Vorige keer 2 afzeggers, nu 3. Geen slechte score toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Meiden, alvast heel veel plezier!Wat ziet de lijst gerechten er al lekker uit zeg.
Hopelijk gaat de FOK!-traditie van Het Grote Afzeggen aan jullie voorbij!
wie zegden er de vorige keer af dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vorige keer 2 afzeggers, nu 3. Geen slechte score toch?
houdt t spannendquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat zou wel even hergroeperen zijn ja denk ik
Och...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dat zou wel even hergroeperen zijn ja denk ik
Nee dat is heel netjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude, waarom kom jij niet? En wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven? Iets met journalisitiek, toch?quote:
Ja ik ben van oudsher journalist (NRC Handelsblad), maar in 2006 naar Groningen verhuisd voor een hele leuke man en nu docent Journalistiek aan een HBO en aan de VU Amsterdam. En ik freelance nog wat voor NRC natuurlijk, mijn oude vertrouwde familie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dude, waarom kom jij niet? En wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven? Iets met journalisitiek, toch?
we hebben nu ook een bij-zegger: Me-Moquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik zal haar nog even pm-enquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
en Leonoor? Daar heb ik allang niets van gezien of kijk ik er over heen?
K heb d'r ook al gehyved, maar nog geen antwoord!quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
en Leonoor? Daar heb ik allang niets van gezien of kijk ik er over heen?
Ja, VU en Zwolle! Maar pas sinds 2006. Wat leuk! Ben je ook afgestudeerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb d'r ook al gehyved, maar nog geen antwoord!
Dude, geef je journalistiek in Zwolle? Daar heb ik ooit ook nog journalistiek gestudeerd! Ondertussen bijna 5 jaar geleden. Misschien kennen we elkaar wel!
Nee, ben daar niet afgestudeerd. Na een jaar ben ik naar Maastricht gegaan, heb hier ana het University College gestudeerd. Ik wist niet zeker of ik de journalistiek in wilde, en miste de uitdaging een beetje. En dat terwijl ik nu een bijbaantje heb in de journalistiek, en in de semi-journalistiek branch werk..quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, VU en Zwolle! Maar pas sinds 2006. Wat leuk! Ben je ook afgestudeerd?
Het bloed kruipt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ben daar niet afgestudeerd. Na een jaar ben ik naar Maastricht gegaan, heb hier ana het University College gestudeerd. Ik wist niet zeker of ik de journalistiek in wilde, en miste de uitdaging een beetje. En dat terwijl ik nu een bijbaantje heb in de journalistiek, en in de semi-journalistiek branch werk..
Wel een toffe tijd gehad daar, erg veel toffe docenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |