abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:15:47 #176
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58373303
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee nooit eigenlijk
maar dat ik opeens heel graag wil doen wat die ander leuk vind ipv wat ik leuk vind
dan vind ik de muziek die ik luister rare muziek en de films die ik kijk rare films
of ik doe een beetje fake en interessant (en dan denk ik jeetje wat een blabla en die andere persoon zo helemaal enthousiast en zo)
Dan wil je dat de ander jou aardig vindt door aan zijn waarden te conformeren.

Met deze wijsheid wil ik afsluiten en naar bed gaan. Ik heb een leuke avond gehad, en ik hoop op meer. Tot morgen mensen.
Confidence through competence
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:16:06 #177
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58373307
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:08 schreef Euc- het volgende:

[..]

Het is niet ff naar een show gaan kijken, ze treedt namelijk op in de openingsshow
en hoe laat is die show
Pink pop is rond 23.00 echt wel klaar.. naar huis bed in.. wekker zetten en hoppa.. nacht erna gewoon wat vlotter gaan slapen
Of kun je niet tegen een keertje wat minder slaap
zit ook maar te plagen heur
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58373308
O en wel smsen
misschien denkt ze wel
o hij smst niet. kut. oh misschien deed ik echt dom. en zat ik echt de hele tijd dom te lachen. kut. ja maar nu ga ik hem ook niet eerst smsen. straks lijk ik wanhopig.

(zonder kut dan, christelijk meisje?)
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:16:33 #179
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58373312
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee nooit eigenlijk
maar dat ik opeens heel graag wil doen wat die ander leuk vind ipv wat ik leuk vind
dan vind ik de muziek die ik luister rare muziek en de films die ik kijk rare films
of ik doe een beetje fake en interessant (en dan denk ik jeetje wat een blabla en die andere persoon zo helemaal enthousiast en zo)

is dat dan niet "please-you-to-win-you"gedrag?
(nix mis mee overigens)

Slaap lekker Steer, wens je dromen met een Venetiaanse schoonheid
Alea jacta est
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:18:58 #180
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_58373324
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en wel smsen
misschien denkt ze wel
o hij smst niet. kut. oh misschien deed ik echt dom. en zat ik echt de hele tijd dom te lachen. kut. ja maar nu ga ik hem ook niet eerst smsen. straks lijk ik wanhopig.

Vlgs. mij is dit voor de meeste mensen m/v herkenbaar
Alea jacta est
pi_58373326
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dan wil je dat de ander jou aardig vindt door aan zijn waarden te conformeren.

Met deze wijsheid wil ik afsluiten en naar bed gaan. Ik heb een leuke avond gehad, en ik hoop op meer. Tot morgen mensen.
Ja klopt helemaal Waarom heb ik 8 regels nodig voor wat jij in 1 zin kan zetten
+ als het mijn idee is ga ik me verantwoordelijk voelen voor de leukheidsbeleving van die persoon
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:23:03 #182
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58373341
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef MissHobje het volgende:

[..]

en hoe laat is die show
Pink pop is rond 23.00 echt wel klaar.. naar huis bed in.. wekker zetten en hoppa.. nacht erna gewoon wat vlotter gaan slapen
Of kun je niet tegen een keertje wat minder slaap
zit ook maar te plagen heur
Geloof dat de bus ons rond een uurtje of half 8 oppikt, en dan door naar boven rijdt om de rest op te pikken ('s ochtends dus, voor de duidelijkheid )

Maar op de dag zelf is er voor de aanhang weinig te beleven, behalve de generale dan, dus we zullen wel ergens een stad in gaan ofzo om de tijd wat te doden. Later gaan is ook zonde, moet je weer met de auto (of iets anders onhandigs) en kun je aansluitend niet naar de feestjes, of je moet niet drinken, terwijl je anders gewoon met de bus voor de deur afgezet wordt.

Oh maar het is trouwens niet ivm slapen ofzo, dat is het probleem niet, het is meer dat ze de dag voor zoiets altijd stikzenuwachtig is, dat was met haar premiere ook zo, en dan wil ik er gewoon voor dr zijn, hoewel ik waarschijnlijk vrij weinig voor dr zal kunnen doen voelt het gewoon niet lekker als ik dan op pinkpop sta feest te vieren.

[ Bericht 10% gewijzigd door Euc- op 29-04-2008 03:00:20 ]
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58373350
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

is dat dan niet "please-you-to-win-you"gedrag?
(nix mis mee overigens)

Slaap lekker Steer, wens je dromen met een Venetiaanse schoonheid
ja misschien. maar ik vind het nooit fijn als mensen "mijn" muziek horen. dan ga ik me verontschuldigen etc.
vaag gedrag
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:25:36 #184
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58373352
Truste Steer
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:26:42 #185
55709 Stereotomy
pi_58373355
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja misschien. maar ik vind het nooit fijn als mensen "mijn" muziek horen. dan ga ik me verontschuldigen etc.
vaag gedrag
Sorry, maar mijn date had een week geleden toen ze mijn geleende CD weer aan me terug gaf mij afgepoeierd met: "Tja... het was wel erg musical-achtig he? Niet helemaal mijn smaak."

Die heeft dus niet last van waar jij last van hebt.

Naar welke muziek luister jij?
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:28:02 #186
55709 Stereotomy
pi_58373359
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en wel smsen
misschien denkt ze wel

Misschien bidt ze aan god dat god mij een signaal moet geven dat ik moet SMS'en maar signalen van god zijn altijd indirect maar dat mag toch nu duidelijk zijn dat ik van alle kanten signalen krijg, namelijk van jullie.

pi_58373366
O ik ben wel goed in afkraken, maak je geen zorgen

hiernaar:
http://youtube.com/

[ Bericht 17% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 29-04-2008 11:39:54 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:31:22 #188
55709 Stereotomy
pi_58373371
Pff, da's wel erg breed.

Walk the line is gaaf.
pi_58373378
Ik geef nu tegenwoordig maar m'n playlist
want ik weet nooit zo goed hoe ik het moet omschrijven
pi_58373379
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik ben wel goed in afkraken, maak je geen zorgen

hiernaar:
youtube.com
Jason Mraz staat ertussen dus goede smaak Oh wacht ik zou slapen

[ Bericht 9% gewijzigd door Muck op 04-05-2008 23:19:02 (linkje verwijderd op verzoek) ]
pi_58373386
ja stereo ook haha

o en buenaa vista is geen gipsy song/balkan beat
en cocorosie en kings of convience moeten er nog in
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:38:29 #192
55709 Stereotomy
pi_58373393
Ik verlaat jullie met de meest verschrikkelijk paupere videoclip van de jaren '80:

The Alan Parsons Project - Stereotomy

pi_58373409
ik denk niet dat ik ga slapen vannacht. voor het eerst m'n bed opgemaakt. Zo zonde.
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:45:34 #194
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58373423
Truste slaap kopjes
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:47:26 #195
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58373425
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk niet dat ik ga slapen vannacht. voor het eerst m'n bed opgemaakt. Zo zonde.

Al dat werk voor niets
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:51:02 #196
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58373612
Trouwens, mochten sommigen van jullie vinden dat ik vorige week wat overdreven reageerde door een tubgirl te posten zal ik even heel kort uitleggen wat het voortraject was.

Zoals sommigen misschien wel weten heb ik nu een tijdje een vriendin, en omdat zij ook wel eens wilde weten what all the fuzz is about heeft ze een tijdje geleden (heel kort) meegepost hier in de SC. Na een paar dagen echter kreeg ik na haar werk een telefoontje met de woorden; dit ga je niet geloven.

Een bepaalde user had haar een PM gestuurd, wat in het kort hierop neer kwam:

"Hey wat leuk dat je komt posten in de SC, welkom bladiebladiebla, overigens wou ik je wel waarschuwen voor een user die wel eens mee post, die grote verhalen heeft over waar hij allemaal gewerkt heeft en waar hij allemaal zou gaan eten of is geweest, hij verzint dit allemaal aanelkaar, en er klopt dus helemaal niets van. Je zou er verstandig aan doen om hem zoveel mogelijk te negeren. Groetjes en veel plezier! "

Als ik dan een dag later ook nog eens publiekelijk word uitgemaakt voor leugenaar, en weer wat later voor andere dingen die ik me nu niet eens meer kan herinneren, dan zit die emmer op een gegeven moment zo vol, dat het minste al genoeg is om hem te doen overlopen.

Zoals ik al vaker aanhaalde kom (kwam) ik hier voor mijn plezier, ik post omdat ik het leuk vind (vond), en jullie eventueel ook nog een beetje te kunnen helpen met wat keukenervaring. Dit plezier is echter zo ver te zoeken, en ik denk dat ik dat ook niet meer terug zal vinden. Daar komt dan nog bij dat ik het op dit moment niet eens meer de moeite vind om te zoeken.

Wat mij verder dan nog flink dwars zit is het feit dat die user van de verstuurde PM na mijn ban ook nog eens populair tegen mij aan gaat lullen en doet alsof er niets aan de hand is. Bij deze weet die user dus ook dat ik eigenlijk sinds het moment dat zij het gelezen had op de hoogte was van die pm, en wens hem/haar bij deze een vet hart. Hoe hypocriet ben jij zeg.

Ik wens de meeste van jullie verder alle geluk en succes toe, en neem bij deze afscheid.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58373841
Mogguh Ik zou uitslapen Het is nieteens half 8 Ik heb blijkbaar een gezond slaapritme opgebouwd
Nu even teruglezen
pi_58373848
Steer, gewoon een leuk smsje sturen
pi_58373863
Zelfs DE en Tezz zijn nog niet wakker blijkbaar
pi_58373866
Hellow allemaal, en nee ik ga niet alles teruglezen das bij elkaar een heel topic man... Pffff

wel ff date verslag opgesnord

Ik heb een fijne avond gehad met Mr DE .. en de avocado-komkommersoep was uitermate plezant... dus die komt wel in de herhaling deze zomer... (maar ja als je moet gaan zitten wachten op warme avonden voor je zomerse gerechten kunt neerzetten.... dan maar nu al )

enne: jeetje, klinkt gezellig euc
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')