abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56764300
Mooi hoe Spong even Peter op zijn nummer zette. Er is helemaal geen bewijs, juridisch gezien kan je helemaal niets met die uitzending van Peter. Maar Peter blijft maar volhouden dat ie bewijs heeft (alleen waarvan is nog niet helemaal duidelijk ). Joran de kletsmajoor loopt een vaag verhaal te vertellen terwijl hij een joint aan het roken is, ja daar kunnen ze wat mee in de rechtbank..

Peter R de Vries.
Telegraafjournalist.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56764369
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Raven_ het volgende:
Peter beoordeelt Joran vanuit de 30 jaar ervaring die hij heeft op het gebied van misdaadzaken en verslaggeving.
Spong heeft natuurlijk totaal niet verstand van strafzaken...
pi_56766442
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Daarvoor is die ene kerel advocaat en de andere niet.
En dat had Peter Rudolf zich moeten realiseren toen hij die beweringen dat het was opgelost uitsprak
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_56766468
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:02 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ja, dat zat ik me gedurende zijn hele gesprek ook af te vragen.

En dat over die vrouw en vriendin? Maar wie weet zat ie te veel in zijn ridderol. In die tijd waren meerdere vrouwen normaal.
Volgens mij is daar niet zoveel in veranderd
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_56766934
Ongeacht hoe je over de gasten denkt, ik vond het een geweldige (één van de beste) en ook zeer amusante aflevering, iedereen was uiterst scherp, ook P&W, vooral de Vries en Spong waren zeer aan elkaar gewaagd, maar gelukkig niet tenenkrommend genant elkaar aftroevend, dat stoort me wel eens in interviews, wordt soms te persoonlijk. Zelfs die NS-man kwam goed uit de verf, ondanks dat de NS voortdurend onder vuur ligt. Mooie televisie...
pi_56824352
quote:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Azita, Arezo en Arita van het 'Comité Foute Kinderen Bestaan Niet' en Carla van Os van Defence For Children

Azita, Arezo en Arita
Azita, Arezo en Arita zijn Afghaanse asielzoekers. Ze wonen al jaren in Nederland, maar krijgen geen verblijfsvergunning. De reden hiervoor is dat hun vaders worden aangemerkt als '1F-vreemdeling'. Dit betekent dat er volgens het ministerie van Justitie 'ernstige redenen' bestaan om te veronderstellen dat deze ouder zich schuldig hebben gemaakt aan oorlogsmisdaden. Azita, Arezo en Arita vinden dat zij niet afgerekend mogen worden op de eventuele misdaden van hun vaders.

Juriste Carla van Os van Defence for Children maakt zich sterk voor de Afghaanse meiden. Volgens haar rammelt de 1F-aanduiding. De vaders van de Azita, Arezo en waren ooit in dienst van de Afghaanse overheid onder het regime van Mohammed Najibullah. Dit was nog voor de machtsovername door de talibaan. Zonder individueel onderzoek zijn alle overheidsdienaren uit die tijd aangemerkt als 1F-vreemdeling.
Meer over deze zaak op de website van Defence for Children

Johan Derksen
Ajax-erelid Uri Coronel onderzocht het beleid van Ajax in de afgelopen tien jaar en trok harde conclusies. Sinds de hoogtijdagen in 1995, toen Ajax de Champions League won, ging het met de Amsterdamse club snel bergafwaarts. De ambitie om een keer in de twee jaar landskampioen te worden, werd lang niet gehaald. Coronel laakt het technische beleid dat onvoldoende gebaseerd was op de lange termijn. Ajax trok zelfs spelers aan waarvan geen scoutingverslagwas opgemaakt. In het rapport van Coronel krijgt met name algemeen directeur Maarten Fontein het zwaar te verduren. In de profielschets van algemeen directeur, "dient thuis te zijn in de voetbalwereld", past Fontein niet. Hij kwam van Unilever.
Voetbalanalist Johan Derksen over het onderzoeksrapport. En wat vindt hij van de mogelijke benoeming van Marco van Basten tot hoofdcoach bij Ajax?

Jacqueline Cramer
De plaatsing van vier windmolens bij Woerden gaat niet door. Minister Cramer (VROM, PvdA) gaat over Ruimtelijke Ordening en volgens haar verrommelen de windmolens het landschap. Maar voor de minister van Milieu is de windmolen zo goed als onmisbaar om het aandeel duurzame energie op te krikken. Met de provincies maakte Cramer de afspraak dat er tot 2011 in elk geval 2000 megawatt aan energie bijkomt. De minister van VROM zit dus in een spagaat als ze ervoor kiest de verrommeling van het landschap tegen te gaan. Waar haalt ze dan de duurzame energie vandaan?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 18 februari 2008 @ 22:13:13 #207
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56825513
Johan Derksen.

Ingetuned vanavond.
pi_56825725
Asielzoekers en Minister Cramer.

Ik neem het wel op.
pi_56826105
De Snor vanavond!!!
٩๏̯͡๏)۶
pi_56826206
Vaut..
pi_56826250
Ik zal wel met een half oog een blik werpen, maar dit 'Afghaanse meiden' stoorde me al direct. Is al een statement op zichzelf, wat is er toch mis met dochters van etc etc. Of kinderen van pa/ma van verdachte regimes moeten worden toegelaten is open voor discussie, heb er even geen zin in, kan wel aan de gang blijven. Derksen is wel leuk, denk ik.
pi_56826449
pi_56827183
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Suko het volgende:
'Afghaanse meiden'
Dan word ik ook meteen kriebelig.
  maandag 18 februari 2008 @ 23:09:26 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56827242
Ik sla vandaag over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2008 @ 23:10:42 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56827274
Snor heeft een goede opmerking: Zoetermeer de lelijkste plaats van NL
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56827303
Waarom gooien ze die molens niet in 't ijsselmeer, kabeltje naar land en niemand heeft er last van .
pi_56827372
Een minister met twee petten, kan niet goed zijn. Overigens zijn windmolens op rij best mooi, een enkele bij een boerderij niet, takkeherrie ook eigenlijk. Ik geloof het verder wel, morgen weer een dag.
pi_56827391
Witteman heeft m'n idee gejat .
pi_56827423
Ze lieten net een kaartje van Nederland zien, waarop de windmolendichtheid was aangegeven. Goh waarom zouden er zo weinig windmolens in het Oosten van het land staan? Omdat het minder hard waait misschien. ;-)
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_56827464
Ah ik val er precies op het juiste moment in
pi_56827468
Wat een vaag mens is het toch die Cramer. Ze lult op zo'n manier dat iedereen het kan verzinnen. Er komt echt niets zinnigs uit dat mens.
  maandag 18 februari 2008 @ 23:17:19 #222
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56827478
Who cares of Ajax op de beurs blijft of niet. Het is maar voetbal.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 18 februari 2008 @ 23:18:26 #223
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56827513
bwoa, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in dat geouweneel van Johan Derksen
pi_56827787
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef jakees het volgende:
Wat een vaag mens is het toch die Cramer. Ze lult op zo'n manier dat iedereen het kan verzinnen. Er komt echt niets zinnigs uit dat mens.
Jammer is dat. Volgens mij kan ze best wat, maar op televisie over haar beleid vertellen is niet haar sterkste kant. Niet alleen nu, maar ook in eerdere interviews sprak ze warrig.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_56827977
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gooien ze die molens niet in 't ijsselmeer, kabeltje naar land en niemand heeft er last van .
Waar moet ik dan varen met te vette boot?
Waar?
pi_56827987
Pauw vraagt gewoon door .
pi_56828005
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Waar moet ik dan varen me te vette boot?
Slalommen eromheen, des te leuker .
pi_56828215
Die meisjes zijn wel erg goed gebekt, alsof ze strak geïnstrueerd zijn of zo.

Zo goed gebekt en dan niet de waarheid vragen aan je eigen pa .
pi_56828242
Hypocriet, Maxima maken ze zelfs prinses, haar pappie was de rechterhand van een massamoordernaar.
pi_56828283
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef DrDentz het volgende:
haar pappie was de rechterhand van een massamoordernaar.
Sodemieter op zeg!
  maandag 18 februari 2008 @ 23:47:51 #231
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56828298
Maizena vind ik wel een beetje laf dat ze haar vader zo laat vallen
pi_56828357
VMBO, volgend jaar examen, 5e jaar
  maandag 18 februari 2008 @ 23:50:01 #233
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_56828359
roc kindertjes. Ik denk dat ze betere kansen hebben in Afghanistan..
pi_56828388
Ook nog reclame maken, ik geloof geen bal van die geïnstrueerde kids .
pi_56828409
Onee, Jack Spijkerman komt terug
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2008 @ 23:52:07 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56828423
CHina Lied met v Muiswinkel, Cheque SPijkerman en Vincent Bijlo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56828672
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
Vincent Bijlo
Vol pompen met lood en laten afzinken in een meer naar keuze..
pi_56828696
Sinds wanneer is vmbo 5 jaar?

Matige uitzending, omdat het statement er te dik op lag. Voetbal was ook niet echt boeiend.
De meiden kunnen volgend jaar hoogstwaarschijnlijk hun verblijfsvergunning wel tegemoet zien.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:05:07 #239
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56828714
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef Raven_ het volgende:
Sinds wanneer is vmbo 5 jaar?

Matige uitzending, omdat het statement er te dik op lag. Voetbal was ook niet echt boeiend.
De meiden kunnen volgend jaar hoogstwaarschijnlijk hun verblijfsvergunning wel tegemoet zien.
En dat vind je onterecht? Na 10 jaar in Nederland gewoond te hebben?
pi_56828777
Begrijpend lezen is ook een vak.
pi_56829508
luister graag naar derksen. Ben het niet altijd met hem eens maar heeft tenminste een mening, vaak verpakt met een vleugje humor.
In zoetermeer is hij ook even niet welkom....
pi_56831104
Net het restant bekeken en wat is zo'n talkshow toch afhankelijk van de gasten. Heb me danig zitten ergeren aan die Afghaanse meisjes. Zo gebekt maar niet echt willen ingaan op de achtergronden van pa, ééntje zei zelfs dat we dan maar haar boekje moesten lezen en maakte schaamteloos reclame voor de de docu van vanavond. (en nee niet terug naar eigen land, alleen voor vakantie, dat dan weer wel) En van die Juriste Carla van Os kreeg ik uitslag, ach ja, 't is tenslotte haar broodwinning moet je maar denken. En ik vind zeker niet dat kinderen van foute ouders zonder meer recht hebben op een verblijfsvergunning, lekker makkelijk, hierheen vluchten (voor redenen die niemand echt weet) en je kinderen zijn verzekerd van een goede toelomst. Iets meer kritische aanpak van P&W was wenselijk geweest. Derksen was leuk maar of de combie Cruijff van Basten < die het durfde Huntelaar niet op te stellen, echt Ajax zal redden? En John Jaakke staat op de nominatie persoonsbeveiling te krijgen, compleet de grond ingeboord...
pi_56841675
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Erik van Muiswinkel, Jeroen van Merwijk en anderen zingen vanavond voor het eerst hun protestlied tegen de Olympische Spelen in China. Lulu Wang reageert hierop. Ook Sonja Bakker schuift aan. Verder aandacht voor de nasleep van de 'friendly fire incidenten' begin dit jaar in Uruzgan
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56847293
zielig dat die sjek spijkerman ook weer even de politiek correcte lullo komt uithangen vanavond
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 februari 2008 @ 22:42:26 #245
862 Arcee
Look closer
pi_56848680
Sonja Bakker.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56848826
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
Sonja Bakker.
Waarom is ze er weer? Ze is toch al eens bij P&W geweest en doet toch niet iets nieuws ofzo?
pi_56848912
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
Sonja Bakker.
Jammer is dat inderdaad. In elk programma vind ik 'r niets
Villa Felderhof met haar was verschrikkelijk
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:53:52 #248
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56849052
Ik denk dat ik vanavond maar eens oversla.
pi_56849146
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Waarom is ze er weer? Ze is toch al eens bij P&W geweest en doet toch niet iets nieuws ofzo?
Ze gaat proberen Engeland te 'veroveren' ze gaat de strijd aan met de super-Britse 'fish and chips' Site van P&W. Vanwege dit mens en Lulu sla ik maar over. Op Spijkerman zit ik trouwens ook niet te wachten, probeert zeker weer een weg terug te schoffelen naar de Vara met het meezingen van een protestlied, en wat nou als hij nog bij de commerciëlen zat en deze hadden de rechten verworven voor Oympische sportuitzendingen vanuit China????
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 februari 2008 @ 23:02:37 #250
862 Arcee
Look closer
pi_56849333
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer is dat inderdaad. In elk programma vind ik 'r niets
Villa Felderhof met haar was verschrikkelijk
Dat mens heeft 7 miljoen euro verdiend door te zeggen dat we een boterham met kaas moeten eten.

Serieus.

En meer heeft ze ook niet te melden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')