abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 januari 2008 @ 13:16:28 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56222251
http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm

Ik vind het wel een leuk programma om te zien. Bear is wel bijzonder vindingrijk en de snelheid van het programma maakt het toch wel een stuk aantrekkelijker dan de soms geestdodende momenten bij Ray Mears die 27 minuten lang vol lof praat over het bakken van een stuk brood boven een vuur in afrika.
Ik heb alleen geen idee of ik alle afleveringen al heb gezien, dus als iemand ergens een overzicht kan vinden....

Briljant filmpje wel (vooral de laatste minuut):

http://www.vkmag.com/videos/videos_bear_grylls_vs_kameel

Groetjes,

Krea.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 januari 2008 @ 13:18:07 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56222305
Oh. kan een mod ff Grills in Grylls veranderen in de TT? thx.

Official ESF Kreviewer dinsdag 22 januari 2008 @ 14:05:45 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56223731
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:25 schreef Werewolf het volgende:
Erg realistisch ook...
http://www.dumpert.nl/med(...)r_grylls_is_nep.html
...want alles op tv moet écht zijn? ...als het er maar goed uitziet.
pi_56224440
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

...want alles op tv moet écht zijn? ...als het er maar goed uitziet.
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel een beetje jammer.

Daarentegen heb ik me kostelijk vermaakt met de aflevering in de amazone in Ecuador waar onze 'held' eerst een bamboebrug had gebouwd welke jammerlijk kapot viel en daarna een vuur wilde maken wat niet wilde lukken omdat het in de amazone zo vochtig is.
Propte hij maar al het gras wat ie eerst in de fik wilde steken in zijn trui
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 januari 2008 @ 20:46:03 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56233864
Stormlooptopic.
pi_56238044
Jij en ik zijn zijn enige fans
pi_56238439
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef Kreator het volgende:

Briljant filmpje wel (vooral de laatste minuut):

http://www.vkmag.com/videos/videos_bear_grylls_vs_kameel
Ik zou liever omkomen van de honger . Maar ik ben ook absoluut geen survival type. Wel leuk programma trouwens.
X
X
X
pi_56238732
Ray Mears was eerst.

Is soms wel interessant om te zien met wat ze allemaal wel niet kunnen overleven.
Zolang het programma zich daar vooral op richt en niet op de presentator is het goed.
Discovery Channel e.d. zijn toch allemaal al naar de klote met die reallife soaps.
pi_56238897
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef OldJeller het volgende:
Ray Mears was eerst.

Is soms wel interessant om te zien met wat ze allemaal wel niet kunnen overleven.
Zolang het programma zich daar vooral op richt en niet op de presentator is het goed.
Discovery Channel e.d. zijn toch allemaal al naar de klote met die reallife soaps.
Ja, die kneuzen met achterlijke motoren van ze bijvoorbeeld
X
X
X
pi_56238950
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:12 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik zou liever omkomen van de honger
Of omkomen van de dorst http://youtube.com/watch?v=KEIYNvwXD0Q

Gek is ie wel
pi_59003806
Ik kijk dit programma dus elke week en wat me opvalt is dat het volgens mij echt vet en vet nep is.

het is gewoon ongelofelijk, hij denkt dat alle kijkers lomp zijn?

Hij praat altijd alsof hij het vet zwaar heeft, lopen in de sahara, moerassen, dichtgegroeide bossen etc..
Maar hoe doet die camera man dat dan? die heeft het toch nog zwaarder

Hij eet alles rauw omdat hij schijnbaar honger heeft en eten nodig heeft, hij doet alsof hij dagen weinig eet omdat het gewoon moeilijk te krijgen is. wat eet die camera man dan? hij deelt zn gevange vis nooit

Hij maakt altijd 1 slaapplek, al is het op de noordpool, gaat daar in zn eentje liggen, waar ligt de camera man dan?

je ziet constant shots van enkele seconde waarin hij springt, duikt, klimt en weet ik veel wat. nooit is een shot van langer dan een minuut.

Geef mij maar Ray Mears, dit slaat gewoon nergens op.
Nothing to see here, carry on
pi_59004037
Erg toffe serie vind ik dit. Natuurlijk is Bear niet werkelijk zonder ondersteuning en zijn de route en scènes grotendeels volgens een vooropgezet plan, maar de stunts die hij uithaalt zijn toch vaak erg indrukwekkend. Positief is inderdaad dat er een lekker tempo in het programma zit.

En wat ie allemaal in zijn mond durft te stoppen...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:14:10 #14
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59005895
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:18 schreef wart het volgende:
Erg toffe serie vind ik dit. Natuurlijk is Bear niet werkelijk zonder ondersteuning en zijn de route en scènes grotendeels volgens een vooropgezet plan, maar de stunts die hij uithaalt zijn toch vaak erg indrukwekkend. Positief is inderdaad dat er een lekker tempo in het programma zit.

En wat ie allemaal in zijn mond durft te stoppen...
Laatst zag hij een kikker rondhuppelen, pakt 'm en bijt z'n kop eraf. Beetje de ingewanden eruit en hij neemt er een hapje van, zegt dat het voedzaam is en gooit de rest van die kikker weg
Laat dat beest dan lekker zitten!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:01:49 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_59006682
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja, die kneuzen met achterlijke motoren van ze bijvoorbeeld
Inderdaad

Bear is trouwels wel briljant hoor, ook al is dan niet allemaal even echt
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2008 @ 13:08:42 #16
187254 Giertje
lets all make believe
pi_59010841
et zal wel niet allemaal even echt zijn mja je hebt ook extreme survival die gast doet alles alleen ook het filmen enzo das wel veel meer real
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_59010919
Vraag mij af of hij al eens iets heeft opgelopen of ziek is geworden door de dingen die hij heeft gegeten of gedronken uit de wildernis.
pi_59011883
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef OldJeller het volgende:
Vraag mij af of hij al eens iets heeft opgelopen of ziek is geworden door de dingen die hij heeft gegeten of gedronken uit de wildernis.
Tuurlijk. Volgens mij had ik dat op zn forum gelezen van man vs wild, lijkt me ook normaal met al de rotzooi die hij eet.

Bear
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:30:49 #19
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59015191
Bear.
pi_59015325
Ik weet niet waarom mensen klagen, aan het begin van het programma staat duidelijk dat het geënsceneerd is.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_59016470
Echt een super serie altijd erg vermakelijk. Al is het allemaal niet even echt maakt niet uit, de energie van Bear is echt fantastisch
pi_60386243
hahah net gezien, wat fucking geniaal

zit hij met een varaan te vechten om hem daarna te roosteren en op te eten. Van zijn broek maakt hij een visvangtool (knoop de 2 pijpen dicht), gebruikt linanen om de rivier af te zakken en een een net gedoode slang is zijn onbijt , even een hapje nemen, dan om de hals hangen om later op de dag verder te smikkelen, ik zie potentie voor een grote FOK reeks, briljant gewoon
pi_60386279
tijdje terug was hij in patagonie, alle weetjes paseren de revu, voordat je vallen maakt om dieren te vangen eerst je handen met schijt in smeren zodat ze de geur van mensenhanden niet meer ruiken, op zoek naar een lynx en van gras een ontbijt maken.
pi_60386403
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kijk dit programma dus elke week en wat me opvalt is dat het volgens mij echt vet en vet nep is.

het is gewoon ongelofelijk, hij denkt dat alle kijkers lomp zijn?

Hij praat altijd alsof hij het vet zwaar heeft, lopen in de sahara, moerassen, dichtgegroeide bossen etc..
Maar hoe doet die camera man dat dan? die heeft het toch nog zwaarder

Hij eet alles rauw omdat hij schijnbaar honger heeft en eten nodig heeft, hij doet alsof hij dagen weinig eet omdat het gewoon moeilijk te krijgen is. wat eet die camera man dan? hij deelt zn gevange vis nooit

Hij maakt altijd 1 slaapplek, al is het op de noordpool, gaat daar in zn eentje liggen, waar ligt de camera man dan?

je ziet constant shots van enkele seconde waarin hij springt, duikt, klimt en weet ik veel wat. nooit is een shot van langer dan een minuut.

Geef mij maar Ray Mears, dit slaat gewoon nergens op.
de manier waarop hij praat is zo geweldig, net alsof hij met beren en kaaimannen heeft lopen worstelen en daarna nog eens achtermna gezeten is door een kudde bizons

denk verder dat het wel echt is, die cameraman vliegen ze gewoon in en nee natuurlijk laten ze hem niet stikken als hij echt in de problemen komt, maar is dat erg

"full of proteins" (bij het zien van een duizendpoot)
pi_60386432
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef roepdeman het volgende:
Ik weet niet waarom mensen klagen, aan het begin van het programma staat duidelijk dat het geënsceneerd is.
in hoeverre ?

hij heeft in ieder gavel bij de special forces gezeten, daar heeft hij zijn complete survival opleiding gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')