abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:11:27 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56918297
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef Dodecahedron het volgende:

Iedereen mag kinderen alles wijsmaken tijdens de opvoeding
ik wens jouw kinderen een ander vader toe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56918322
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

ik wens jouw kinderen een ander vader toe.
ik wens jou dingen kunnen lezen in de context toe
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:15:43 #103
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56918370
Je kan christenen beter aanvallen waar het het meest pijn doet, in het kruis
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_56918568
Waarom zei Spaink "kappen nu" tegen Jan van den Bosch. Wat bezielt dat mens.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 07:52:25 #105
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_56921364
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Het is niet zo vreemd dat al die zeikerds over 'de linkse media' zaniken, Jeroen Pauw begon het gesprek al over het kijkcijfergehalte van zijn programma, dan weer dat hallelujahfragment, en nog wat van die momentjes.
Ik vind een 'linkse' PO eigenlijk alleen een probleem als de NOS en NPS er aan (mee)doen. De NPS zou eigenlijk meteen moeten worden opgeheven.

Tegen Pauw en Witteman zou ik willen zeggen: maak het geloof van je gasten die de Islam aanhangen ook eens belachelijk. Dán heb je ballen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:00:12 #106
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_56922340
@Dodecahedron: Idd wat een walgelijk mens was dat zeg! Waarschijnlijk heeft ze zelf al die zelfmoordpogingen zelf ook geprobeerd dat het mislukt is en dat ze nu bitter en zuur in het leven staat.

@SuikerVuist: Ik vond het uitermate storend dat ze die man zo belachelijk proberen te maken, als je echt zo zeker bent dat je het allemaal beter weet dan Jan van de Bosch ga dan inhoudelijk de discussie aan, maar ga geen HAALEELUJAA tune er doorheen gooien. Wat overigens ook nog eens op uitermate irritante momenten erdoorheen kwam. En die uitspraak van JP werd ook uitgemolken zeg....als hij die woorden even later terugneemt is er toch niks aan de hand.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_56922567
Met dank aan PW voor de D66 reclame gisteravond. Helaas nog drie jaar te gaan met ons Christen kabinet.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:23:10 #108
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56922627
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 07:52 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Ik vind een 'linkse' PO eigenlijk alleen een probleem als de NOS en NPS er aan (mee)doen. De NPS zou eigenlijk meteen moeten worden opgeheven.

Tegen Pauw en Witteman zou ik willen zeggen: maak het geloof van je gasten die de Islam aanhangen ook eens belachelijk. Dán heb je ballen.
waarom mag de NPS niet mee doen? Dat is toch alleen maar informatief..

Ik vind het juist niet zo prettig dat ze zo duidelijk stelling nemen, en zeker niet op zo'n kinderachtige manier. Want als je die lijn inzet, dan moet je ook geen types als Goor uitnodigen
pi_56923021
quote:

[..]

Dat doen ze ook hoor. Is bij De Leugen Regeert al eens aangetoond, dat P&W met stereotype beelden aan komen kakken als het over moslims gaat.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56923033
quote:

[..]
>knip>

Daar heb je gelijk in, Wouter Bos heeft daar ooit eens iets zinnigs over geuit: "De vrijheid van meningsuiting geeft het recht om een religie te bekritiseren. Er is géén recht om niet gekwetst te worden, er is géén recht om niet te worden beledigd.’ Bron Zo omzichtig als er een moslim aan tafel zit maar owee als er een Gristen te gast is. Alhoewel die J v/d Bos net zo hinderlijk fundi is als alle andere gelovigen. Terecht dat Spaink (ik waardeer haar wel trouwens, zij heeft zo haar redenen om zich met bepaalde thema's bezig te houden) daar een opmerking over maakte, wat moeten ongelovigen hier allemaal mee, daar wordt nooit rekening mee gehouden. Ik zeg maar zo, opzouten met dat ontzettende geouweneel tegenwoordig op tv over geloof, alleen ivm politieke vraagstukken maar meer niet, dat doe je maar privé, óf desnoods in de daartoe bestemde programma's/reli-zenders! Die Pechtold scoorden best veel punten in de uitzending, normaal gesproken heb ik het niet zo op deze mediageilaard, maar ik kon hem verdomd 'hebben.' Een controversiële uitzending vond ik, maar moet kunnen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:07:16 #111
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_56924107
@ Suko: helemaal mee eens.
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:23 schreef Aoristus het volgende:

[..]

waarom mag de NPS niet mee doen? Dat is toch alleen maar informatief..
LOL@ "alleen maar informatief." NPS is voornamelijk een propagandaomroep met een A-status zonder dat daar een ledenaantal aan is verbonden. Dat is mijn probleem.
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat doen ze ook hoor. Is bij De Leugen Regeert al eens aangetoond, dat P&W met stereotype beelden aan komen kakken als het over moslims gaat.
Dat is wat anders dan een gast totaal afbranden omdat 'ie een bepaald geloof aanhangt. Doe dat dan godverdomme ook als bijv. Aboutaleb aanschuift. Zijn ideeën zijn echt niet zo "progressief" hoor. En laten we het ook vooral niet hebben over de stereotype beelden waar Van Jole in De Leugen Regeert mee aankomt als het om christenen gaat. Wees dan consequent en zeik elk geloof af.
pi_56925235
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:53 schreef Suko het volgende:

[..]

Terecht dat Spaink (ik waardeer haar wel trouwens, zij heeft zo haar redenen om zich met bepaalde thema's bezig te houden) daar een opmerking over maakte, wat moeten ongelovigen hier allemaal mee, daar wordt nooit rekening mee gehouden.
Dan mag hij zijn mening nog wel uiten.
pi_56925736
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:22 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dan mag hij zijn mening nog wel uiten.
Zeker wel, maar ik gaf alleen maar aan dat ik Spaink hiermee ondersteunde, ongelovigen worden tegenwoordig gebombardeerd met religie, in mijn eigen woorden weergegeven. Ik verwacht overigens bij de eerst nu komende moslim als gast bij P&W een onderbrekende variant van het halleluja, een Allah-kreet of zo. Durven ze vast niet...
pi_56925833
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef Suko het volgende:

[..]

Zeker wel, maar ik gaf alleen maar aan dat ik Spaink hiermee ondersteunde, ongelovigen worden tegenwoordig gebombardeerd met religie, in mijn eigen woorden weergegeven. Ik verwacht overigens bij de eerst nu komende moslim als gast bij P&W een onderbrekende variant van het halleluja, een Allah-kreet of zo. Durven ze vast niet...
Ik wil liever helemaal geen knopjes meer. Wat een kleuters. Alsof ik naar Jensen zit te kijken.
pi_56926777
Die ex-EO-er kon mij goed giftig maken toen hij een opmerking maakte over zelfdoding. "Mensen kunnen ook bij ons bellen als ze ergens mee zitten". Ja flapdrol, maar dan moet je over die muur heen wat 'religie' heet. Niemand zit te wachten op Jezuspraatjes. En als de persoon gelovig was, was die er nooit aan begonnen omdat er een doctrine zit in dat christendom dat je daar zelfs niet over na mag denken.
pi_56930687
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:53 schreef Heathen. het volgende:
Niemand zit te wachten op Jezuspraatjes.
Jij niet, ik niet, maar een heleboel andere mensen blijkbaar wel. Maar ja, dat is niet politiek correct of zo.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2008 @ 20:50:47 #117
862 Arcee
Look closer
pi_56972233
Vanavond ontvangen Jeroen Pauw en Paul Witteman: Jet Bussemaker, Maarten van Roozendaal en Bernard Wientjes.

Jet Bussemaker

Afgelopen zaterdag keerde de staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport terug van een bezoek aan China. Ze reisde mee met een handelsdelegatie. Het doel van de reis was "het versterken van de handelscontacten op het terrein van sport en innovatie tussen China en Nederland", aldus de website van het ministerie. Op haar weblog schreef Bussemaker met enthousiasme over de bezoeken aan een duikschool, universiteit en seminars en lezingen van haar delegatiegenoten.

Maarten van Roozendaal

Zanger en liedjesschrijver Van Roozendaal staat op 3 maart in de Kleine Komedie met de premičre van zijn nieuwe programma 'Het wilde westen'. Zijn vorige voorstelling 'Barmhart' werd lovend ontvangen, zo goed dat Van Roozendaal nu het chanson achter zich laat. Voor 'Het wilde westen' liet zich inspireren door Johnny Cash en Neil Young en een vakantie op het Maleisische eiland Marang. In Maleisië, een land met een grote moslimgemeenschap, voelde Van Roozendaal zich geen moment bedreigd. Een ander gevoel dan volgens hem opstijgt uit de vele kranten en bladen die hij in Nederland leest: "waar heeft iedereen het toch over in mijn eigen truttige wereld. Er ontstond een rare opluchting toen ik dat in perspectief ging zien."

Van Roozendaal doet mee met Erik van Muiswinkel met het protestlied Nie Na China. Hij windt zich erg op over politici en sportbestuurders die vinden dat sport en politiek op de Olympische Spelen zijn gescheiden. Van Roozendaal wil juist de sporters aanspreken. Het liefst ziet hij dat ze de Spelen boycotten.

Van Roozendaal treedt vanavond op in de uitzending. Hij wordt begeleid door Egon Kracht (contrabas) en Marcel de Groot (gitaar).

Bernard Wientjes

Na FNV-voorzitter Agnes Jongerius reageert nu Bernard Wientjes, voorzitter van de werkgeversorganisatie VNO-NCW op het eerste jaar Balkenende IV. Wientjes' tegenhanger Jongerius haalde in 'de Volkskrant' fel uit naar het kabinet. Met name het PvdA-smaldeel moet het ontgelden: "Bos had zijn collega Donner aan de oren moeten trekken toen die het Voorjaarsoverleg afzegde", aldus de FNV-voorzitter. "Het zou om mensen gaan. Maar ik hoor de premier vooral over minder regels voor ondernemers." Juist die laatste zin zou als muziek moeten klinken in de oren van Wientjes. Toch is de VNO-NCW-voorzitter niet tevreden. Het kabinet krijgt van hem als rapportcijfer een 5,4. Vanavond legt Wientjes uit wat het kabinet beter moet doen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:55:28 #118
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56972344
P&W zijn bevooroordeeld en anti-Chinees. Die Jet Bussemaker zal dus gewoon woorden in de mond worden gelegd, en iedereen doet weer lekker mee met selectieve verontwaardigheid. Ik weet dat de gewone man op straat niet zulke ideeen heeft, maar dat dit gewoon de bezigheid is van een paar wereldvreemde wereldverbeteraars.
Drink ik.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:46:15 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56975135
Ik sla vandaag maar weer eens over. Geen boeiende gasten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 februari 2008 @ 22:59:05 #120
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56975536
Ik wil Jet wel zien met die grote neus van d'r
pi_56975813
Ohw, een beetje een knuffelavond, hoe noem je nieuwkomers of dergelijke....nee, en naar die neus ben ik niet nieuwsgierig, ik ga maar weer eens ouderwets punniken.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:16:33 #122
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56976000
wat een wanvertoning net bij Nova. Bos legde uit dat het helemaal niet zo nodig is om een traditioneel voorjaarsoverleg te doen met de vakbond, want hij heeft al zoveel geld vrijgemaakt voor de WAO etc.
Had hij zich nu gewoon een minister getoond, dan had hij zich gewoon sterk gemaakt voor dat gesprek en dan had hij daarna alsnog zijn eigen plan getrokken. Dat gaat hem opbreken als de ontslagversoepeling weer ter tafel komt. dom dom dom
Jongerius heeft alle recht om kwaad te zijn. Je kunt niet even pretenderen dat je weet wat goed voor de mens is zonder je je dat geregeld af te vragen.

Balkenende heeft zich de afgelopen weken geregeld geuit over een kabinetsbreuk. Waarom zou je daar zo makkelijk in mee gaan Ik begrijp dat niet.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:36:38 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56976507
Ik wordt zo doodmoe van dat OS/Chinagezeik.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:39:29 #124
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56976584
kijk je liever naar het gekijf tussen Clinton en Obama wat pas over een jaar belangrijk wordt?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 februari 2008 @ 18:53:30 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56993108
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Ernst Daniël Smid, Hans Couzy, Jos Poelman en Liselotte Buitelaar

Hans Couzy

Hans Couzy is luitenant-generaal buiten dienst en thans voorzitter van de Federatie Nederlandse Officieren en Middelbaar en Hoger Burgerpersoneel. Couzy vindt het onzin dat minister Eimert van Middelkoop naar Uruzgan zou moeten afreizen om de onrust onder de militairen weg te nemen. De onrust is ontstaan na een brief van de minister aan de Kamer over het onderzoek naar een aantal 'eigen vuur'-incidenten in Uruzgan. Medio januari kwamen daarbij twee Nederlandse en twee Afghaanse militairen om het leven. In de brief staat dat zij "zeer waarschijnlijk" door eigen vuur om het leven zijn gekomen. Het is volgens Couzy de taak van de commandanten ter plekke om hun manschappen goed te informeren over het onderzoek naar eigen vuur.

Ernst Daniël Smid

Hij zegt wel eens over zichzelf dat hij als kind begon met zingen omdat hij niets anders kon. Ernst Daniel Smid begon als jongen met zingen en hield niet meer op. Hij doorliep het conservatorium in Amsterdam, zong bij de voorloper van de huidige Reisopera en deed met Les Misérables in 1990 zijn eerste musical. Bariton Smid zingt op 4 april de premičre van Sgt. Pepper, the opera. Het is een bewerking van Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band van de Beatles uit 1967. Wat heeft Smid, die in zijn ouderlijk huis vooral Beethoven en christelijke liederen hoorde, met deze Beatles klassieker?

Jos Poelman

Poelman is voorzitter van het directeuren-overleg van alle tbs-klinieken en hij reageert op het advies dat het longstaybeleid voor tbs'ers anders moet. Dit is een advies van de Raad voor de Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) aan staatssecretaris van Justitie Albayrak dat vandaag is gepubliceerd. Momenteel zijn 164 longstayplaatsen in gebruik. Tbs'ers belanden daar als tot twee keer toe een behandeling niet het gewenste effect heeft gehad. Elke behandelperiode duurt drie jaar. Op de longstayafdeling krijgen de tbs'er meer tijd om hun gedrag aan te passen. Maar na de kritiek op het verlofbeleid van de tbs-klinieken is de kans dat een tbs'er nog van de longstay-afdeling komt steeds kleiner geworden. Volgens de RSJ "dreigt longstay daarmee een verkapte vorm te worden van levenslange opsluiting."

Liselotte Buitelaar

Buitelaar bekeerde zich tot de islam en als ze gaat zwemmen trekt ze een 'hijood' aan. Dit zwempak, dat de bijnaam 'boerkini' heeft gekregen, laat alleen haar handen, voeten en gezicht vrij. De boerkini kwam de de afgelopen week landelijk in het nieuws omdat het Hanzebad in Zwolle Buitelaar de toegang ontzegde. Het zwembad beriep zich op het kledingreglement. Een half jaar geleden namen bezoekers van het Hanzebad aanstoot aan een zwemster in boerkini. Vervolgens besloot het bestuur in voorkomend geval de boerkini voortaan te weigeren.
Na overleg met de gemeente besloot het Hanzebad vandaag toch zwemsters in boerkini binnen te laten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')