...want alles op tv moet écht zijn? ...als het er maar goed uitziet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:25 schreef Werewolf het volgende:
Erg realistisch ook...
http://www.dumpert.nl/med(...)r_grylls_is_nep.html
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
...want alles op tv moet écht zijn? ...als het er maar goed uitziet.
Ik zou liever omkomen van de hongerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef Kreator het volgende:
Briljant filmpje wel (vooral de laatste minuut):
http://www.vkmag.com/videos/videos_bear_grylls_vs_kameel
Ja, die kneuzen met achterlijke motoren van ze bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef OldJeller het volgende:
Ray Mears was eerst.
Is soms wel interessant om te zien met wat ze allemaal wel niet kunnen overleven.
Zolang het programma zich daar vooral op richt en niet op de presentator is het goed.
Discovery Channel e.d. zijn toch allemaal al naar de klote met die reallife soaps.
Of omkomen van de dorst http://youtube.com/watch?v=KEIYNvwXD0Qquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou liever omkomen van de honger
Laatst zag hij een kikker rondhuppelen, pakt 'm en bijt z'n kop eraf. Beetje de ingewanden eruit en hij neemt er een hapje van, zegt dat het voedzaam is en gooit de rest van die kikker wegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:18 schreef wart het volgende:
Erg toffe serie vind ik dit. Natuurlijk is Bear niet werkelijk zonder ondersteuning en zijn de route en scènes grotendeels volgens een vooropgezet plan, maar de stunts die hij uithaalt zijn toch vaak erg indrukwekkend. Positief is inderdaad dat er een lekker tempo in het programma zit.
En wat ie allemaal in zijn mond durft te stoppen...![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, die kneuzen met achterlijke motoren van ze bijvoorbeeld
Tuurlijk. Volgens mij had ik dat op zn forum gelezen van man vs wild, lijkt me ook normaal met al de rotzooi die hij eet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef OldJeller het volgende:
Vraag mij af of hij al eens iets heeft opgelopen of ziek is geworden door de dingen die hij heeft gegeten of gedronken uit de wildernis.
de manier waarop hij praat is zo geweldig, net alsof hij met beren en kaaimannen heeft lopen worstelen en daarna nog eens achtermna gezeten is door een kudde bizonsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kijk dit programma dus elke week en wat me opvalt is dat het volgens mij echt vet en vet nep is.
het is gewoon ongelofelijk, hij denkt dat alle kijkers lomp zijn?
Hij praat altijd alsof hij het vet zwaar heeft, lopen in de sahara, moerassen, dichtgegroeide bossen etc..
Maar hoe doet die camera man dat dan? die heeft het toch nog zwaarder
Hij eet alles rauw omdat hij schijnbaar honger heeft en eten nodig heeft, hij doet alsof hij dagen weinig eet omdat het gewoon moeilijk te krijgen is. wat eet die camera man dan? hij deelt zn gevange vis nooit
Hij maakt altijd 1 slaapplek, al is het op de noordpool, gaat daar in zn eentje liggen, waar ligt de camera man dan?
je ziet constant shots van enkele seconde waarin hij springt, duikt, klimt en weet ik veel wat. nooit is een shot van langer dan een minuut.
Geef mij maar Ray Mears, dit slaat gewoon nergens op.
in hoeverre ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef roepdeman het volgende:
Ik weet niet waarom mensen klagen, aan het begin van het programma staat duidelijk dat het geënsceneerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |