ik was eik niet van plan dat linkje rond te laten sturen zoals bij parkpop, zeker ook omdat jij en CF niet op i-net willen, maar gewoon voor onszelf, lekker praktisch alles bij elkaar, kunnen natuurlijk ook alles naar elkaar toe mailenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef DarkElf het volgende:
hai
enne foto's...
ik ben er niet dol op.. niet van op foto's staan (maar daar kan ik wel mee leven) maar iig niet van foto's die ongevraagd op internet gezet worden.... Ik heb niets te verbergen maar voor mij hoef t niet zo.
Photobucket is een goed idee maar die linkjes zwerven zo rond dus ik kijk nog wel even wat ik doe ..
Ik wil best foto' s maken iig maar zal iig nooit zomaar foto's op internet zetten van mensen.
Is goed hoor, we zien wel even hoe t loopt en wat ik doequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was eik niet van plan dat linkje rond te laten sturen zoals bij parkpop, zeker ook omdat jij en CF niet op i-net willen, maar gewoon voor onszelf, lekker praktisch alles bij elkaar, kunnen natuurlijk ook alles naar elkaar toe mailen
Isse goed meisquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is goed hoor, we zien wel even hoe t loopt en wat ik doe
ohh jij bent ookal zo'n downloader, zou willen dat ik dat konquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
house
ik loop onwijs voor met house
ga zo medium opzetten
Tja... deze foto komt uit het Librije topic, dus die staat al zo lang onlinequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oehh ik zou het zo erg niet leuk vinden als er van mij ongevraagd een foto werd gepost, helemaal als ik er specifiek iets over had gezegd.
Ben van plan om voor de meet ook weer een aparte photobucket aan te maken btw. Sowieso overleggen of je het goed vindt als een foto van je wordt gepost, ben wat dat betreft best een btje ijdel, vinnut niet erg dat ik met mijn kop op i-net sta, maar het moet wel een btje normale zijn.
Ik vind me er erg oncharmant opstaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Tja... deze foto komt uit het Librije topic, dus die staat al zo lang online
Ehm, jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Is SOL dezelfde persoon als mascara-klodder?En ben ik weer eens de laatste persoon die daarachter komt?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Is SOL dezelfde persoon als mascara-klodder?En ben ik weer eens de laatste persoon die daarachter komt?
Het is me nooit opgevallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb er nooit een geheim van gemaakt heur, heb zelfs dezelfde UI sinds een tijdje, want hyper-ava's horen bij mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |