Met d'r LOI cursus: 'Ow, als je minder gaat eten, en ook nog eens minder vet, dan val je af'quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mens heeft 7 miljoen euro verdiend door te zeggen dat we een boterham met kaas moeten eten.
Serieus.
En meer heeft ze ook niet te melden.
Die zijn toch failliet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:06 schreef Aoristus het volgende:
Alweer Sonja Bakker? Dat mens hoort bij tell sell ofzo.
Dat idee krijg ik ook.. maarja ze kan ook moeilijk de hele tijd janken..quote:Dat grietje ziet er ook niet echt uit alsof het haar wat kan schelen
precies, dat weet je met soldaten, dus daar kun je je op instellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook.. maarja ze kan ook moeilijk de hele tijd janken..
Nina China...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Daar staat toch een knappe verzameling tenenkrommende cabaretiers
oeh wat sneu ditquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Daar staat toch een knappe verzameling tenenkrommende cabaretiers
Ze is vurig inderdaad. Er zou eigenlijk af en toe iemand op een pauw moeten slaan om de zin af te sluitenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Haha Wang is boos
Dat vind ik dus ook, we moeten de Amerikanen laten vallen en China daarvoor in de plaats gaan volgen. Er is een ongelooflijke cultuurslag gaande sinds de afgelopen 10-15 jaar. Waarom zouden we het argument nog vasthouden dat we bang moeten zijn voor de zogeheten communisten die het land zelf allang niet eens meer onder controle hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Laten we juist blij zijn dat in zo'n enorm groot land als china een enigszins rustig regime heerst, voor hetzelfde geld zou er in dit land een idiote ayatollah aan de macht zijn
ik vind het wel opwindend, zo'n hitsig chineesjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
wat een opwindend standje die wang
jee wat een nerveus mensjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Aoristus het volgende:
Lulu Wang![]()
Hoor je het eens van een Chineesje, waarom zou Erik van Muiswinkel zijn commentaar wel politiek mogen gebruiken en de Chinezen niet?
tjing tjang tjoengquote:
Het trieste is vooral dat een Nederlander zich meer inzet voor de mensenrechten van de Chinezen dan dat iemand van Chinese afkomst dat doet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef methan het volgende:
Die gek is nog nooit in China geweest maar denkt precies te weten hoe het zit. Loser!![]()
Respect voor dat Chinese vrouwtje.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mens heeft 7 miljoen euro verdiend door te zeggen dat we een boterham met kaas moeten eten.
Serieus.
En meer heeft ze ook niet te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |