abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57244027
Waarom gaat dat koffiebonentopic van ET nou dicht?

Ik ben best een liefhebber, maar geen pro. Weet pas sinds kort dat het Barista-topic over koffie gaat (ja, shoot me). En daar kan ik natuurlijk moeilijk posten dat de bonen van AH best okay zijn. Snap dat centrale topic gedoe eigenlijk nooit zo.

Topicje extra eet toch geen brood?
Eeuwig vijfentwintig
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 maart 2008 @ 16:24:03 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57245020
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Reese het volgende:

Ik ben best een liefhebber, maar geen pro. Weet pas sinds kort dat het Barista-topic over koffie gaat (ja, shoot me). En daar kan ik natuurlijk moeilijk posten dat de bonen van AH best okay zijn. Snap dat centrale topic gedoe eigenlijk nooit zo.

Ik wilde net posten. 'Waarschijnlijk omdat we geen flauw benul hadden dat dat topic iets met koffie te maken heeft"
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:25:11 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57245040
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Reese het volgende:

je bent me voor

Ook hier is niet bekend dat Barista (?) over koffie gaat (niet iedereen spreekt Italiaans) en een 'deel #6' suggereert een slowchat en daar ben ik niet naar op zoek.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 maart 2008 @ 16:31:01 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57245145
Het topic gaat ook voornamelijk over branden en wat daerbij komt kijken. Wij willen gewoon een goede zak bonen kopen, in die volautomaat gooien en draaien maar.
pi_57247734
Losse topics zijn juist leuker, de vraagstelling valt veel beter op, daardoor krijg je meer antwoorden en tips en aanloop in je topic, en als de conversatie erover stopt, zakt ie toch vanzelf weg!

Wij gebruiken trouwens altijd AH koffiebonen dark roast En Simon Levelt zoals een zekere golfer zegt is een leuke winkel voor tips en om te neuzen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:51:03 #106
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57248014
Even vanuit lurkstand stiekem posten richting Bluezz, je moet echt eens de Panamaria-bonen van The Golden Coffee Box proberen (deze zaak zit in Baarn, je kunt ook via internet bestellen en in een aantal cafeetjes door Nederland heen zakjes kopen), niet zo duur en zoveel lekkerder! Bij ons waren de boontjes op en nu hadden we even bij de AH een zak gehaald, is mijn vent er speciaal voor om gereden om ze alsnog te halen omdat de AH-koffie zo bitter was. Dus nu zitten de Panamaria weer in onze molen
Verder een dikke smak en ik kruip weer terug in de lurkstand
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 maart 2008 @ 18:29:05 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57267129
Wat fijn ook dat de moderators van dit subforum zo proactief reageren en meedenken
pi_57267466
Als er gezeurd wordt in hun ogen, wordt er niet meer gereageerd, dat is me al eerder opgevallen
pi_57267522
Dan zeg ik toch maar even iets Ik vind niet dat er gezeurd wordt, maar ik vind wel dat de moderator waardoor hier een vraag komt te staan zelf antwoord moet geven op die vraag. Dus als jullie alsjeblieft nog een beetje geduld kunnen hebben? Anders wordt het wel zeuren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 maart 2008 @ 15:50:30 #110
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57285432
Ik vind ook helemaal niet dat er gezeurd word, jullie hebben gewoon gelijk
ik dacht dat het handiger zou zijn als jullie verder zouden gaan in het barista-topic, omdat daar veel mensen rondhangen die veel van koffie weten, maar na overleg met mijn mede-mods leek het ons een beter idee om beide topics gewoon naast elkaar te laten bestaan. Ik ga hem zo dus ook gewoon weer open doen.

En dat dit nog niet eerder opgelost is, is vanwege het feit dat dit het laatste is wat ik deed voor ik zaterdagmiddag offline ging om andere belangrijke dingen te doen.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Als er gezeurd wordt in hun ogen, wordt er niet meer gereageerd, dat is me al eerder opgevallen
sorry hoor, maar deze opmerking vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zowel Isa, hobje en ik doen ontzettend
ons best en negeren nooit iemand bewust.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57285505
Tof!
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 10 maart 2008 @ 15:59:56 #112
112545 Muck
pi_57285603
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:54 schreef Reese het volgende:
Tof!
pi_57285739
Wat ben jij nou selectief bezig joh
pi_57286066
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
Ik vind ook helemaal niet dat er gezeurd word, jullie hebben gewoon gelijk
ik dacht dat het handiger zou zijn als jullie verder zouden gaan in het barista-topic, omdat daar veel mensen rondhangen die veel van koffie weten, maar na overleg met mijn mede-mods leek het ons een beter idee om beide topics gewoon naast elkaar te laten bestaan. Ik ga hem zo dus ook gewoon weer open doen.

En dat dit nog niet eerder opgelost is, is vanwege het feit dat dit het laatste is wat ik deed voor ik zaterdagmiddag offline ging om andere belangrijke dingen te doen.

sorry hoor, maar deze opmerking vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zowel Isa, hobje en ik doen ontzettend
ons best en negeren nooit iemand bewust.
Het leek er sterk op, maar ok dan.
pi_57286114
Toevallig dat ik ook genegeerd word dan
  maandag 10 maart 2008 @ 16:28:21 #116
3011 E.T.
pi_57286129
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:31:28 #117
112545 Muck
pi_57286190
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef heaven7 het volgende:
Toevallig dat ik ook genegeerd word dan
Je hebt een duidelijke PM gehad met een waarschuwing, dat jij dan door blijft gaan moet jij weten.
Je mag denken wat je wilt, maar selectief ben ik absoluut niet.
Ja, in dat topic zijn posts blijven staan die over de mogelijke voedingswaarde gingen, maar dat is iets heel anders dan er op door blijven gaan.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:28 schreef E.T. het volgende:
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?
  maandag 10 maart 2008 @ 16:33:20 #118
3011 E.T.
pi_57286228
dat eerste natuurlijk
pi_57286234
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Muck het volgende:

[..]

Je hebt een duidelijke PM gehad met een waarschuwing, dat jij dan door blijft gaan moet jij weten.
Je mag denken wat je wilt, maar selectief ben ik absoluut niet.
Ja, in dat topic zijn posts blijven staan die over de mogelijke voedingswaarde gingen, maar dat is iets heel anders dan er op door blijven gaan.
[..]

Mens lees gewoon je PM, ik stel daarin diverse vragen en jij bent selectief bezig omdat je die niet beantwoord (vast omdat ik teveel zeur ) Je wil mij een uitbrander geven maar mans genoeg zijn om ook met het verweer om te gaan ben je blijkbaar niet en dus zwijg je in alle talen.

Ging mij erom dat AL mijn posts weg zijn gehaald, ook die allereerste die een reactie was op iemand anders. Een beaming/bevestiging. Daar was er nog geen sprake van doorzeuren. Maar he, het zal de kift wel zijn 'ik heb lekker een delete knopje en altijd het laatste woord nanana'

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 16:34:50 ]
pi_57286291
tjeeezz Muck je gaat weer lekker
pi_57286390
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Nah, volgens mij zit Heaven7 gewoon te zeuren en te zuigen

Ik ga eens even in het koffietopic posten.
pi_57286420
Ik weet niet wat voor oud zeer/zuur hier allemaal omhoog komt, maar in dit specifieke geval lost Muck het toch prima op?

Er verschijnt een nieuw topic. Over koffie. Slotje, want er is al een koffietopic. Vraag in het modtopic waarom. Paar andere users stellen zelfde vraag. Slotje wordt herzien en topic is weer open. Klaar.

Ik ben tevreden en de TS van het bewuste topic ook. Dus grijp dit 'voorval' niet aan om ouwe koeien te bespreken, zeg, mensch, ga koken!
Eeuwig vijfentwintig
pi_57286425
Natuurlijk want jij weet exact wat er gebeurd is en wat er in die PM's stond PMen werkt niet dus dan maar openlijk, helaas.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:43:02 #124
3011 E.T.
pi_57286452
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Reese het volgende:
Ik weet niet wat voor oud zeer/zuur hier allemaal omhoog komt, maar in dit specifieke geval lost Muck het toch prima op?

Er verschijnt een nieuw topic. Over koffie. Slotje, want er is al een koffietopic. Vraag in het modtopic waarom. Paar andere users stellen zelfde vraag. Slotje wordt herzien en topic is weer open. Klaar.

Ik ben tevreden en de TS van het bewuste topic ook. Dus grijp dit 'voorval' niet aan om ouwe koeien te bespreken, zeg, mensch, ga koken!
Ik zit hier met dezelfde stijgende verbazing als jij te lezen, geloof ik
pi_57286529
Zulke ouwe koeien zijn het niet. Vers van het mes zeg maar. Ik heb verder ook niks te maken met het koffiegedoe, weet niet eens waar het over gaat. Mijn klacht is dat er niet op mij gereageerd wordt.
pi_57286675
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Reese het volgende:

Al heel de middag aan het kokkerellen, dus dat komt goed.

Mijn opmerking ging over:
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Muck het volgende:

geloof dat het voor iedereen wel duidelijk was dat het het eerste was, wat er verder met Heaven7 is weet ik niet, dat topic heb ik niet gevolgd

Dat er een bepaalde manier op Muck (en niet op de andere modjes van CUL) wordt gereageerd, achja, dat is geen oude koe verder hoor, die koe is nog springlevend

Maargoed wij mengen ons ook niet in de OUD-modtopic-discussie's , aangezien we daar ook niet alle in's and out's van de users/moderators weten

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 16:56:27 ]
pi_57286953
Heaven7, laat je niet zo kennen joh Je komt zo wel enorm gefrustreerd over. Ik begrijp dat je niet begrijpt waarom al je reacties verwijderd zijn, waarschijnlijk was dat ook wat te veel van het goede. Ik kan me enigszins voorstellen dat Muck tot deze rigoreuze actie is overgegaan omdat je vermoeiend bent in je reacties. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze daarom geen zin meer heeft om op je te reageren, je reageert regelmatig nogal verhit en alsof je een enorm slachtoffer bent. En dat is niet Muck's mening, maar die van mij. Verder ben je een prima meid, maar je zou eens kunnen kijken hoe je nou eigenlijk overkomt op mensen. Je bedoelt het vast niet zo op je teentjes getrapt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 maart 2008 @ 17:25:59 #128
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57287168
* Stereotomy gooit wat testosteron in dit topic

Zou het dieettopic ook goed doen, denk ik.
Confidence through competence
pi_57287211
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gooit wat testosteron in dit topic
Wat lief Ben je nou al je testosteron kwijt? Maar...dan word je ook vrouwelijk in je reacties...
pi_57287851
Mijn reacties waren nochtans heel normaal. Als ik echter honend wordt weggesneerd ga ik anders reageren. En als er vervolgens nog een heleboel zinvolle reacties komen op mijn eerdere (inhoudelijke) post, ga ik daar ook weer (inhoudelijk) op in. Ik snap dat het niet het juiste topic was (al was dat mijn intentie ook niet van te voren) maar ik zie nog steeds niet wat er zo fout aan is. En ja dat ik vervolgens een uitbrander via de PM krijg a la 'ik ben de schooljuf en ga jij maar in de hoek staan met ezelsoren' en vervolgens niet meer op mijn verweer gereageerd wordt kan ik zeer moeilijk verkroppen.

edit- en dan is Muck dus wel selectief en wordt er ook bewust genegeerd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 18:09:43 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 19:46:34 #131
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57289859
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:06 schreef heaven7 het volgende:
Mijn reacties waren nochtans heel normaal. Als ik echter honend wordt weggesneerd ga ik anders reageren. En als er vervolgens nog een heleboel zinvolle reacties komen op mijn eerdere (inhoudelijke) post, ga ik daar ook weer (inhoudelijk) op in. Ik snap dat het niet het juiste topic was (al was dat mijn intentie ook niet van te voren) maar ik zie nog steeds niet wat er zo fout aan is. En ja dat ik vervolgens een uitbrander via de PM krijg a la 'ik ben de schooljuf en ga jij maar in de hoek staan met ezelsoren' en vervolgens niet meer op mijn verweer gereageerd wordt kan ik zeer moeilijk verkroppen.

edit- en dan is Muck dus wel selectief en wordt er ook bewust genegeerd.
Selectief is zeker niet het geval en van dat negeren is ook complete onzin, heb je er misschien over nagedacht dat mensen soms ook een weekend /daagjes weg zijn ondanks modschap?? en daardoor mogelijk even niet kunnen reageren?
Bedoel het punt is nu echt wel duidelijk en er is wel degelijk op gereageerd, is niet zo zinvol om er steeds maar weer over te beginnen.
Laten we het gewoon leuk houden, wij zijn er voor iedereen laat dat duidelijk zijn.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57290082
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat is je probleem?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_57290308
MissHobje, je hebt PM.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 20:10:29 ]
pi_57290346
Een rel over koffiebonen fok is niet meer wat het geweest is .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 20:12:23 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57290397
Over koffiebonen was geen rel hoor, alleen een misverstand.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:13:23 #136
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57290421
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef heaven7 het volgende:
MissHobje, je hebt PM.
Nee joh, relluuuhhh!!

Hebben we al te lang niet meer in CUL gehad
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57290434
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Over koffiebonen was geen rel hoor, alleen een misverstand.
Ja een misverstand waar iedereen meteen op springt in de hoop op een rel, als er maar wat te zeiken valt .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 20:16:48 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57290483
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja een misverstand waar iedereen meteen op springt in de hoop op een rel, als er maar wat te zeiken valt .
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:19:29 #139
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_57290548
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.
Valt mee, al wil heaven7 imho graag rellen, alleen omdat een antwoord op een pm een dagje op zich laat wachten ofzo
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_57290560
Omg jij bemoei je er ff lekker mee Damn
pi_57290602
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ga nu niet de onschuld uithangen als je dit soort dingen post dan weet iedereen waar je op uit bent.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat fijn ook dat de moderators van dit subforum zo proactief reageren en meedenken
En dan springt bluezz ( ) er ook meteen bovenop en natuuuurlijk SeaOfLove ( ) ook en dan heb je een relletje!

maandag 10 maart 2008 @ 20:23:24 #142
112545 Muck
pi_57290630
jongens, we gaan heul niet rellen!
het koffiebonenmisverstand (3x woordwaarde thank you very much) is uit de wereld, nu dat andere nog en dan is het weer klaar, okee?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 20:25:21 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57290684
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:19 schreef MPG het volgende:

[..]

Valt mee, al wil heaven7 imho graag rellen, alleen omdat een antwoord op een pm een dagje op zich laat wachten ofzo
eh ja, maar dat heeft niets met de koffiebonen te maken
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef tonks het volgende:

[..]

Ga nu niet de onschuld uithangen als je dit soort dingen post dan weet iedereen waar je op uit bent.
[..]
Nou ik mag toch hopen dat ik niet een beetje subtiel ga rellen op mijn oude dag
quote:
En dan springt bluezz ( ) er ook meteen bovenop en natuuuurlijk SeaOfLove ( ) ook en dan heb je een relletje!

Alleen heeft dat geen ruk met die koffie te maken, maar zoals te lezen is met oud zeer blijkbaar. Laat mij er buiten
pi_57290713
Als jullie gaan rellen, zet ik even koffie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_57290734
'Dat andere' meldt zich
Achja weet je, kon het gewoon niet hebben dat AL mijn reacties weg waren gehaald, dat ik vervolgens een uitbrander krijg en na verweer helemaal dood word gezwegen. Maargoed, ik hou helemaal niet van rellen om niks. Ik hou wel van rechtsvaardigheidsgevoel en dat ontbrak/ontbreekt een beetje zeg maar. En dat alleen omdat ik niet blauw ben
pi_57290760
is t hier?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57290798
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Als jullie gaan rellen, zet ik even koffie.
Wel senseo hoop ik
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2008 @ 20:32:04 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57290856
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:29 schreef tonks het volgende:

[..]

Wel senseo hoop ik
Nee natuurlijk niet, espresso
  maandag 10 maart 2008 @ 20:38:55 #149
112545 Muck
pi_57291042
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef heaven7 het volgende:
'Dat andere' meldt zich
Achja weet je, kon het gewoon niet hebben dat AL mijn reacties weg waren gehaald, dat ik vervolgens een uitbrander krijg en na verweer helemaal dood word gezwegen. Maargoed, ik hou helemaal niet van rellen om niks. Ik hou wel van rechtsvaardigheidsgevoel en dat ontbrak/ontbreekt een beetje zeg maar. En dat alleen omdat ik niet blauw ben
ja, dat heb je nou onderhand wel duidelijk gemaakt
Of je blauw bent of niet heeft er geen zak mee te maken. Zoals je al een paar keer gezegd is, is de reden dat ik niet op je PM'etjes gereageerd heb heel simpel: ik was er gewoon niet! Heeft helemaal niks met rechtvaardigheid te maken. De PM die je gehad hebt was heel duidelijk en de reden dat er posts (en heus niet alleen die van jou, zoals jij lijkt te denken) zijn weg gehaald is dat het totaal uit de hand liep (er kwamen zelfs mods van andere subfora klagen nota bene).
Niet alles wat iets met voedingswaarde te maken heeft is verwijderd nee, dat klopt, maar ik heb heus niet bewust zitten zoeken naar posts van jou ofzo
pi_57291477
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef tonks het volgende:

Vanwaar de ?
Samenloop van omstandigheden, mij valt het wel vaker op dat mods wel meeposten maar niet (meer) reageren op het FB topic, al lopen er daar nog dingen.
Ik legde het uit als negeren, maar het kwam omdat Muck er gewoon niet meer was.
Heeft ze uitgelegd, klaar toch?
Neemt niet weg dat ik toch gewoon mijn mening kom geven.
Hier in FB en ook in andere topics over andere onderwerpen.

Shoot me
pi_57292203
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:38 schreef Muck het volgende:

[..]

ja, dat heb je nou onderhand wel duidelijk gemaakt
Of je blauw bent of niet heeft er geen zak mee te maken. Zoals je al een paar keer gezegd is, is de reden dat ik niet op je PM'etjes gereageerd heb heel simpel: ik was er gewoon niet! Heeft helemaal niks met rechtvaardigheid te maken. De PM die je gehad hebt was heel duidelijk en de reden dat er posts (en heus niet alleen die van jou, zoals jij lijkt te denken) zijn weg gehaald is dat het totaal uit de hand liep (er kwamen zelfs mods van andere subfora klagen nota bene).
Niet alles wat iets met voedingswaarde te maken heeft is verwijderd nee, dat klopt, maar ik heb heus niet bewust zitten zoeken naar posts van jou ofzo
Dan zou je me ook nu even kunnen PMen? Daarbij reageerde je ook in dit topic niet op mijn post en wel op andere dingen, dat je er niet was klopt dus gewoon niet. Hoe kun je nou ontkennen dat je me negeert?

Je leest overigens met je neus want:
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef calabi_yau het volgende:

[..]

Relatief gezond? Wat vreet je normaal dan?
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Idd. Die drie stukjes sla maken het echt niet gezond.
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:28 schreef Isegrim het volgende:
2 ons groente. Maar als je het bij de Turk haalt, is het meestal niet echt verse sla e.d. die erop zit, volgens mij zijn alle vitaminen daar allang uit vertrokken.
Allemaal reacties op de 'het is relatief gezond'. Mijn reactie van 'ja damn, niet echt gezond' oid heb je ook weggehaald dus waarom die wel en bovenstaanden niet
pi_57297087
Hoe lang kan je zeuren zeg. Die mensen weten (en wisten) ook echt wel dat het niet zo super gezond is.
pi_57299404
Daar gaat het ook helemaal niet om.
pi_57404033
Huh?? Doe ik mijn best en post ik in het topic van Paultjuh (het SOL's makkelijke maaltijden feestje of hoe heette het ook al weer) een stuk of vier recepten, is het hele topic weg!

Terecht overigens, want ik wist vaag in mijn achterhoofd dat er al zo'n topic bestond ergens, ik kon het alleen niet vinden. Prima merge dus. Maar ik ben zowat de enige die serieus bijdraagt in het topic en mijn posts staan er niet bij.

Beetje vreemd. Reden?? Of kijk ik gewoon weer niet goed....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:04:51 #155
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57404207
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Tezz het volgende:
Huh?? Doe ik mijn best en post ik in het topic van Paultjuh (het SOL's makkelijke maaltijden feestje of hoe heette het ook al weer) een stuk of vier recepten, is het hele topic weg!

Terecht overigens, want ik wist vaag in mijn achterhoofd dat er al zo'n topic bestond ergens, ik kon het alleen niet vinden. Prima merge dus. Maar ik ben zowat de enige die serieus bijdraagt in het topic en mijn posts staan er niet bij.

hij's gemerged
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57404281
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

hij's gemerged
Maar dan is hij stuk, want de laatste post die ik zie is op pagina vier (post numme r200) van SOL.
Of mijn bijdrage is bewust niet mee-gemerged (schrijf je dat zo???) en dan wil ik graag weten waarom!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:09:09 #157
112545 Muck
pi_57404284
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Tezz het volgende:

vreemd zeg.... er zijn helemaal geen posts verwijderd namelijk.
Ik heb al gevraagd achter de schermen of er iets verwijderd is, maar het lijkt me sterk.....
pi_57404428
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:09 schreef Muck het volgende:

[..]

vreemd zeg.... er zijn helemaal geen posts verwijderd namelijk.
Ik heb al gevraagd achter de schermen of er iets verwijderd is, maar het lijkt me sterk.....
Hmmm dan is ie echt stuk! Want het gekke is dat ik in MyAt's ook een laatste post zie van Lushy om 22.59 (en dat is dan post 196). Maar als ik het topic open komt dus de lapo van SOL te voorschijn (post numm 200) en mijn posts van gister/vanmorgen komen daarna nog.....
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:17:59 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_57404470
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:08 schreef Tezz het volgende:

[..]

Maar dan is hij stuk, want de laatste post die ik zie is op pagina vier (post numme r200) van SOL.
Of mijn bijdrage is bewust niet mee-gemerged (schrijf je dat zo???) en dan wil ik graag weten waarom!
Ik heb de topics gemerged en er lijkt inderdaad iets fout gegaan te zijn. Jouw posts zijn weg en o.a. ook de OP van SOL... Dit spijt me zeer, maar het is een bug die soms optreedt bij het mergen van topics, er is geen opzet in het spel.

Ik hoop dat je de recepten nog hebt, dan kan je ze gewoon opnieuw posten.

Nogmaals excuses namens de database server
pi_57404517
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb de topics gemerged en er lijkt inderdaad iets fout gegaan te zijn. Jouw posts zijn weg en o.a. ook de OP van SOL... Dit spijt me zeer, maar het is een bug die soms optreedt bij het mergen van topics, er is geen opzet in het spel.

Ik hoop dat je de recepten nog hebt, dan kan je ze gewoon opnieuw posten.

Nogmaals excuses namens de database server
Ohhhhhhh nou ja! Geeft niets!
Ik had toch al de indruk dat de topicstarter niet zo heel veel met de info ging doen.......En ik mag dan wel heeeel snel kunnen typen, maar ik ga die vier recepten echt niet meer opnieuw typen hoor!
Voor wie het wil weten PM me maar.
pi_57404550
Trouwens ook wel vreemd dat hij dan wel in MyAt's verschijnt, al mijn post zijn er uit. Ook die ik dus zelf eerder al ooit in het originele topic gezet heb..........Hmm. Ik heb nog wel een bus bugspray staan in de kast!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:51:02 #162
104871 remlof
Europees federalist
pi_57405197
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef Tezz het volgende:
Trouwens ook wel vreemd dat hij dan wel in MyAt's verschijnt, al mijn post zijn er uit. Ook die ik dus zelf eerder al ooit in het originele topic gezet heb..........Hmm. Ik heb nog wel een bus bugspray staan in de kast!
Er staan nog wel posts van je hoor, zie Makkelijke, snelle recepten en verder... Of staan ze er toch allemaal
pi_57406022
Ik heb er ook last van. Heb net een testje gepost en dat krijg ik ook niet te zien. Alleen de eerste paar posts van SOL's topic zijn nog te zien en de 50 orso daarna niet meer! (En ik heb daar toch zeker 5x in gepost!)
pi_57408954
Remlof, nu zie ik inderdaad wel posts van mij. Gisteravond nog niet. Vreemde zaak hoor...
pi_57411517
Mods, kan een van jullie SOL, CNK en Milou uit de OP van dit topic weg-editen? Ze komen helaas niet...
  zondag 16 maart 2008 @ 15:17:55 #166
112545 Muck
pi_57413257
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mods, kan een van jullie SOL, CNK en Milou uit de OP van dit topic weg-editen? Ze komen helaas niet...
done
pi_57413938
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:17 schreef Muck het volgende:

[..]

done
Danku
  zondag 16 maart 2008 @ 16:21:16 #168
112545 Muck
pi_57414578
even een klein medje:
het linkjes-topic is tijdelijk under construction, dus als jullie ineens een ander, half leeg topic door de index zien fladderen, weten jullie dat er niks aan je ogen mankeert, maar dat ik gewoon aan het knutselen ben
pi_57419829
Muck of andere kook-mod-babe, wil een van jullie weer wat aan gaan passen in dit topic? In de OP mag het lijstje met wie wat maakt, aangepast. Zou dit zinnetje erin geplakt kunnen worden?

Leintjeuh --> roseval aardappeltjes met thijm, knoflook en eendenvet uit de oven
  zondag 16 maart 2008 @ 21:01:59 #170
112545 Muck
pi_57419999
done
pi_57420178
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef Muck het volgende:
done
Goeie service hier
  zondag 16 maart 2008 @ 21:16:48 #172
112545 Muck
pi_57420238
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Goeie service hier
pi_57444453
Makkelijke, snelle recepten

Iedereen probeert tevergeefs in dit topic te posten, lijkt wel stuk...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57444581
obliv, je kunt 'm wel bekijken als je 't via deze link probeert.
pi_57444607
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef bixister het volgende:
obliv, je kunt 'm wel bekijken als je 't via deze link probeert.
Aaahhh.... *knuffelt bixister!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:33:51 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57444658
Er gebeuren rare spook dingen de laatste tijd
Geen idee wat het is zal het ff doorgeven.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57444712
Bij 50 per pagina kan je ze niet zien.
Bij alles op 1 pagina dus wel...
pi_57444763
maar nu de 'ham'vraag: lust je zuurkool?
pi_57444782
Wie, ik?

JA!

pi_57444812
OK, dan wil ik weten wat dat nou is in je avatar. ik denk steeds een dood of zielig egeltje.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:43:41 #181
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57444814
Obli!!!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57444842
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef bixister het volgende:
OK, dan wil ik weten wat dat nou is in je avatar. ik denk steeds een dood of zielig egeltje.
Een lief uitgeput egeltje dat ligt te slapen...
Op een plankje...

Het is jammer dat het niet zo goed te zien is...

pi_57444849
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:43 schreef Euc- het volgende:
Obli!!!
Euc, vent!
How is life?

Morgen schiet ik je wel aan op msn, het is hier tenslotte Feedback!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:47:47 #184
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57444864
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Euc, vent!
How is life?

Morgen schiet ik je wel aan op msn, het is hier tenslotte Feedback!
Mag wel eens tijd worden zeg

Ik geef ook wel een gil als ik je omhoog zie poppen (dat venstertje van msn dan )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57444896
och 't is nog een echt egeltje ook!

ik ga ook slapen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:51:21 #186
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57444917
Ja hey!
We hebben al een slowchat he liefjens
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57479746
Halloooo! Willen jullie het aanwezigen/gerechten lijstje in de OP van dit topic vervangen door dit lijstje? Danku!!

Aanwezig!

Bluezz ---> Wortelsoepamuse en vegalasagne
golfer ---> Wat Bluezz doet.

MoBlo +mr. ---> bladerdeeghapjes

Leintjeuh ---> roseval aardappeltjes met thijm, knoflook en eendenvet uit de oven
Den_Haag ---> quiche (3 soorten)
Nynke ---> Wat D_H doet
Liejannuh ---> Salade
Isabeau ---> Salade

FleshWound ---> Chocoladedessert
Stereo ---> Baklava
Euc- ---> chemicaliën/yoghurt dessert
Beunkster + mss ---> wat Euc- doet

Later op de avond!
CF + mr ---> Iets lekkers voor bij de koffie
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:11:08 #188
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57485427
Leintjeuh het staat erbij hoor
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57485473
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef MissHobje het volgende:
Leintjeuh het staat erbij hoor
pi_57485847
eendenvet? dat heb ik hier toevallig ook liggen.

sorry miss_hobje ik stop al hoor.
pi_57491018
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:25 schreef bixister het volgende:
eendenvet? dat heb ik hier toevallig ook liggen.

sorry miss_hobje ik stop al hoor.
* Bluezz lokt Bix naar de SC
pi_57524035
Lieve mods, de (hopelijk) laatste verandering van de op van dit topic... Willen jullie bij Leintjeuh erbij zetten dat er ook eendenborstfilet in port-pepersaus gemaakt wordt?

Leintjeuh ---> roseval aardappeltjes met thijm, knoflook en eendenvet uit de oven, eendenborstfilet met peper-portsaus

Zo dus... Danku!
pi_57524397
Gedaan, Lein
pi_57525364
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Gedaan, Lein
pi_57579759
Pasen

Kan een mod dit even aanpassen?
Vind het een "beetje" onsmakelijk.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:29:31 #196
112545 Muck
pi_57579922
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:21 schreef Oblivion het volgende:
Pasen

Kan een mod dit even aanpassen?
Vind het een "beetje" onsmakelijk.
ik dacht even dat je het over de discussie over de betekenis van pasen had, en dacht "nounounou, dat valt toch wel mee?!"
maar toen deed het plaatje het ineens wel

hij is weg
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:10:27 #197
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57628510
Is er al een topic (geweest) met ideeën en variaties voor een tosti-ijzer? Ik gebruik dat ding veel te weinig namelijk!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:42:20 #198
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_57629425
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef phluphy het volgende:
Is er al een topic (geweest) met ideeën en variaties voor een tosti-ijzer? Ik gebruik dat ding veel te weinig namelijk!
Zoiets, of zoek je een breder toepassignsbereik?

De ideale tosti
De Ideale Tosti #2
Nulla verba sed acta
pi_57629575
Oh dank je wel Leonoor! Er zijn idd al veel leuke tosti-recepten langsgekomen in CUL Ik gebruik dat ding ook veel te weinig.
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:49:13 #200
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57629628
Oh wow, hier kan ik voorlopig wel mee vooruit ja!
Dankje!
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')