quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Weekend DNA staat trouwens reeds in de programmering @ 3FM.nl
En zie wat voor een omschrijving erbij staat...
quote:Zet twee bruisende jonkies in de 3FM studio, barrikadeer de deur en kijk wat voor puinhoop je aantreft na 3 uur. Domien en Annemieke (D & A) maken van je zaterdagavond een feest! Met hen over je speakers wil je zelf de deur niet meer uit.
Zou leuker zijn geweest als hij een shift had overgenomen bij de TOP SR van een andere DJ.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:31 schreef broer het volgende:
Die Stenders is ook echt wat ze noemen een RadioDier, hè? Hij presenteert nu gewoon op KX Radio. Held! (En jammer dat ik er nu pas aan denk...)
Jammer dat er niet staat 'Zet twee dampende en tevens ook stampende jonkies in de 3FM-studio...'quote:
KX heeft geen webcam, en Rob maakt zijn uitzendingen altijd vanaf zijn eigen zolderkamer in Almere. Geen idee dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zit hij daar live of is het opgenomen?
En of ik de clip heb gezien, ik heb hem ten tijde van de release kapot gedraaid en bekeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je de clip al eens gezien? die is zeker de moeite waard om ook even te checken.![]()
Top 2000 lijst vind ik weinig boeiend.
Gelukkig maar, want dan zou het echt klinken alsof ze wekelijks On Air seks gaan hebben...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat er niet staat 'Zet twee dampende en tevens ook stampende jonkies in de 3FM-studio...'
Och, een beetje Ekdom-taal hier en daar...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dan zou het echt klinken alsof ze wekelijks On Air seks gaan hebben...
Kan zo maar verkeerd geintrepeteerd worden door een niet-kennerquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, een beetje Ekdom-taal hier en daar...
Ik denk dat het live is. Maar áls het is opgenomen, is het in ieder geval ná de Serious Request gedaan, want hij heeft het erover.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zit hij daar live of is het opgenomen?
Dit was pas de 2e keer dat ik de clip zag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
En of ik de clip heb gezien, ik heb hem ten tijde van de release kapot gedraaid en bekeken.
Lees even terug, dan had je het zelf al gevonden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef badeend3fm het volgende:
weet iemand het programma van vanavond??
Billy Joel - We didn't start the fire staat er gelukkig ook op. Ik kan het inmiddels ook al half meezingen tot halverwege het nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit was pas de 2e keer dat ik de clip zag.![]()
![]()
Zie dat Queen ook nog op de lijst staat.de uitvoering van Is this the world we created? opgenomen tijdens het legendarische concert in het Wembley Stadium is echt magnifiek!
Geen Stenders en waarschijnlijk ook geen Ekdom.... Rudy - Paul en Veenstra dan maar?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef broer het volgende:
En hij zegt heel stellig dat hij volgend jaar niet weer in het glazen huis wil.
Rudy, Domien en Veenstra. Of Annemieke voor de dampende hete momenten in het huis.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen Stenders en waarschijnlijk ook geen Ekdom.... Rudy - Paul en Veenstra dan maar?
Een vrouw zou voor de verandering wel weer leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Rudy, Domien en Veenstra. Of Annemieke voor de dampende hete momenten in het huis.
Mackay Mackay!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy wie?
Hoewel het denk ik leuke radio op zou leven wanneer je Domien, Annemieke en Michiel in het huis zou zetten, weet ik niet of ze het ook de hele week vol zouden houden. 'k bedoel, 't zijn wel "de jonkies"...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rudy, Domien en Veenstra. Of Annemieke voor de dampende hete momenten in het huis.
Zorg er eens voor dat Rudy hier ook eens gaat posten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy wie?
Ik was lang in de veronderstelling geweest dat hij half Brits is en MacKay heette.quote:
Dat is wel grappig want Rudy vertelde gisteren wat over zijn roots. Zijn roots leiden naar Scotland en zijn achternaam spreek je ook eigenlijk heel anders uit, MacKay inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was lang in de veronderstelling geweest dat hij half Brits is en MacKay heette.
FOK! heeft een 'wachtwoord vergeten'-functie.quote:
Nu spreken ze het uit als in Roy Ma-Kaay, de voetballer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel grappig want Rudy vertelde gisteren wat over zijn roots. Zijn roots leiden naar Scotland en zijn achternaam spreek je ook eigenlijk heel anders uit, Mackay inderdaad.
Preciesquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu spreken ze het uit als in Roy Ma-Kaay, de voetballer.
quote:PET SHOP BOYS - LEFT TO MY OWN DEVICES 441 zaterdag | 07-08
PET SHOP BOYS - SUBURBIA 537 zaterdag | 00-01
PET SHOP BOYS - IT'S A SIN 611 vrijdag | 18-19
PET SHOP BOYS - ALWAYS ON MY MIND 913 donderdag | 17-18
PET SHOP BOYS/DUSTY SPRINGFIELD - WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS 1183 woensdag | 19-20
PET SHOP BOYS - DOMINO DANCING 1634 dinsdag | 08-09
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 526 zaterdag | 00-01 GUANO APES - LORDS OF THE BOARDS 527 zaterdag | 00-01 GUNS N' ROSES - DON'T CRY 528 zaterdag | 00-01 HEIDEROOSJES - LEKKER BELANGRIJK 529 zaterdag | 00-01 GENESIS - LAND OF CONFUSION 530 zaterdag | 00-01 QUEEN - IS THIS THE WORLD WE CREATED? 531 zaterdag | 00-01 HEATHER NOVA - LONDON RAIN 532 zaterdag | 00-01 INCUBUS - LOVE HURTS 533 zaterdag | 00-01 INFADELS - LOVE LIKE SEMTEX 534 zaterdag | 00-01 JEWEL - HANDS 535 zaterdag | 00-01 GREENDAY - WORKING CLASS HERO 536 zaterdag | 00-01 FRANZ FERDINAND - WALK AWAY 537 zaterdag | 00-01 PET SHOP BOYS - SUBURBIA 538 zaterdag | 00-01 JET - ARE YOU GONNA BE MY GIRL |
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beste mensen, ik ga er weer vandoor. tot volgende week vrijdag bij de eerste MYA!
Vind het eigenlijk niet zo heel ergquote:
Absoluut! mzzl.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beste mensen, ik ga er weer vandoor. tot volgende week vrijdag bij de eerste MYA!
Zometeen Annemieke dus er zullen vast nog wel wat mensen blijven luisteren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
ok, wie van jullie gaat me allemaal helpen de nacht door te komen? Ik moet zoals elk zichzelf respecterend meisje natuurlijk op tijd bij de winkel zijn voor een koopje! En daarna naar de sportschool zodat wat ik gekocht heb ook sexie gaat staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |