Dan word ik ook meteen kriebelig.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Suko het volgende:
'Afghaanse meiden'
Jammer is dat. Volgens mij kan ze best wat, maar op televisie over haar beleid vertellen is niet haar sterkste kant. Niet alleen nu, maar ook in eerdere interviews sprak ze warrig.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:17 schreef jakees het volgende:
Wat een vaag mens is het toch die Cramer. Ze lult op zo'n manier dat iedereen het kan verzinnen. Er komt echt niets zinnigs uit dat mens.
Waar moet ik dan varen met te vette boot?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gooien ze die molens niet in 't ijsselmeer, kabeltje naar land en niemand heeft er last van.
Slalommen eromheen, des te leukerquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Waar moet ik dan varen me te vette boot?![]()
Sodemieter op zeg!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef DrDentz het volgende:
haar pappie was de rechterhand van een massamoordernaar.
En dat vind je onterecht? Na 10 jaar in Nederland gewoond te hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef Raven_ het volgende:
Sinds wanneer is vmbo 5 jaar?
Matige uitzending, omdat het statement er te dik op lag. Voetbal was ook niet echt boeiend.
De meiden kunnen volgend jaar hoogstwaarschijnlijk hun verblijfsvergunning wel tegemoet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |