ja........jammer he! Maar misschien kunnen we toch wel eens iets afspreken MK!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jammer Tezz, ik had me er ontzettend op verheugd je een keer in het eggie te zien. Maar helaas je hebt natuurlijk nu wel andere dingen aan je hoofd, heel begrijpelijk
Beter een luchtbed dan, ik heb beddegoed genoeg nlquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
Kick:
Hebben jullie nog ideen over wat ik mee moet nemen? Qua eten dan? K ben inspiratieloos..
en SOL: zal ik zelf maar even een slaapzak meenemen? Dat scheelt jou weer een stuk in het organiseren, en het past perfect in m'n nieuwe rugzak! Heb ik een gelijk een mogelijkheid om hem uit te proberen!
Plannen wel een date in de vakantie, volgens mij kunnen Bente en Milou het ook prima samen vindenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja........jammer he! Maar misschien kunnen we toch wel eens iets afspreken MK!
![]()
Maar nu ff niet zeg maar.
We blijven lang zat wakker heur, en ik neem aan dat niet alles in één keer op tafel zal komen, en dat we gewoon een hele avond aan het eten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:40 schreef YPPY het volgende:
Jammer Tezz.
Mijn moeder gaat die zaterdag verhuizen. Ik kom wel, maar geen idee hoe laat. Ik hoop wel rond etenstijd, maar dat heb ik bij Liejannuh al eens geprobeerd en toen heb ik uiteindelijk alleen toetje meegekregen.
Niet druk om maken. Er zijn nog zat supers in en rond Delft die lang open zijn, en vervoer is ook te regelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh een heel klein probleempje, zag vanmiddag bij de supermarkt dat ze met uitzondering zaterdag 5 juli om 18.00 uur al sluiten ivm bedrijfsuitje.
Maar de AH 5 minuten verderop zal wel tot 20.00 uur open zijn lijkt me.
Ik had gedacht zo rond een uur of 6 bij mij, maar daar miss maar even een uur of 5 van maken ivm de supermarkt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:54 schreef DarkElf het volgende:
goeie: hoe laat ongeveer begint t festijn?
Ja, want anders haal ik het helemaal niet. Mag je me nog wel een routebeschrijving-voor-dummies mailen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Kom je met de auto YPPY?
geen bqqquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik nog een keer vragen of er een BBQ is of niet?? Als ja: dan weet ik wel wat
Ik wil jou nu gewoon zien snijden met mijn Sabatiers en mijn allerschattigste Wüsthoffjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik couscoussalade maken? En kan ik bij MK koken, anders heb ik geen kitchen toolsEn kipspiesjes met een zoete marinade, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |