Meer van dit soor bizarre hoogstandjes.
Staat op de video.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:07 schreef Aoristus het volgende:
dan had je net andere tijden moeten kijken
Maar je hebt geen OP.quote:
Even teruggekeken. Pittige tante idd die Wang.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef Mediaspotter het volgende:
Geweldige uitzending met Lulu Wang. Hoe ze tekeer ging tegen Van Muisewinkel, met zijn Nie Na China en tegen Sonja- ik heb al 1,7 miljoen boeken in 2007 verkocht- Bakker..
Hij heeft toch vrij lang het woord gehad?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Het is niet zo vreemd dat al die zeikerds over 'de linkse media' zaniken, Jeroen Pauw begon het gesprek al over het kijkcijfergehalte van zijn programma, dan weer dat hallelujahfragment, en nog wat van die momentjes.
Ik vind dat als je zoiemand uitnodigt, dat je hem dan wel de kans moet geven om zijn verhaal te doen. Anders moet je hem niet uitnodigen.
Ik bedoel dat je hem dan wel serieus moet nemen. Ook als je het niet met hem eens bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij heeft toch vrij lang het woord gehad?
Oh, en idd: wat golfer zei.
Ze wilden al doorgaan met de andere gast maar toen ging die gristen nog even door met discuseren tegen Pechtold. Logisch dat Witteman dat af kapt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Het is niet zo vreemd dat al die zeikerds over 'de linkse media' zaniken, Jeroen Pauw begon het gesprek al over het kijkcijfergehalte van zijn programma, dan weer dat hallelujahfragment, en nog wat van die momentjes.
Ik vind dat als je zoiemand uitnodigt, dat je hem dan wel de kans moet geven om zijn verhaal te doen. Anders moet je hem niet uitnodigen.
Dat mag hij vinden. Zo vind ik dat in 't eerste doosje mensen zitten die niet van Frans Bauer houden en dat in het tweede doosje mensen zitten die wel van Frans Bauer houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
Jan van den Bosch liet ooit in de EO Kinderkrant 2 luciferdoosjes zien. In de ene zaten vlinders, rupsen, lieveheersbeestjes, etc. In de andere zaten spinnen, pissebedden, kakkerlakken, etc.
't Eerste doosje stond voor kinderen van gelovige mensen, het tweede doosje voor kinderen van ongelovige mensen.
Aardige man, die Van den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |