ik heb dan ook gevraagd of iemand even de OP uit het vorige topic kan halen (dat gaat voor een modje met 'edit', 'copy' en 'edit' en 'paste' beterquote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik mis de OP![]()
Vond het wel gezellig staan, al die icons achter elkaar![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 13:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb dan ook gevraagd of iemand even de OP uit het vorige topic kan halen (dat gaat voor een modje met 'edit', 'copy' en 'edit' en 'paste' beter![]()
Goedzoquote:Op maandag 28 april 2008 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ja hallo!
zal je net zien; het jaarlijkse feest van manliefs werk is op de vijfde......
maar die moeten het maar zonder ons stellen
Woeiiiiquote:Op maandag 28 april 2008 18:17 schreef Tezz het volgende:
SOL, je mag een verlanglijstje posten hoor!
Ook lekker met pancetta!!!!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben al uit over 1 gerecht![]()
Gevulde krieltjes met gerookte zalm![]()
Is van te voren klaar te maken, dus dat scheelt weer
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef DarkElf het volgende:
Kheb net even geoefend met een cosmo...
Ging goed hoor!
Heb ik toch al uitgelegdquote:
Je komt er wel overheenquote:Kan me eik geen meet zonder jou voorstellen
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef DarkElf het volgende:
Kheb net even geoefend met een cosmo...
Ging goed hoor!
is bij mij ookzo, en ik vind het toch wel prettig om te weten welke onbekende mensen ik allemaal heb uitgenodigdquote:Op dinsdag 29 april 2008 07:52 schreef DarkElf het volgende:
ja, waar is de op? (lekker spuitelfen) ..
ik heb geen flauw idee wie er nu komen en wie niet enzo?? of ligt dat aan mij, dat kan natuurlijk ook
moiquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is bij mij ookzo, en ik vind het toch wel prettig om te weten welke onbekende mensen ik allemaal heb uitgenodigd
i knowquote:Op woensdag 30 april 2008 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Er zeggen nog wel wat mensen afIs standaard
hoe maak je datquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:05 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik bananenchips meeneem/ga maken..
Bakbanaan in dunne repen frituren, uit laten lekken en bestrooien met zout en desgewenst specerijen. Ik vin zelf een combi zout-knoflookpoeder-chilivlokken heerlijkquote:
OIhhhhhhhhhh ik kan zo niet wachten!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bakbanaan in dunne repen frituren, uit laten lekken en bestrooien met zout en desgewenst specerijen. Ik vin zelf een combi zout-knoflookpoeder-chilivlokken heerlijk
klinkt goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bakbanaan in dunne repen frituren, uit laten lekken en bestrooien met zout en desgewenst specerijen. Ik vin zelf een combi zout-knoflookpoeder-chilivlokken heerlijk
Sorry golfer!quote:Maar de mannen dan?
Die mogen hun eigen meet organiseren. Maar die zijn dus NIET welkom
Taartenjatter meldt zich.quote:
durf te wedden dat er zoveel wordt gemaakt dat er voor iedereen meerdere dingen zijn die ze lustenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:14 schreef DarkElf het volgende:
ik wil wel die borlottibonen/tonijn/ui en weet ik het allemaal- salade maken want die is echt heel lekker...
(turks )brood erbij met olijfolie en zeezout![]()
maar misschien lusten mensen dat niet?
ook handig!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
supermarkt is tot 20.00 uur open, dus wijn kan daar ook gehaald worden
wat dat betreft zit ik hier perfect met tig winkels onderin de flat en een supermarkt 3 minuten lopen verderopquote:
ja zo zat ik in Rotterdam ook, markt voor de deur zowat op woesndag of donderdag/ turkse winkels/ alle supermarkten en toko's enzo..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat dat betreft zit ik hier perfect met tig winkels onderin de flat en een supermarkt 3 minuten lopen verderop
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie al een beetje een idee van wat je gaat maken?
Zit me te bedenken dat niet alles in 1 keer op tafel gaat dus het keukenprobleem is ook opgelost dan voor oven/fornuisgerechten![]()
Verheug me nu al op een hele avond eten
Ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Moet ik nu al melden wat ik maak?Ik heb nog geen idee. Wel weet ik dat ik mijn Haagse keuken niet meer ter beschikking heb staan de 5e, en dus graag gebruik maak van andermans keuken. Yppy, Octo, MK?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook nog echt geen flauw idee. Sowieso neem ik wel een paar groene bananen mee om chips van te maken. Zal ff ook mn chocoboekje doorbladeren, maar zie dat Nynke dat ook gaat doen, dus misschien iets kleins of niets daarvan. Verder heb ik echt geen flauw idee, kan zoveel wel bedenken maar of het echt geschikt is voor zo'n avondje, geen idee. Want iedereen neemt al zoveel mee, alles door elkaar. Oh ik kan wel wat lekkere wraps-hapjes maken!
Wat een wazig verhaal weer van mezelf.
ik kom langs rotterdam met de trein, daarin kan je vast meerijdenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef PeRi het volgende:
Ja, zo gaan gedachten altijd door mijn hoofd, gesprekken met mezelf.
Ik vroeg me trouwens af, is er iemand die uit/langs de omgeving Rotterdam (Oost) komt, en met wie ik zo terloops misschien kan meerijden?
Jammer Hobsquote:Op maandag 9 juni 2008 17:45 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan helaas niet komen.. rooster technisch zit het vast...
Vind ik ook, kijk er gewoon al naar uit om je eindelijk eens een keer irl te mogen ontmoetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:50 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, manlief speelt terugrij taxi.. en heen ga ik met de trein ....
aan de ene kant jammer van t slapen..![]()
aan de andere kant: ik kom sowieso al gewoon op een meet en dat is al goed genoegvind ikzelf
![]()
andersom hier ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind ik ook, kijk er gewoon al naar uit om je eindelijk eens een keer irl te mogen ontmoeten
Nou dan kan er helemaal niets meer mis gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:06 schreef octopussy het volgende:
Ik heb ook iets van 6 slaapplekken extra op loopafstand
En ik maak allemaal lekkere dingenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom ik het btw ook wilde weten is omdat Isa heeft aangeboden het ontbijt te verzorgen ipv tapas te maken, zo lullig als ze of veels te veel koopt of veels te weinig
mr DE kan ook heel goed ontbijt maken en me wakker maken met een kopje thee dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maak allemaal lekkere dingenDus lekker puh
als je niet blijft slapen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ohja, dat is al tijden het washok, aangezien Milou alijd bij mij slaaptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef Tezz het volgende:
Ik blijf slapen!In het bedje van Milou!
Met mijn 1.85 mtr!
Dan zit er niets anders op dan dat ik dus bij jou slaap!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja, dat is al tijden het washok, aangezien Milou alijd bij mij slaapt
Volgens mij had Isa die plek al ingenomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan dat ik dus bij jou slaap!
Moet je een pyjama mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij had Isa die plek al ingenomen![]()
Maargoed, ik weet niet hoeveel er nu daadwerkelijk blijven slapen, desnoods mieteren we alle matrassen/luchtbedden in de huiskamer en hopen dan nog even te kunnen slapen tussen alle kussengevechten door in onze sexy-pyjamaatjes (laatste schrijf ik alleen maar voor golfer en Den_Haag btw)
Wel knus met z'n drieënquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:24 schreef Tezz het volgende:
Dan zit er niets anders op dan dat ik dus bij jou slaap!
Leuk! Dus je komt zondag ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
pas na een sauna-meet met jullie ga ik bloot
zal ik roereieren maken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel slapen, neemt een 2persoons luchtbed mee: Leintjeuh(en gaat een duivels plan uitvoeren
)
appeltaartquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:06 schreef YPPY het volgende:
Ik blijf zeker niet slapen, ga wel in m'n blootje naar de sauna met Isa en kan niet koken. Maar ik wil wel een appeltaart bakken? Als zoiets ook goed is.
jah je blijft gewoon bij mij slapen dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik blijf wel slapen, maar ik weet nog niet waar
YPPY, mijn aanbod van samen koken staat nog! We kunnen wel samen wat hapjes maken? Moet wrs. wel bij jou, dan.
Even kijken... We moeten ook nog onderdak regelen voor de nacht ervoor; vrijdag naar een bruiloft in de buurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah je blijft gewoon bij mij slapen dus
Jullie kunnen dus ook bij mij blijven slapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Even kijken... We moeten ook nog onderdak regelen voor de nacht ervoor; vrijdag naar een bruiloft in de buurt.
weer een probleem opgelostquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
Jullie kunnen dus ook bij mij blijven slapen
Dat dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat manlief druk bezig was met het regelen van een slaapplaats bij een vriend voor beide nachten voor ons. Dus ik weet niet zeker of ik blijf slapen; misschien wel uit gezelligheidsoverwegingen
Denk je dat je ons dan nog niet zat bent?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Iemand nog zin om de dag erna naar Rotterdam te gaan naar het Metropolisfestival?
Of zal ik zondag einde van de middag mijn familie en vrienden uitnodigen en trakteren op alles wat overgebleven is en dan net doen alsof ik het allemaal zelf gemaakt heb
Dat vinden wij helemaal tofquote:Op zondag 15 juni 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt ook(mits dat nog mag)
Blijf je ook slapen?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt ook(mits dat nog mag)
Metropolis is wel een goeie optie ... mss aaneengesloten een CUL-SC festival meetquote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Iemand nog zin om de dag erna naar Rotterdam te gaan naar het Metropolisfestival?
Of zal ik zondag einde van de middag mijn familie en vrienden uitnodigen en trakteren op alles wat overgebleven is en dan net doen alsof ik het allemaal zelf gemaakt heb
denk het wel en heb evt zelf wel een matje en slaapzakquote:Op maandag 16 juni 2008 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen?
Oh btw ik heb genoeg verschillende soorten shampoo's, creme-spoeling en douche-gels, dus dat hoeven jullie niet persee mee te sjouwen. Tenzij je erg merkvast bent natuurlijk
Kssst, vort, wieberen jij! Ovaries only!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Metropolis is wel een goeie optie ... mss aaneengesloten een CUL-SC festival meet![]()
Owh damn...verboden gebied hier...vrouwentopic
![]()
ja........jammer he! Maar misschien kunnen we toch wel eens iets afspreken MK!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jammer Tezz, ik had me er ontzettend op verheugd je een keer in het eggie te zien. Maar helaas je hebt natuurlijk nu wel andere dingen aan je hoofd, heel begrijpelijk
Beter een luchtbed dan, ik heb beddegoed genoeg nlquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
Kick:
Hebben jullie nog ideen over wat ik mee moet nemen? Qua eten dan? K ben inspiratieloos..
en SOL: zal ik zelf maar even een slaapzak meenemen? Dat scheelt jou weer een stuk in het organiseren, en het past perfect in m'n nieuwe rugzak! Heb ik een gelijk een mogelijkheid om hem uit te proberen!
Plannen wel een date in de vakantie, volgens mij kunnen Bente en Milou het ook prima samen vindenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja........jammer he! Maar misschien kunnen we toch wel eens iets afspreken MK!
![]()
Maar nu ff niet zeg maar.
We blijven lang zat wakker heur, en ik neem aan dat niet alles in één keer op tafel zal komen, en dat we gewoon een hele avond aan het eten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:40 schreef YPPY het volgende:
Jammer Tezz.
Mijn moeder gaat die zaterdag verhuizen. Ik kom wel, maar geen idee hoe laat. Ik hoop wel rond etenstijd, maar dat heb ik bij Liejannuh al eens geprobeerd en toen heb ik uiteindelijk alleen toetje meegekregen.
Niet druk om maken. Er zijn nog zat supers in en rond Delft die lang open zijn, en vervoer is ook te regelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh een heel klein probleempje, zag vanmiddag bij de supermarkt dat ze met uitzondering zaterdag 5 juli om 18.00 uur al sluiten ivm bedrijfsuitje.
Maar de AH 5 minuten verderop zal wel tot 20.00 uur open zijn lijkt me.
Ik had gedacht zo rond een uur of 6 bij mij, maar daar miss maar even een uur of 5 van maken ivm de supermarkt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:54 schreef DarkElf het volgende:
goeie: hoe laat ongeveer begint t festijn?
Ja, want anders haal ik het helemaal niet. Mag je me nog wel een routebeschrijving-voor-dummies mailen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Kom je met de auto YPPY?
geen bqqquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik nog een keer vragen of er een BBQ is of niet?? Als ja: dan weet ik wel wat
Ik wil jou nu gewoon zien snijden met mijn Sabatiers en mijn allerschattigste Wüsthoffjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik couscoussalade maken? En kan ik bij MK koken, anders heb ik geen kitchen toolsEn kipspiesjes met een zoete marinade, ofzo?
Ja!!!!!! Leuk!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Tezz: ik vind het superjammer dat je niet komt; ik had me verheugd op een drankfestijn met jou...
Ik kom een keertje bij je op de koffie als ik in de buurt ben, OK?
Dat is toch altijd zo bij dit soort dingen? Tenminste die ervaring heb ik wel ja.quote:
ik kom ook nog steeds, vroeg en blijf niet slapen maar de naar huis gaan tijd is onbekend tot het moment dat ik besluit die dag/avond wat die gaat worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom nog steeds.
Ik neem sinaasappelsap meequote:
volgens mij zou cf een toetje makenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
is er al iemand die gebak/toetje meeneemt?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:44 schreef octopussy het volgende:
ik ben nog aan het bedenken wat ik ga maken.had gisteren een voorproefje maar vond het niet zo geweldig.
morgen maar even doen.
ik moet ook nog verder verzinnen, heb alleen die krieltjes gevuld met zalm nog maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:49 schreef octopussy het volgende:
Gemarineerde cocktailworstjes uit de ovenmaar ja het was van Nigella dus het leek me het proberen waard.
Is ook best lekker hoor, maar veel te zoet door de shitload aan honing. Mag dus wel wat minder zoet en wat pittiger. Misschien een tweakable hapje.
Magoed, ik heb nog wel een paar ideetjes. Komt helemaal goed.
Nee, ik maak een couscoussalade, denk ik. Yppy maakt een toetje, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij zou cf een toetje maken
bij deze:quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Is er al een lijstje met wie wat meeneemt?
ben nog steeds een beetje inspiratie-loos
ik haal wel zo'n 3 liter tankjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef DarkElf het volgende:
als t warm wordt moeten we gewoon liters rosé hebbenen een lege koelkast zodat de rosé koud kan.... dan is alles verder onbelangrijk
lolzz die had ik gisteren al gekocht en gelijk gevuldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
oh en zakjes ijs, van die doordruk dingen die je vult met water
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lolzz die had ik gisteren al gekocht en gelijk gevuld
het is een tapasmeetquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
gevulde tomaatjes met roomkaas kunnen ook wel.. bedacht ik mij...
en is er al iemand die verse tzaziki maakt? En dan chorizo met suiker? En turks brood voor de tzaziki en aioli????
Zoiets dan maar?
Oh ja ik kan wel een walgelijke hoeveelheid wodka, cointreau/triple-sec, limoenen en cranberrysap meenemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef DarkElf het volgende:
rigghhttt
dan koop je voorverpakte meuk en neemt wodka mee.
hoeft je hoofdje niet zo moeilijk te doen
kijk, je komt er wel uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ja ik kan wel een walgelijke hoeveelheid wodka, cointreau/triple-sec, limoenen en cranberrysap meenemen
opgelostquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ja ik kan wel een walgelijke hoeveelheid wodka, cointreau/triple-sec, limoenen en cranberrysap meenemen
ik neem wel rosé mee faithy, wil je dat erin gooien?quote:
Is toch niet te veel, zijn allemaal kleine hapjes, en we hoeven het toch niet met een uurtje allemaal te gelijk naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:07 schreef AKnynke het volgende:
maar, nu hebben we toch veeeel te veel eten al?
anyways, ik breng iets chocoladerigs..
Je blijft slapen??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Faithy het volgende:
wat is er mis met teveel eten?
als er veel turks brood is ben ik gelukkig
én ik mag drinken![]()
ahhh achzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef Faithy het volgende:
neen, maarkomt me met de auto ophalen en dan slapen we samen bij mn ouders
moeten 's ochtends/begin van de middag naar een verjaardag op Scheveningen
dat klinkt goddelijk (had ff receptje opgezocht)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef DarkElf het volgende:
mmm vrijdag maak ik misschien baba ghanoush voor als manlief thuiskomt (gaat naar Dld), als t nou lekker is kan ik wel meer maken... maar ik ga t eerst eens proberen want geen idee of t lekker is
Vorige keer 2 afzeggers, nu 3. Geen slechte score toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Meiden, alvast heel veel plezier!Wat ziet de lijst gerechten er al lekker uit zeg.
Hopelijk gaat de FOK!-traditie van Het Grote Afzeggen aan jullie voorbij!
wie zegden er de vorige keer af dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vorige keer 2 afzeggers, nu 3. Geen slechte score toch?
houdt t spannendquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat zou wel even hergroeperen zijn ja denk ik
Och...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat zou wel even hergroeperen zijn ja denk ik
Nee dat is heel netjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude, waarom kom jij niet? En wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven? Iets met journalisitiek, toch?quote:
Ja ik ben van oudsher journalist (NRC Handelsblad), maar in 2006 naar Groningen verhuisd voor een hele leuke man en nu docent Journalistiek aan een HBO en aan de VU Amsterdam. En ik freelance nog wat voor NRC natuurlijk, mijn oude vertrouwde familie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dude, waarom kom jij niet? En wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven? Iets met journalisitiek, toch?
we hebben nu ook een bij-zegger: Me-Moquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik zal haar nog even pm-enquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
en Leonoor? Daar heb ik allang niets van gezien of kijk ik er over heen?
K heb d'r ook al gehyved, maar nog geen antwoord!quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
en Leonoor? Daar heb ik allang niets van gezien of kijk ik er over heen?
Ja, VU en Zwolle! Maar pas sinds 2006. Wat leuk! Ben je ook afgestudeerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb d'r ook al gehyved, maar nog geen antwoord!
Dude, geef je journalistiek in Zwolle? Daar heb ik ooit ook nog journalistiek gestudeerd! Ondertussen bijna 5 jaar geleden. Misschien kennen we elkaar wel!
Nee, ben daar niet afgestudeerd. Na een jaar ben ik naar Maastricht gegaan, heb hier ana het University College gestudeerd. Ik wist niet zeker of ik de journalistiek in wilde, en miste de uitdaging een beetje. En dat terwijl ik nu een bijbaantje heb in de journalistiek, en in de semi-journalistiek branch werk..quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, VU en Zwolle! Maar pas sinds 2006. Wat leuk! Ben je ook afgestudeerd?
Het bloed kruipt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ben daar niet afgestudeerd. Na een jaar ben ik naar Maastricht gegaan, heb hier ana het University College gestudeerd. Ik wist niet zeker of ik de journalistiek in wilde, en miste de uitdaging een beetje. En dat terwijl ik nu een bijbaantje heb in de journalistiek, en in de semi-journalistiek branch werk..
Wel een toffe tijd gehad daar, erg veel toffe docenten.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Foto's prima, als ik er maar niet op sta
Ik heb in ieder geval 4 martini glazen, die neem ik wel mee. Ze kosten ook vrij weinig bij de Xenos dus ik kan wel bijhalenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Joepie heb vanochtend nog een stapeltje wijnglazen gehaald en limonadeglazen, dus we hebben allemaal een glas om uit te drinken, kopjes voor thee/koffie had ik gleukkig nog bergen van![]()
Heb alleen geen cocktailglazen voor de cosmo's, nouja, motten we maar een btje improviseren![]()
Have fun Lianne het weekend
we kunnen toch ook gewoon cockails uit een fris glas of uit een wijnglas drinken?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 4 martini glazen, die neem ik wel mee. Ze kosten ook vrij weinig bij de Xenos dus ik kan wel bijhalenMet hoeveel gaan we zijn?
Zag dat ze weinig kosten maar ik ahd al zo'n berg gehaald (ook nog schaaltjes en bordjes), en ik heb ook maar een beperkt budgetquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 4 martini glazen, die neem ik wel mee. Ze kosten ook vrij weinig bij de Xenos dus ik kan wel bijhalenMet hoeveel gaan we zijn?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zag dat ze weinig kosten maar ik ahd al zo'n berg gehaald (ook nog schaaltjes en bordjes), en ik heb ook maar een beperkt budget
het is echt heeeeel simpel te vinden, behalve de ingang van de flat, die zit om het hoekjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:52 schreef YPPY het volgende:
Goed dat dit topic voorbij komt, moet ook nog boodschappen doen. En de routebeschrijving opzoeken, want ik kom met de auto m-k, anders wordt het nog later.
ehm hoe gaan we van t station naar jouw huis? Moet ik nog een strippenkaart kopen ofzo? Of is t te lopen? (met of zonder hakken?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
het is echt heeeeel simpel te vinden, behalve de ingang van de flat, die zit om het hoekje
heb je daar geen PM over gehad? ikke wel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm hoe gaan we van t sation naar jouw huis? Moet ik nog een strippenkaart kopen ofzo? Of is t te lopen? (met of zonder hakken?)
ik weet alleen hoe laat ik wie zie waar enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heb je daar geen PM over gehad? ikke wel!
wie zie je hoelaat waar dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet alleen hoe laat ik wie zie waar enzo
jawel hoor, zolang je maar geen commentaar levertquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
oeh![]()
ga ik doen
hoe laat denk je ongeveer dat dat gaat zijn? Zodat ik vóór die tijd mn dingen in Den Haag heb geregeld..
MK! SoL! Kan ik nou nog daar jouw oven gebruiken of niet?
Isa en DE komen ietsjes eerder Nynkequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wie zie je hoelaat waar dan?
ik denk dat ik tussen 6 en 7 daar ben, ofzo.
hangt ervan af of ik uit tilburg kom of niet, want daar ben ik nog steeds over aan t twijflen.
Oh kaartje in de bus is ok, strippenkaart gebruik ik toch verder nooit... heb de vorige ook weggeven aan iemandquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jawel hoor, zolang je maar geen commentaar levert
DE ik weet niet hoe laat Dave naar huis gaat, maar anders halen we jou en Isa met de auto op, anders met de bus en dan kan je of een hele strippenkaart kopen of voor 1.20 euro een kaartje in de bus
Over hakken gesproken, mijn benedenburen zouden het heeeeeeeeeel erg op prijs stellen als er niet met hakken gelopen wordtquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Of is t te lopen? (met of zonder hakken? :P)
Das snel! Enne jij thenks!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:50 schreef Tezz het volgende:
Ondanks dat ik een grote-afzegger ben, wil ik toch ook wel graag alle foto's zien!!!! Please please please??
Heel veel plezier dames, in ieder geval!!!!!!!!!!
En DE, thx voor je kaartje!!!!
ah joh ivm Nynke is iedereen ieniminierigquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
maar ik doe wel voor t gemak mijn leuke esprit schoenen aan en niet mijn nieuwe schoenen
(die moet ik sowieso nog inlopen) ...
alleen dan ben ik wel helemaal zo ienieminie-ig
Ja dat begreep ikquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ah joh ivm Nynke is iedereen ieniminierig
Belgisch geld is meer dan welkom!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, mag ik ook met Belgisch geld betalen?
En hunny, doe dat nou niet. Jij, hakken en booze is een historisch sleche combi, naar ik mij herinner
Niet erg bezet! Maar je moet wel even vantevoren opgeven welke keukenspullekes je denkt nodig te hebben, want die liggen nu in Belgique.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Belgisch geld is meer dan welkom!
K zal platvoets blijven. Maar dat ben ik meestal in de zomer. het liefst zonder schoenen.
Trouwens, hoe bezet is jouw keuken zaterdagavond? ik ben even m'n opties aan het aftasten..
dus dan moet ik daar nog over nadenken. mmmquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet erg bezet! Maar je moet wel even vantevoren opgeven welke keukenspullekes je denkt nodig te hebben, want die liggen nu in Belgique.
Hoe zijn brownies met veel chocolade? Die kan ik van te voren dan wel maken, dat is geen probleem...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dus dan moet ik daar nog over nadenken. mmm
je mot gewoon ook komenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, dat heb ik langs zien komen.
ja, ik lurk hier al heel lang mee
Wat Lein zegt, hoezo hoor ik dan eigenlijk bij de inboedel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat Lein zegt, hoezo hoor ik dan eigenlijk bij de inboedel?
Wij doen het gewoon een keer dunnetjes over![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Foto's prima, als ik er maar niet etend op sta
oehh ik zou het zo erg niet leuk vinden als er van mij ongevraagd een foto werd gepost, helemaal als ik er specifiek iets over had gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |