Ik wilde net posten. 'Waarschijnlijk omdat we geen flauw benul hadden dat dat topic iets met koffie te maken heeft"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Reese het volgende:
Waarom gaat dat koffiebonentopic van ET nou dicht?![]()
Ik ben best een liefhebber, maar geen pro. Weet pas sinds kort dat het Barista-topic over koffie gaat (ja, shoot me). En daar kan ik natuurlijk moeilijk posten dat de bonen van AH best okay zijn. Snap dat centrale topic gedoe eigenlijk nooit zo.
Topicje extra eet toch geen brood?
je bent me voorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Reese het volgende:
Waarom gaat dat koffiebonentopic van ET nou dicht?![]()
Ik ben best een liefhebber, maar geen pro. Weet pas sinds kort dat het Barista-topic over koffie gaat (ja, shoot me). En daar kan ik natuurlijk moeilijk posten dat de bonen van AH best okay zijn. Snap dat centrale topic gedoe eigenlijk nooit zo.
Topicje extra eet toch geen brood?
sorry hoor, maar deze opmerking vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zowel Isa, hobje en ik doen ontzettendquote:Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Als er gezeurd wordt in hun ogen, wordt er niet meer gereageerd, dat is me al eerder opgevallen
Het leek er sterk op, maar ok dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
Ik vind ook helemaal niet dat er gezeurd word, jullie hebben gewoon gelijk
ik dacht dat het handiger zou zijn als jullie verder zouden gaan in het barista-topic, omdat daar veel mensen rondhangen die veel van koffie weten, maar na overleg met mijn mede-mods leek het ons een beter idee om beide topics gewoon naast elkaar te laten bestaan. Ik ga hem zo dus ook gewoon weer open doen.
En dat dit nog niet eerder opgelost is, is vanwege het feit dat dit het laatste is wat ik deed voor ik zaterdagmiddag offline ging om andere belangrijke dingen te doen.
sorry hoor, maar deze opmerking vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zowel Isa, hobje en ik doen ontzettend
ons best en negeren nooit iemand bewust.
Je hebt een duidelijke PM gehad met een waarschuwing, dat jij dan door blijft gaan moet jij weten.quote:
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?quote:
Mens lees gewoon je PM, ik stel daarin diverse vragen en jij bent selectief bezig omdat je die niet beantwoord (vast omdat ik teveel zeurquote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijke PM gehad met een waarschuwing, dat jij dan door blijft gaan moet jij weten.
Je mag denken wat je wilt, maar selectief ben ik absoluut niet.
Ja, in dat topic zijn posts blijven staan die over de mogelijke voedingswaarde gingen, maar dat is iets heel anders dan er op door blijven gaan.
[..]
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?
Nah, volgens mij zit Heaven7 gewoon te zeuren en te zuigenquote:
Ik zit hier met dezelfde stijgende verbazing als jij te lezen, geloof ikquote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Reese het volgende:
Ik weet niet wat voor oud zeer/zuur hier allemaal omhoog komt, maar in dit specifieke geval lost Muck het toch prima op?
Er verschijnt een nieuw topic. Over koffie. Slotje, want er is al een koffietopic. Vraag in het modtopic waarom. Paar andere users stellen zelfde vraag. Slotje wordt herzien en topic is weer open. Klaar.
Ik ben tevreden en de TS van het bewuste topic ook. Dus grijp dit 'voorval' niet aan om ouwe koeien te bespreken, zeg, mensch, ga koken!
Al heel de middag aan het kokkerellen, dus dat komt goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Reese het volgende:
Ik weet niet wat voor oud zeer/zuur hier allemaal omhoog komt, maar in dit specifieke geval lost Muck het toch prima op?
Er verschijnt een nieuw topic. Over koffie. Slotje, want er is al een koffietopic. Vraag in het modtopic waarom. Paar andere users stellen zelfde vraag. Slotje wordt herzien en topic is weer open. Klaar.
Ik ben tevreden en de TS van het bewuste topic ook. Dus grijp dit 'voorval' niet aan om ouwe koeien te bespreken, zeg, mensch, ga koken!
geloof dat het voor iedereen wel duidelijk was dat het het eerste was, wat er verder met Heaven7 is weet ik niet, dat topic heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Muck het volgende:
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?
Wat liefquote:Op maandag 10 maart 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gooit wat testosteron in dit topic![]()
Selectief is zeker niet het geval en van dat negeren is ook complete onzin, heb je er misschien over nagedacht dat mensen soms ook een weekend /daagjes weg zijn ondanks modschap?? en daardoor mogelijk even niet kunnen reageren?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:06 schreef heaven7 het volgende:
Mijn reacties waren nochtans heel normaal. Als ik echter honend wordt weggesneerd ga ik anders reageren. En als er vervolgens nog een heleboel zinvolle reacties komen op mijn eerdere (inhoudelijke) post, ga ik daar ook weer (inhoudelijk) op in. Ik snap dat het niet het juiste topic was (al was dat mijn intentie ook niet van te voren) maar ik zie nog steeds niet wat er zo fout aan is. En ja dat ik vervolgens een uitbrander via de PM krijg a la 'ik ben de schooljuf en ga jij maar in de hoek staan met ezelsoren' en vervolgens niet meer op mijn verweer gereageerd wordt kan ik zeer moeilijk verkroppen.
edit- en dan is Muck dus wel selectief en wordt er ook bewust genegeerd.
Wat is je probleem?quote:
Nee joh, relluuuhhh!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef heaven7 het volgende:
MissHobje, je hebt PM.
Ja een misverstand waar iedereen meteen op springt in de hoop op een rel, als er maar wat te zeiken valtquote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Over koffiebonen was geen rel hoor, alleen een misverstand.
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja een misverstand waar iedereen meteen op springt in de hoop op een rel, als er maar wat te zeiken valt.
Valt mee, al wil heaven7 imho graag rellen, alleen omdat een antwoord op een pm een dagje op zich laat wachten ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.
Ga nu niet de onschuld uithangenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.
En dan springt bluezz (quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat fijn ook dat de moderators van dit subforum zo proactief reageren en meedenken
eh ja, maar dat heeft niets met de koffiebonen te makenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt mee, al wil heaven7 imho graag rellen, alleen omdat een antwoord op een pm een dagje op zich laat wachten ofzo
Nou ik mag toch hopen dat ik niet een beetje subtiel ga rellen op mijn oude dagquote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga nu niet de onschuld uithangenals je dit soort dingen post dan weet iedereen waar je op uit bent.
[..]
Alleen heeft dat geen ruk met die koffie te maken, maar zoals te lezen is met oud zeer blijkbaar. Laat mij er buitenquote:En dan springt bluezz () er ook meteen bovenop en natuuuurlijk SeaOfLove (
) ook en dan heb je een relletje!
Wel senseo hoop ikquote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Als jullie gaan rellen, zet ik even koffie.
ja, dat heb je nou onderhand wel duidelijk gemaaktquote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef heaven7 het volgende:
'Dat andere' meldt zich![]()
Achja weet je, kon het gewoon niet hebben dat AL mijn reacties weg waren gehaald, dat ik vervolgens een uitbrander krijg en na verweer helemaal dood word gezwegen. Maargoed, ik hou helemaal niet van rellen om niks. Ik hou wel van rechtsvaardigheidsgevoel en dat ontbrak/ontbreekt een beetje zeg maar. En dat alleen omdat ik niet blauw ben
Vanwaar dequote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef tonks het volgende:
En dan springt bluezz () er ook meteen bovenop en natuuuurlijk SeaOfLove (
) ook en dan heb je een relletje!
Dan zou je me ook nu even kunnen PMen? Daarbij reageerde je ook in dit topic niet op mijn post en wel op andere dingen, dat je er niet was klopt dus gewoon niet. Hoe kun je nou ontkennen dat je me negeert?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat heb je nou onderhand wel duidelijk gemaakt
Of je blauw bent of niet heeft er geen zak mee te maken. Zoals je al een paar keer gezegd is, is de reden dat ik niet op je PM'etjes gereageerd heb heel simpel: ik was er gewoon niet! Heeft helemaal niks met rechtvaardigheid te maken. De PM die je gehad hebt was heel duidelijk en de reden dat er posts (en heus niet alleen die van jou, zoals jij lijkt te denken) zijn weg gehaald is dat het totaal uit de hand liep (er kwamen zelfs mods van andere subfora klagen nota bene).
Niet alles wat iets met voedingswaarde te maken heeft is verwijderd nee, dat klopt, maar ik heb heus niet bewust zitten zoeken naar posts van jou ofzo
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Relatief gezond?Wat vreet je normaal dan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Die drie stukjes sla maken het echt niet gezond.
Allemaal reacties op de 'het is relatief gezond'. Mijn reactie van 'ja damn, niet echt gezond' oid heb je ook weggehaald dus waarom die wel en bovenstaanden nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:28 schreef Isegrim het volgende:
2 ons groente.Maar als je het bij de Turk haalt, is het meestal niet echt verse sla e.d. die erop zit, volgens mij zijn alle vitaminen daar allang uit vertrokken.
hij's gemergedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Tezz het volgende:
Huh?? Doe ik mijn best en post ik in het topic van Paultjuh (het SOL's makkelijke maaltijden feestje of hoe heette het ook al weer) een stuk of vier recepten, is het hele topic weg!
Terecht overigens, want ik wist vaag in mijn achterhoofd dat er al zo'n topic bestond ergens, ik kon het alleen niet vinden. Prima merge dus. Maar ik ben zowat de enige die serieus bijdraagt in het topic en mijn posts staan er niet bij.
Beetje vreemd. Reden?? Of kijk ik gewoon weer niet goed....
Maar dan is hij stuk, want de laatste post die ik zie is op pagina vier (post numme r200) van SOL.quote:
vreemd zeg.... er zijn helemaal geen posts verwijderd namelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Tezz het volgende:
Huh?? Doe ik mijn best en post ik in het topic van Paultjuh (het SOL's makkelijke maaltijden feestje of hoe heette het ook al weer) een stuk of vier recepten, is het hele topic weg!
Terecht overigens, want ik wist vaag in mijn achterhoofd dat er al zo'n topic bestond ergens, ik kon het alleen niet vinden. Prima merge dus. Maar ik ben zowat de enige die serieus bijdraagt in het topic en mijn posts staan er niet bij.
Beetje vreemd. Reden?? Of kijk ik gewoon weer niet goed....
Hmmm dan is ie echt stuk! Want het gekke is dat ik in MyAt's ook een laatste post zie van Lushy om 22.59 (en dat is dan post 196). Maar als ik het topic open komt dus de lapo van SOL te voorschijn (post numm 200) en mijn posts van gister/vanmorgen komen daarna nog.....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
vreemd zeg.... er zijn helemaal geen posts verwijderd namelijk.
Ik heb al gevraagd achter de schermen of er iets verwijderd is, maar het lijkt me sterk.....
Ik heb de topics gemerged en er lijkt inderdaad iets fout gegaan te zijn. Jouw posts zijn weg en o.a. ook de OP van SOL... Dit spijt me zeer, maar het is een bug die soms optreedt bij het mergen van topics, er is geen opzet in het spel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dan is hij stuk, want de laatste post die ik zie is op pagina vier (post numme r200) van SOL.
Of mijn bijdrage is bewust niet mee-gemerged (schrijf je dat zo???) en dan wil ik graag weten waarom!
Ohhhhhhh nou ja! Geeft niets!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de topics gemerged en er lijkt inderdaad iets fout gegaan te zijn. Jouw posts zijn weg en o.a. ook de OP van SOL... Dit spijt me zeer, maar het is een bug die soms optreedt bij het mergen van topics, er is geen opzet in het spel.
Ik hoop dat je de recepten nog hebt, dan kan je ze gewoon opnieuw posten.
Nogmaals excuses namens de database server
Er staan nog wel posts van je hoor, zie Makkelijke, snelle recepten en verder... Of staan ze er toch allemaalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef Tezz het volgende:
Trouwens ook wel vreemd dat hij dan wel in MyAt's verschijnt, al mijn post zijn er uit. Ook die ik dus zelf eerder al ooit in het originele topic gezet heb..........Hmm. Ik heb nog wel een bus bugspray staan in de kast!
donequote:Op zondag 16 maart 2008 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mods, kan een van jullie SOL, CNK en Milou uit de OP van dit topic weg-editen? Ze komen helaas niet...
Aaahhh.... *knuffelt bixister!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef bixister het volgende:
obliv, je kunt 'm wel bekijken als je 't via deze link probeert.
Een lief uitgeput egeltje dat ligt te slapen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef bixister het volgende:
OK, dan wil ik weten wat dat nou is in je avatar. ik denk steeds een dood of zielig egeltje.
Euc, vent!quote:
Mag wel eens tijd worden zegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euc, vent!
How is life?
Morgen schiet ik je wel aan op msn, het is hier tenslotte Feedback!
* Bluezz lokt Bix naar de SCquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:25 schreef bixister het volgende:
eendenvet?dat heb ik hier toevallig ook liggen.
![]()
sorry miss_hobje ik stop al hoor.
ik dacht even dat je het over de discussie over de betekenis van pasen had, en dacht "nounounou, dat valt toch wel mee?!"quote:Op maandag 24 maart 2008 15:21 schreef Oblivion het volgende:
Pasen
Kan een mod dit even aanpassen?
Vind het een "beetje" onsmakelijk.
Zoiets, of zoek je een breder toepassignsbereik?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef phluphy het volgende:
Is er al een topic (geweest) met ideeën en variaties voor een tosti-ijzer? Ik gebruik dat ding veel te weinig namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |