Dan wil je dat de ander jou aardig vindt door aan zijn waarden te conformeren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee nooit eigenlijk
maar dat ik opeens heel graag wil doen wat die ander leuk vind ipv wat ik leuk vind
dan vind ik de muziek die ik luister rare muziek en de films die ik kijk rare films
of ik doe een beetje fake en interessant (en dan denk ik jeetje wat een blabla en die andere persoon zo helemaal enthousiast en zo)
en hoe laat is die showquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is niet ff naar een show gaan kijken, ze treedt namelijk op in de openingsshow![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee nooit eigenlijk
maar dat ik opeens heel graag wil doen wat die ander leuk vind ipv wat ik leuk vind
dan vind ik de muziek die ik luister rare muziek en de films die ik kijk rare films
of ik doe een beetje fake en interessant (en dan denk ik jeetje wat een blabla en die andere persoon zo helemaal enthousiast en zo)
Vlgs. mij is dit voor de meeste mensen m/v herkenbaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en wel smsen
misschien denkt ze wel
o hij smst niet. kut. oh misschien deed ik echt dom. en zat ik echt de hele tijd dom te lachen. kut. ja maar nu ga ik hem ook niet eerst smsen. straks lijk ik wanhopig.
(zonder kut dan, christelijk meisje?)
Ja klopt helemaalquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan wil je dat de ander jou aardig vindt door aan zijn waarden te conformeren.
Met deze wijsheid wil ik afsluiten en naar bed gaan. Ik heb een leuke avond gehad, en ik hoop op meer. Tot morgen mensen.
Geloof dat de bus ons rond een uurtje of half 8 oppikt, en dan door naar boven rijdt om de rest op te pikken ('s ochtends dus, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en hoe laat is die show
Pink pop is rond 23.00 echt wel klaar.. naar huis bed in.. wekker zetten en hoppa.. nacht erna gewoon wat vlotter gaan slapen
Of kun je niet tegen een keertje wat minder slaap
zit ook maar te plagen heur![]()
ja misschien. maar ik vind het nooit fijn als mensen "mijn" muziek horen. dan ga ik me verontschuldigen etc.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
is dat dan niet "please-you-to-win-you"gedrag?
(nix mis mee overigens)
Slaap lekker Steer, wens je dromen met een Venetiaanse schoonheid
Sorry, maar mijn date had een week geleden toen ze mijn geleende CD weer aan me terug gaf mij afgepoeierd met: "Tja... het was wel erg musical-achtig he? Niet helemaal mijn smaak."quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja misschien. maar ik vind het nooit fijn als mensen "mijn" muziek horen. dan ga ik me verontschuldigen etc.vaag gedrag
Misschien bidt ze aan god dat god mij een signaal moet geven dat ik moet SMS'en maar signalen van god zijn altijd indirect maar dat mag toch nu duidelijk zijn dat ik van alle kanten signalen krijg, namelijk van jullie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en wel smsen
misschien denkt ze wel
o hij smst niet. kut. oh misschien deed ik echt dom. en zat ik echt de hele tijd dom te lachen. kut. ja maar nu ga ik hem ook niet eerst smsen. straks lijk ik wanhopig.
(zonder kut dan, christelijk meisje?)
Jason Mraz staat ertussen dus goede smaak Oh wacht ik zou slapenquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik ben wel goed in afkraken, maak je geen zorgen
hiernaar:
youtube.com
quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk niet dat ik ga slapen vannacht. voor het eerst m'n bed opgemaakt. Zo zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |