abonnement Unibet Coolblue
pi_56113657


De opdrachten De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

De kandidaten - Annette - Exit in aflevering 2 - Coen - Dennis - Dunya - Edo - Georgina - Joris - Nicolette - Exit in Aflevering 1 - Patrick - Regina

Wie wat waar? Wie is de mol 2008 is te zien van 3 januari tot 6 maart. Elke donderdag, 20:30 uur op Ned. 1. Herhalingen op de woensdag erna om 13.55 uur op Ned. 2

Vorige delen WIDM 2008 #1 Eerste kandidaat bekend! WIDM 2008 #2 - We zijn begonnen *O* WIDM 2008 #3: Gitaarmuziek WIDM 2008 #4: Aflevering 2 is aanstaande!

Deze OP is hier te vinden.

Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.
No bitch to me
pi_56113674
Die andere was eerder.

Is fok bij iedereen zo traag??
No bitch to me
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:34:47 #3
88233 Steve
Still the best.
pi_56113731
Deze titel is wel erg spoilerig.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56113759
Misschien is Patrick wel de mol...Georgina zei dat ze nu zeker wist wie de mol was en dat toen het tussen haar en Patrick ging zij al wist dat zij eruit zou gaan.

Ook vond ik hem gewoon erg verdacht deze aflevering, hoewel ik hem nooit verdacht heb!
Wat een heerlijk spel!!!!!!!!!!!
pi_56113779
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Deze titel is wel erg spoilerig.
Spoilerig? Het leed is toch al geschied??
pi_56114023
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Spoilerig? Het leed is toch al geschied??
Niet iedereen heeft al gekeken.
pi_56114155
Ik hou het op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:50:37 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56114191
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')