China?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef Merel het volgende:
en ik had me de omgeving en alles precies zo voorgesteld
Ja ik weet het, maar tochquote:
na bladzijde 50 moest ik mij echt dwingen om het boek weg te leggen, anders had ik heel de nacht doorgelezenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil eerst het boek nog lezen voor ik naar de film ga, maar ik kwam niet door de eerste bladzijdes van het boek heen. Gewoon eens voor gaan zitten.
ben begonnen te lezen in een drukke trein, als k het boek weer heb ( nu is mijn mams hem aan het lezen) dan moet ik gewoon op de bank,. bak thee dr bij en dan lekker lezen. Dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 14 januari 2008 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na bladzijde 50 moest ik mij echt dwingen om het boek weg te leggen, anders had ik heel de nacht doorgelezen
Ik vond het boek de eerste paar bladzijdes ook lastig, maar daarna leest het een stuk beter.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil eerst het boek nog lezen voor ik naar de film ga, maar ik kwam niet door de eerste bladzijdes van het boek heen. Gewoon eens voor gaan zitten.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:31 schreef parselmouth het volgende:
Hele mooie film, heb 'm net gezien in de bios. Goede verfilming van het boek inderdaad. En natuurlijk zijn er wat dingen weggelaten en ingekort, maar dat kan ook niet anders natuurlijk. Vond het alleen jammer dat Assef totaal niet meer te herkennen was, denk dat de confrontatie tussen de volwassen Amir en Assef daarom voor mensen die het boek niet gelezen hebben best verwarrend was. Assef had als tiener een behoorlijk lichte huid en lichte ogen, terwijl hij als volwassene erg donker was en donkerdere ogen had.
Ik hoop dat A Thousand Splendid Suns ook verfilmd gaat worden, want dat boek vond ik persoonlijk nog veel aangrijpender en mooier dan The Kite Runner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een prachtig verhaal, de film vond ik persoonlijk wat minder in vergelijking met het boek (zoals wel vaker is met boekverfilmingen) maar ik vond het toch een prachtige verfilming. Ik mistte persoonlijk een paar stukjes uit het boek maar vond hem absoluut de moeite waard om te zien. Niet de beste film van het jaar trouwens maar wel een fantastisch begin van dit jaar op het gebied van films, waren meer boekverfilmingen maar zo sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |