quote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
En toch, als ik voor een nacht moest kiezen tussen Bianca en dat dode paard van een Minke.. dan liever Bianca!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
En toch, als ik voor een nacht moest kiezen tussen Bianca en dat dode paard van een Minke.. dan liever Bianca!
Ik zou de straat niet meer opdurven, geloof ik...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Ik blijf erbij hoor; als je jezelf zo op tv terugziet, en bijvoorbeeld commentaar van mensen hoort/leest, dan schaam je je toch dood voor je gedrag?
Of je kijkt wat verder en houdt de eer aan jezelf!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef winterapfel het volgende:
ze heeft vast haar talentenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Starlie het volgende:
Jeeeeeetje wat een eikel die Sander... gatver wat een kwal... Linda is echt het onderdanige typje... Vraag me af hoe lang die relatie nog stand gaat houden!
En die Biejankerd is een verwend wijf.... OOOOOO Wat LIEHIEFFF maar ik heb geen cadeautje voor jou... die arme Andries die moet haar liefde gewoon kopen anders krijgt ie volgens mij op zijn flikker... die jongen is echt TE goed...
Ik vind Minke & Carlos het leukstquote:Op woensdag 28 november 2007 22:04 schreef Hapertje het volgende:
Sander is a complete dork! Wat een eikel! En Andries kan ook niet veel goeds meer doen... schijnheilige hufters.
Van wat? Leukste stellen of mooiste appartementen?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef Hapertje het volgende:
Mijn top 4:
zoals ik, inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Handig, deze week een dubbele aflevering, zodat de finale op 5 december is. Weet je in ieder geval zeker dat zo'n beetje de helft van de doelgroep pakjes of surprises zit uit te pakken, ipv tv te kijken
Geldt ook voor mij, heel irritant. Maar ik ga ervan uit dat er in dit topic vast een goed verslag komtquote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef Petra76 het volgende:
[..]
zoals ik, inderdaadeen nee ik heb geen video
Haha, maar ik vind hun appartement wel het mooist. Ik zou voor die gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef DarkElf het volgende:
En op dat app van Sander en Linda zou ik niet bieden omdat ik , vooral hem, ze de overwinning echt niet gun
ik vind het wel mooi hoor maar ook veel te sprekend.. bijvoorbeeld die badkamer... zo donker..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, maar ik vind hun appartement wel het mooist. Ik zou voor die gaan.
Je hebt toch een computer.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef Petra76 het volgende:
[..]
zoals ik, inderdaadeen nee ik heb geen video
ik vind die hoek die Linda enquote:Op donderdag 29 november 2007 11:44 schreef k_man het volgende:
Zowel het appartement van Erik en Maartje, als dat van Linda en Sander spreken me wel aan. In de huidige staat lijkt me dat van Erik en Maartje mooier. Maar als je bij Linda en Sander al het meubilair eruit flikkert en het opnieuw inricht, denk ik dat het nog mooier is.
vorig jaar stond dat allemaal op www.flapdoodle.nl maar dit jaar niet helaas :-(quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef WouterTwee het volgende:
Weet iemand of er een lijst te vinden is met alle muziek die tijdens de afleveringen te horen is?
Hé, de woning van Linda en Sander is van Funda afgehaald. Waarom zou dat zijn?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:50 schreef Michiel72 het volgende:
Funda heeft de appartementen online staan:
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/019/230_klein.jpg]afbeelding ] Erik & Maartje[/url]
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/033/193_klein.jpg]afbeelding ] Carlos & Minke[/url]
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/018/211_klein.jpg]afbeelding ] Sander & Linda[/url]
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/216/823_klein.jpg]afbeelding ] Andries & Bianca[/url]
Als er een wijziging plaatsvind bij een woning en de woning wordt opnieuw naar Funda verstuurd krijg je ook een andere link, dus het kan zijn dat de woning er nog wel opstaat maar dat er iets veranderd is, waardoor deze link dus niet meer werkt!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, de woning van Linda en Sander is van Funda afgehaald. Waarom zou dat zijn?
Hmmm nou ja vanavond zullen we het weten!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef k_man het volgende:
Nee, de woning staat er echt niet meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 05-12-2007 20:18:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de moeite waard om te kijken dus.
Mike, een reactie sluiten is niet handig als ik hem nog wil editten.
Had je m maar gelijk in spoilers moeten zettenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:21 schreef Porch_Monkey het volgende:
Mike, een reactie sluiten is niet handig als ik hem nog wil editten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |