Ik wist niet of ze kwamen, dus heb ik ze er niet bij gezet. Maar ze kunnen erbij gezet worden als ze komenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, leuk!
Komt duderinnetje ook? En memento?
Je mag komen hoor moblo, op één voorwaarde. Dat je komt SC'en. Want dat doe je bijna nooit meerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:![]()
mag ik op de 'komt maar blijft nuchter' lijst...moet werken de dag erna
Ga wég johquote:
maar als ik er ben SC ik wel veul mee...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je mag komen hoor moblo, op één voorwaarde. Dat je komt SC'en. Want dat doe je bijna nooit meer
quote:
Maar je bent er zo weinigquote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als ik er ben SC ik wel veul mee...
en en en heb Batavierenrace dit weekend.. en en en ga daarna naar Engeland.. en en en
hoeveel lekkere ongezonde vette goddelijke hapjes gaan we maken?
jullie gaan alleen altijd zo snelquote:Op woensdag 23 april 2008 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar je bent er zo weinigMee SC'en dus. Want je komt wel op andere plekken op t forum
Als het maar een klein beetje op een inhoudelijke TVP lijkt, is het goed. Toch, ladies?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie gaan alleen altijd zo sneldat houd ik nooit bij
is een tvp plaatsen dan toegestaan? Zodat jullie wel altijd in mn AT's zijn en ik jullie kan volgen?
Nope, denk dat Tezz de enige zal zijn die haar even ziet.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
en wil Milou ook 's een keer ontmoeten![]()
maar die is er zeker niet bij, tussen al die Cosmo's
Tentamens en cosmo's combineert een beetje slecht.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef SeaOfLove het volgende:
MinderMutsig kon ook niet volgens mij
Vinnut wel erg jammer had je graag een keer willen zien irl.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tentamens en cosmo's combineert een beetje slecht.
Maar ik wens jullie natuurlijk veel plezier![]()
Iets als 'hoi hoi ik kom nog steedsquote:Op woensdag 23 april 2008 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het maar een klein beetje op een inhoudelijke TVP lijkt, is het goed. Toch, ladies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |