Woehquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef golfer het volgende:
Zometeen: Peter R. de Vries, Gerard Spong, Aad Veenman en Victor Reinier.
Spong versus De Vries lijkt mij wel aardig.
onleuk ditquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef Aoristus het volgende:
Tjemig, gaat het nu weer om Joran van der Sloot.
Onleukquote:
ik bedoelde onleuk dat ze er nou weer aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef Aoristus het volgende:
OnleukOp een gegeven moment is het tijd voor iets nieuws. Zoals die massamoord in Amerika bijvoorbeeld.
Dagvaardt de Vries, of laat het met rust. Dit is een gebed zonder end.
Wat een vreselijke kerel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef vw_caddy het volgende:
Joran, je hebt een nieuwe advocaat.
Jup. Was dit ook niet die kerel die met studenten Wilders voor de rechter wil slepen?quote:
Die kerel viel me ook al op, hij zit zo wezenloos om zich heen te kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ik bedoelde onleuk dat ze er nou weer aandacht aan besteden.
het is sowieso weer een herhaling van zetten.
niks nieuws.
wat is die kerel in het publiek achter de Vries scheel zeg:)
Ik vind het bijzonder triest.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Damn. Wat een zeikerds hier op het forum.
Dit is toch prachtig!
Daarvoor is die ene kerel advocaat en de andere niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik vind dit wel amusant: 2 haantjes die elkaar vliegen proberen af te vangen.
Spong heeft alleen het grote voordeel dat hij z'n beweringen wel juridisch kan onderbouwen en Peter Rudolf niet.
Ik vind dat Peter zich bijzonder goed heeft verdedigd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Aoristus het volgende:
Peturr R is going down
Maakt niet uit, het lot heeft bepaald dat het een lul is die buiten zijn boekje heeft geopereerd. Hij was nog stommer om een keer te vertellen dat hij van dit soort zaken wil pensionerenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind dat Peter zich bijzonder goed heeft verdedigd.
Het lot.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het lot heeft bepaald dat het een lul is die buiten zijn boekje heeft geopereerd. Hij was nog stommer om een keer te vertellen dat hij van dit soort zaken wil pensioneren
oke, er zit een reden achterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Victor Reinier, die moet zijn baard er snel afhalen
of anders gezegd, wat ziet hij eruit.
In al die zaken heeft Peturr R er wel voor gezorgd dat de media het niet interessant genoeg vond om de centrale persoon er uit te lichten. Met Joran van der Sloot kun je niet anders. Eindelijk wordt duidelijk wat voor een telegraafklootzak Peturrr R is. Ik vind dat goed. Zoiemand moet op tijd een tik op zijn jatten krijgen, zodat duidelijk wordt dat de wet iets anders is dan datgene wat 'het volk' wilquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het lot.Bij al zijn eerdere verborgen camera-acties is er - bijna - nooit een bokkelul geweest die er kritiek op had.
Aha.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
iets over uurtarief ofzo. Spong zei dat de vis van morgen in de krant van vandaag wordt verpakt. Je kon het niet verstaan
Ja, dat zat ik me gedurende zijn hele gesprek ook af te vragen.quote:Wat was er dan wel gebeurd?
Daar kan haaibaaike je vast vanalles over vertellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Ik moet toch eens 'de bladen' gaan lezen of een keer naar Boulvard ofzo gaan kijken om te snappen waar dat met die acteur over ging.
Z'n vriendin was uit het raam gevallen/ gesprongen/geduwd, maar dat was niet waar ofzo?
Wat was er dan wel gebeurd?
En hij heeft naast die vriendin ook nog een vrouw, want hij zei dat z'n omgeving zo'n last hadden gehad van de berichtgeving erover en toen noemde hij z'n ouders, familie, vrouw en kinderen?
Dude, hij wist geeneens hoe hij zijn Lutherse lijst van inconsistenties op de glazen entreewand van het binnenhof moest bevestigenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het zou zijn geweest als Peter daadwerkelijk succesvol zou zijn geweest in de politiek. Hij zou toch gewoon elke debat winnen. Peter vs Balkenende, dat zou echt prachtig zijn geweest.
De Vries doet niets anders dan psychiatertje spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:00 schreef Raven_ het volgende:
Haha. hij bleef tenminste in zijn journalistieke gebied. Spong ging voor psychiater spelen waarna de een na de andere onzin uitspraak over tafel ging.
Hier de bevestiging :deel 2 Victor Reinier moet ook springen van twee hoog #2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar kan haaibaaike je vast vanalles over vertellen.
Een tijdje geleden stond er in de krant dat zijn vriendin een zelfmoordpoging had gedaan en daar wilde hij niets over vertellen.
Dus als ik mezelf blijf krijg ik ook gelijk? Nou ik ben op dit moment mezelf en vertel je dat ik water in wijn verander.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Raven_ het volgende:
De Vries blijft zichzelf. Spong gaat met allerlei termen smijten waar hij niets vanaf weet.
Spong heeft natuurlijk totaal niet verstand van strafzaken...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Raven_ het volgende:
Peter beoordeelt Joran vanuit de 30 jaar ervaring die hij heeft op het gebied van misdaadzaken en verslaggeving.
En dat had Peter Rudolf zich moeten realiseren toen hij die beweringen dat het was opgelost uitsprakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Daarvoor is die ene kerel advocaat en de andere niet.
Volgens mij is daar niet zoveel in veranderdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:02 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me gedurende zijn hele gesprek ook af te vragen.
En dat over die vrouw en vriendin? Maar wie weet zat ie te veel in zijn ridderol. In die tijd waren meerdere vrouwen normaal.
quote:Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Azita, Arezo en Arita van het 'Comité Foute Kinderen Bestaan Niet' en Carla van Os van Defence For Children
Azita, Arezo en Arita
Azita, Arezo en Arita zijn Afghaanse asielzoekers. Ze wonen al jaren in Nederland, maar krijgen geen verblijfsvergunning. De reden hiervoor is dat hun vaders worden aangemerkt als '1F-vreemdeling'. Dit betekent dat er volgens het ministerie van Justitie 'ernstige redenen' bestaan om te veronderstellen dat deze ouder zich schuldig hebben gemaakt aan oorlogsmisdaden. Azita, Arezo en Arita vinden dat zij niet afgerekend mogen worden op de eventuele misdaden van hun vaders.
Juriste Carla van Os van Defence for Children maakt zich sterk voor de Afghaanse meiden. Volgens haar rammelt de 1F-aanduiding. De vaders van de Azita, Arezo en waren ooit in dienst van de Afghaanse overheid onder het regime van Mohammed Najibullah. Dit was nog voor de machtsovername door de talibaan. Zonder individueel onderzoek zijn alle overheidsdienaren uit die tijd aangemerkt als 1F-vreemdeling.
Meer over deze zaak op de website van Defence for Children
Johan Derksen
Ajax-erelid Uri Coronel onderzocht het beleid van Ajax in de afgelopen tien jaar en trok harde conclusies. Sinds de hoogtijdagen in 1995, toen Ajax de Champions League won, ging het met de Amsterdamse club snel bergafwaarts. De ambitie om een keer in de twee jaar landskampioen te worden, werd lang niet gehaald. Coronel laakt het technische beleid dat onvoldoende gebaseerd was op de lange termijn. Ajax trok zelfs spelers aan waarvan geen scoutingverslagwas opgemaakt. In het rapport van Coronel krijgt met name algemeen directeur Maarten Fontein het zwaar te verduren. In de profielschets van algemeen directeur, "dient thuis te zijn in de voetbalwereld", past Fontein niet. Hij kwam van Unilever.
Voetbalanalist Johan Derksen over het onderzoeksrapport. En wat vindt hij van de mogelijke benoeming van Marco van Basten tot hoofdcoach bij Ajax?
Jacqueline Cramer
De plaatsing van vier windmolens bij Woerden gaat niet door. Minister Cramer (VROM, PvdA) gaat over Ruimtelijke Ordening en volgens haar verrommelen de windmolens het landschap. Maar voor de minister van Milieu is de windmolen zo goed als onmisbaar om het aandeel duurzame energie op te krikken. Met de provincies maakte Cramer de afspraak dat er tot 2011 in elk geval 2000 megawatt aan energie bijkomt. De minister van VROM zit dus in een spagaat als ze ervoor kiest de verrommeling van het landschap tegen te gaan. Waar haalt ze dan de duurzame energie vandaan?
Dan word ik ook meteen kriebelig.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Suko het volgende:
'Afghaanse meiden'
Jammer is dat. Volgens mij kan ze best wat, maar op televisie over haar beleid vertellen is niet haar sterkste kant. Niet alleen nu, maar ook in eerdere interviews sprak ze warrig.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef jakees het volgende:
Wat een vaag mens is het toch die Cramer. Ze lult op zo'n manier dat iedereen het kan verzinnen. Er komt echt niets zinnigs uit dat mens.
Waar moet ik dan varen met te vette boot?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gooien ze die molens niet in 't ijsselmeer, kabeltje naar land en niemand heeft er last van.
Slalommen eromheen, des te leukerquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Waar moet ik dan varen me te vette boot?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |