LOL, ik benieuwd naar het geluidje onder de knop vanavond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
Gaan ze het hebben over die foto bij het artikel over homo's in de krant en keuren ze dat af om vervolgens zelf op de achtergrond een foto van 2 zoenende mannen te projecteren.
nee, hij mag nog.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:24 schreef Tism het volgende:
Wat nou weer!?..Heb ik Boeijen al gemist??..
Precies, dat hoeft het leger toch niet te doenquote:
Er zijn zoveel ziekenhuisseries dat een omscholingsklasje acteur - verpleger toch gauw gevuld moet kunnen worden.quote:
Nou, bij nader inziens zou dat idd niet eens zo gek idee zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ziekenhuisseries dat een omscholingsklasje acteur - verpleger toch gauw gevuld moet kunnen worden.
Gaan ze het weer over China wel dan nie naar China, naar de olympic hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman: Sanne Keizer, Peter Slager (Bløf), Mark Rutte en Herman Pleij.
Pleij en Rutte mogen weer een keer van hun abonnement bij P&W gebruik maken.
Inderdaad. Zou een goede reden zijn om het hele programma te schrappen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Gaan ze het weer over China wel dan nie naar China, naar de olympic hebben.
Begint eentonig te worden bij P&W...elke avond hetzelfde gezeik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Gaan ze het weer over China wel dan nie naar China, naar de olympic hebben.
Precies, en dan ook nog eens minimaal één keer per week bij duhwuhduhduhpuntvarapuntenel. We weten nu wel dat de mensenrechten in China geschonden worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:56 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Begint eentonig te worden bij P&W...elke avond hetzelfde gezeik.
Yup. Bij P&W meen ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef SCH het volgende:
Jacco Verhaeren had anders een steengoed verhaal afgelopen weekend, heeft die ook nog ergens aan tafel gezeten?
Dat ga je nu horen!..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
ik ben een beetje te laat. Waarvoor hebben ze Herman Pleij uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |